blabla.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij jaagt ze echt overal he, heels-topic is wel slim tho
Voortaan eerst weten wat shapen inhoudt en dán pas oefenen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef Soit het volgende:
Rustig maar, ik weet niet eens wat shapen is.
Precies, geen wonder dat het anders niet lukt.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voortaan eerst weten wat shapen inhoudt en dán pas oefenen.
Mijn zusje weet wel wat dat inhoud, anders zou ze het niet proberen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, geen wonder dat het anders niet lukt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Mijn zusje weet wel wat dat inhoud, anders zou ze het niet proberen.
Pics van je zusje.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Soit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik wel een vrouwelijk account aanmaken.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Volgende keer een kloontje gebruiken. Je bent sowieso een expert in het maken van nieuwe accounts om met een schone lei te beginnen
Ik geloof je. Serieus.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Zie je wel, dus toch om een schone lei te beginnen terwijl je precies dat ontkende jij jokkebrokquote:Op donderdag 8 december 2011 17:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik wel een vrouwelijk account aanmaken.
Mooi, ik moet wel toegeven dat ik wel eens mascara opdoe en op hoge hakken loop. Ik houd ervan om mij soms als vrouw te verkleden.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus. Ik ga serieus ook implementeren.
Geeft niet. Ik hou soms van grote negers. Laat ze maar zeuren hier.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Mooi, ik moet wel toegeven dat ik wel eens mascara opdoe en op hoge hakken loop. Ik houd ervan om mij soms als vrouw te verkleden.
Maar we houden allemaal van heloef.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik hou soms van grote negers. Laat ze maar zeuren hier.
bwhehe, true truequote:Op donderdag 8 december 2011 17:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar we houden allemaal van heloef.
geen idee. Getroll.quote:
Ik ga zo pizza bestellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:22 schreef stefanhaan het volgende:
ik ga eens kijken of er nog iets te schaften valt
heb honger verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |