O ik dacht dat je weg was. Waarom maak je steeds nieuwe accounts aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Heeft hij nog Kloons? Doet hij het nu nog.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef Myreala het volgende:
[..]
Nee, puur om af en toe te trollen/baggeren. Deze is voor mijn "Zie mij trollen, niemand mag weten dat ik Myraela ben, ohwaitwhut" account.
De mod reputatie hoog houden.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef Myreala het volgende:
[..]
Nee, puur om af en toe te trollen/baggeren. Deze is voor mijn "Zie mij trollen, niemand mag weten dat ik Myraela ben, ohwaitwhut" account.
Spreek je hem er niet op aan dan? Ik zou echt razend zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is er net weer een van hem geband geloof ik. Ik weet niet of hij nu alweer een nieuwe heeft.
Nah, meer om het voor mezelf leuk te houden als ik me enorm verveel. Echt zelden gedaan. Maar als ik met deze account bagger dan krijg je zo'n heel topic over "Waarom mag zij het wel en ik het niet". Ookal zijn mijn topics natuurlijk beter.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De mod reputatie hoog houden.
Voor een schone leiquote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik dacht dat je weg was. Waarom maak je steeds nieuwe accounts aan?
Raak ik soms een gevoelige snaar of zo???quote:Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik dacht dat je weg was. Waarom maak je steeds nieuwe accounts aan?
Hij weet dat ik het triest vind.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Spreek je hem er niet op aan dan? Ik zou echt razend zijn.
Ohhh snap!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn accounts gaan nog korter mee dan zijn relaties
Ik kwam zijn vorige account op een gegeven moment tegen in het make-up topic in LIF, dus of hij is inderdaad gay of zijn zusje/ex/vriendin/whatever had ook toegang tot die account.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn accounts gaan nog korter mee dan zijn relaties
Er heeft ook een poos een man meegepost in het nagellak topic en die kwam ook naar de meet en toen hebben ze echt zijn nagels gelakt.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kwam zijn vorige account op een gegeven moment tegen in het make-up topic in LIF, dus of hij is inderdaad gay of zijn zusje/ex/vriendin/whatever had ook toegang tot die account.
Whait, whut?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kwam zijn vorige account op een gegeven moment tegen in het make-up topic in LIF, dus of hij is inderdaad gay of zijn zusje/ex/vriendin/whatever had ook toegang tot die account.
Whaha.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er heeft ook een poos een man meegepost in het nagellak topic en die kwam ook naar de meet en toen hebben ze echt zijn nagels gelakt.
Niets mis met homoseksualiteitquote:Op donderdag 8 december 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Whaha.
Maar hij had het over hoe hij zijn gezicht moest shapen, dat gaat te fur.
quote:
Okay, plausible dat hij het voor zijn vriendin moest hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:11 schreef mrk.n het volgende:
Hey!
Heeft iemand een idee waar ik opi nagellakjes kan kopen en wie heeft ervaring met deze nagellak? Hier in mijn stad heb ik al gekeken bij de DA maar daar zijn ze niet. Ik heb nog gevraagd waar ze wel te vinden zijn aan de medewerkers maar die wisten het ook niet. Via internet bestellen is geen optie want ik moet de nagellak voor dinsdag hebben.
Alvast bedankt!
Hmm.. Ok.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef mrk.n het volgende:
Bedankt! Wie heeft hier ervaring met Lush? Ik heb een hele goede shampoo, crème en bodylotion van Lush. Vrij duur maar wel de moeite waard!
Wait, whut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef mrk.n het volgende:
Super![]()
En nog een vraagje. Heeft iemand ervaring met het gezicht shapen? Ik oefen het heel vaak maar het lukt me nooit om het mooi en precies te doen. TIps hiervoor?
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er heeft ook een poos een man meegepost in het nagellak topic en die kwam ook naar de meet en toen hebben ze echt zijn nagels gelakt.
Jij jaagt ze echt overal he, heels-topic is wel slim thoquote:Op donderdag 8 december 2011 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb een deel of 2 in het heels-topic gepost, maar mij teveel vrouwenpraat daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |