abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2011 @ 15:57:41 #61
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105340683
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder die "Hey heb jij mijn piek gezien" luistert van Rinus op de iPad. :')__!!1!! Met zo'n gezicht erbij van.. Whut..

Raap me op. :')
Ik vind Verliefd op het meisje van de oliebollenkraam wel een topper anders
pi_105340714
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Daarom begin ik zo langzamerhand te vermoeden dat Richard hier achter zit en net zoals zijn MSN-gesprekken, DM's loopt te faken.
Neehoor, ik heb het gelezen en het zag er echt uit.
pi_105340724
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

:9~ :9~
Nee nee, jij hield niet van grote tieten.
pi_105340764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee nee, jij hield niet van grote tieten.
Ohja :@
pi_105340768
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef Soit het volgende:

[..]

Neehoor, ik heb het gelezen en het zag er echt uit.
Nu geef je indirect toe dat het over Richard gaat. Mooi zo. Ik denk dat het wel duidelijk is nu. Met de bewering dat hij ''vrouwelijke accounts'' had aangemaakt om ''geil'' met mij te lopen DMen. Daar wist ik al niks van af, en nu zou ik tegen zulke accounts hebben gezegd dat ik van borderline-gay shit hou?

Nu moet ik echt die screenshots zien.
Ron Paul 2012
pi_105340817
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nu geef je indirect toe dat het over Richard gaat. Mooi zo. Ik denk dat het wel duidelijk is nu. Met de bewering dat hij ''vrouwelijke accounts'' had aangemaakt om ''geil'' met mij te lopen DMen. Daar wist ik al niks van af, en nu zou ik tegen zulke accounts hebben gezegd dat ik van borderline-gay shit hou?

Wacht, dus elke vrouw die van ruig houdt heeft borderline?
pi_105340845
quote:

[..]

Dit is soit's nieuwe fixatie nu hij niet iedereen hier er meer van kan overtuigen dat hij 'weet' dat ik plat als een dubbeltje ben.
pi_105340851
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ohja :@
:P
pi_105340866
Behalve dat het me niets kan schelen, zijn die verhalen veel te sterk, is dit het internet en zegt zo'n prnt screen helemaal niets. :')

Ik vind het eerder sneu dat het je zo bezig kan houden. :')
pi_105340878
quote:

[..]

Nu geef je indirect toe dat het over Richard gaat. Mooi zo. Ik denk dat het wel duidelijk is nu. Met de bewering dat hij ''vrouwelijke accounts'' had aangemaakt om ''geil'' met mij te lopen DMen. Daar wist ik al niks van af, en nu zou ik tegen zulke accounts hebben gezegd dat ik van borderline-gay shit houd?

Indirect? :') Direct zelfs. Borderline gay shit? Je houdt gewoon van neger mannen en dildo's in je kont op z'n tijd, dat heb je zelf aangegeven. Kan toch. Van vrouwelijke accounts weet ik niks af trouwens. En als Richard dat was, had hij beter een homo neger kunnen nadoen, had hij meer succes bij jou (vermoed ik nav die dm's). En trouwens, ik zie oprecht niet in waarom Richard dat zou doen. Volgens mij heeft hij het druk met andere dingen. Ik zie jou er juis wel voor aan om het te doen.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:03:06 #71
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105340885
Wie heeft er nou een obsessie?

Niets mis met homo's tho
pi_105340892
quote:
11s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wacht, dus elke vrouw die van ruig houdt heeft borderline?
Nee, volgens Soit zou ik achterlijk genoeg zijn om zelfs ook maar aan wildvreemden toe te geven dat ik van vibo's in m'n kont zou houden en wat nog meer, als het uberhaupt waar zou zijn.

Ik vind het serieus een belediging dat ze er zo makkelijk in mee willen gaan. Ik kom toch wel slimmer over, hopelijk?
Ron Paul 2012
  donderdag 8 december 2011 @ 16:03:23 #73
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105340894
Waar gaat dit allemaal over?
pi_105340917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef Soit het volgende:

[..]

Indirect? :') Direct zelfs. Borderline gay shit? Je houdt gewoon van neger mannen en dildo's in je kont op z'n tijd, dat heb je zelf aangegeven. Kan toch. Van vrouwelijke accounts weet ik niks af trouwens. En als Richard dat was, had hij beter een homo neger kunnen nadoen, had hij meer succes bij jou (vermoed ik nav die dm's). En trouwens, ik zie oprecht niet in waarom Richard dat zou doen. Volgens mij heeft hij het druk met andere dingen. Ik zie jou er juis wel voor aan om het te doen.
Omfg. _O-

Okay. Ga naar huis. Maak printscreens.
Ron Paul 2012
pi_105340918
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
Behalve dat het me niets kan schelen, zijn die verhalen veel te sterk, is dit het internet en zegt zo'n prnt screen helemaal niets. :')

Ik vind het eerder sneu dat het je zo bezig kan houden. :')
Waarom zou iemand dat ooit nadoen? Ik heb die dm's allang geleden gelezen (al maanden geleden) maar kan ze zo opzoeken.
pi_105340943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Soit het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dat ooit nadoen? Ik heb die dm's allang geleden gelezen (al maanden geleden) maar kan ze zo opzoeken.
Doe dan, bluffert.
pi_105340946
Die sjamaans met hun ayahuasca zijn best intrigerend.
pi_105340963
quote:

[..]

Je weet dat Richard hele MSN gesprekken heeft lopen faken en mij zodanig echt haat dat hij mij op deze manier wil pakken door het dus door te spelen naar z'n medestanders. Jij en Halcon?
Ron Paul 2012
pi_105340966
quote:
9s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, volgens Soit zou ik achterlijk genoeg zijn om zelfs ook maar aan wildvreemden toe te geven dat ik van vibo's in m'n kont zou houden en wat nog meer, als het uberhaupt waar zou zijn.
Oh, daar sloeg het borderline op, ik dacht al. Want anders denk je niet erg positief over je vriendin.

quote:
Ik vind het serieus een belediging dat ze er zo makkelijk in mee willen gaan. Ik kom toch wel slimmer over, hopelijk?
Iedereen zijn eigen fetish. :9
pi_105340990
Ik zou dingen tot bepaalde grenzen nog wel geloven, maar random DM's over dikke negers en vibro's anaal is natuurlijk overduidelijke fake. :') Als iemand dat nu naar mij zou DM'en zou ik het niet serieus nemen. Als ik het in een printscreen zou zien ook niet, of hij het zelf als een grapje heeft gestuurd of dat het bewerkt is kan me niet eens schelen. Maar dat serieus nemen. :') Kom op.
pi_105341026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef Soit het volgende:

[..]

Hoe oud zijn de DMs waar we het over hebben?
  donderdag 8 december 2011 @ 16:06:29 #82
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105341038
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ik zou dingen tot bepaalde grenzen nog wel geloven, maar random DM's over dikke negers en vibro's anaal is natuurlijk overduidelijke fake. :') Als iemand dat nu naar mij zou DM'en zou ik het niet serieus nemen. Als ik het in een printscreen zou zien ook niet, of hij het zelf als een grapje heeft gestuurd of dat het bewerkt is kan me niet eens schelen. Maar dat serieus nemen. :') Kom op.
Slechte troll sowieso, getuigd van lage internet-IQ

Jij weet wel als onzin-mod bweheh
pi_105341048
quote:

[..]

Hoe wil je DMs van maanden geleden terughalen?
pi_105341056
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je weet dat Richard hele MSN gesprekken heeft lopen faken en mij zodanig echt haat dat hij mij op deze manier wil pakken door het dus door te spelen naar z'n medestanders. Jij en Halcon?
Nee, weet niks van nep msn gesprekken, wel van andere dingen die jij hebt geflikt. En ik zie iemand (behalve jij) er voor aan om zo laag te zijn.
pi_105341066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op een account waar hij niet meer in kan nog wel.
pi_105341072
quote:
Lijkt mij ook. Supersoep zou zoiets wel aan iemand verteld kunnen hebben, als het waar was, maar zeker niet aan Mark, Halcon of Richard. :')
pi_105341081
quote:
So true.
pi_105341083
quote:

[..]

Volgens mij heeft hij de DM's nooit zelf gehad, alleen gekopieerd/ print screen doorgestuurd gekregen.
pi_105341084
quote:

[..]

Door aan de persoon te vragen die mj die dm's heeft gestuurd, doet hij met plezier.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:07:56 #90
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105341088
quote:
En als ik die dikke negers vervang door negerinnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')