Dan niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:23 schreef Soit het volgende:
[..]
nee, jij zegt dat het er staat dus zoek het zelf maar op hoor.
Holy shitquote:Op donderdag 8 december 2011 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Shit man, het is al half 4. Dan heb ik al 24 uur niet gegeten
Wanneer ga je daar eens wat aan doen, jouw eetgewoonten?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Shit man, het is al half 4. Dan heb ik al 24 uur niet gegeten
Dacht al, damnquote:Op donderdag 8 december 2011 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
Oh nee, ik at nog wat stokbrood om half 8, gelukkig maar.
Als ik weer bij mijn ouders ben.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar eens wat aan doen, jouw eetgewoonten?
heb je geen geld voor eten?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik weer bij mijn ouders ben.
Omdat ik volgens jou gay ben? Juist daarom wel ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kan dat dus echt niet zeggen.
Zelfs niet na 20 uur?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen trek. En niemand die me dwingt te eten.
Succes kerelquote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Keyos het volgende:
Nou mannen en vrouwen, ik ga naar de afspraak toe, ik laat wel weten hoe het gegaan is later
Wees chill en zorg ervoor dat je zelf een leuke tijd hebt maynquote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Keyos het volgende:
Nou mannen en vrouwen, ik ga naar de afspraak toe, ik laat wel weten hoe het gegaan is later
Oké ik dwing je om te eten nuquote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, je kan anderen niet aanvallen op hun vrouwelijkheden als je zelf nog meer van die eigenschappen hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Omdat ik volgens jou gay ben? Juist daarom wel ja.
veel plezierquote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Keyos het volgende:
Je zou jezelf moeten dwingen, dat is een beetje het punt.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |