Het is maar net hoe serieus je die screenshots wil nemen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
En? Hij wilde mij ook eens een keer wat doen, aanrijden met de auto oid. Hij wilde zichzelf ook wel eens wat doen maar deed het nooit. Het is maar net hoe serieus je die uitspraken nog wil nemen. Hij mag je gewoon niet, mij net zo goed niet trouwens. Ik zie hem er alleen niet voor aan om die photoshop zo goed te laten lijken, volgens mij kan hij dat niet eens. Ik denk dus echt dat hij een vrouwelijk account heeft aangemaakt, paar keer met je heeft gepraat en jij tegen die 'vrouw/hem' persoonlijke dingen hebt gezegd.
Ja, maar jij bent handig met die dingen. Moet je ook maar net kunnen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gast, heb je nou serieus mijn screenshot niet gezien? Hier heb je hem nog een keer. In vier minuten gedaan.
[ afbeelding ]
Ik geef het op.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent handig met die dingen. Moet je ook maar net kunnen.
Dat kan je in Paint nog maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Kontjes mag ookquote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nergens over, laten we het weer over tieten gaan hebben.
Weet je hoe makkelijk dat is.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Tof toch.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
Zo ging je naar huis om op de bank te zitten vreten.
Zo word je door vrienden meegesleurd naar de bios.
Soms, heel soms heb ik een leven.
Welke film?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
is toch leuk?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
new kids nitro vermoed ikquote:
Das dan weer jammer.quote:
Goed en vermakelijk zijn 2 verschillende dingen.quote:
Haters gonna hate.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Goed en vermakelijk zijn 2 verschillende dingen.
Ik haat die film niet. Ik vind 'm best vermakelijk.quote:
KUTH!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Je vind iets erg wat ik ook helemaal niks vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |