Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Ik had dat van iemand in mijn guild, maar die bedoelde dat ze met second accounts die ze al hadden characters hadden gegeared. En ja, accounts van vrienden en zo klinkt ook wel logisch. Mijn vriend had direct de beschikking over mijn account gekregen als ze ook geband waren.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:46 schreef Altron het volgende:
Waar heb je dat gelezen dan ?
Ik las namelijk op hun site dat ze dit met wat alts hadden gedaan en oud-members/vrienden.
Overigens 5/8 HC down![]()
En als 2e van de wereld H: Ultraxion.
Blood Legion en Vodka nu overigens al 6/8 HC :x
net zo kut voor ranged hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Mag vanavond (voorlopig nog) mee op Morchok Heroic 25!Wat een kutbaas voor melee zeg, constant heen en weer rennen met die crystals!
Hij mag mn Shaman ook wel een weekje lenen om heroics te farmenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik had dat van iemand in mijn guild, maar die bedoelde dat ze met second accounts die ze al hadden characters hadden gegeared. En ja, accounts van vrienden en zo klinkt ook wel logisch. Mijn vriend had direct de beschikking over mijn account gekregen als ze ook geband waren.
Dat is wel heel irritantquote:Op donderdag 8 december 2011 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Edit: Wordt ik replaced.....Paar tries later, hebben ze hem down......Droppen natuurlijk mijn BIS Heroic Bracers...2x!![]()
LoL!
Je eigen class kennen heeft niets met raiden te maken lijkt mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha!Wil gewoon tot op het laatst mogelijke moment wachten om van server te veranderen en helemaal overnieuw te beginnen!
![]()
![]()
Naja, heb me er sowiesow al bij neergelegd. Ik zal nooit een DIEHARD raider worden die echt ALLES weet van haar character. Ik kan me daar gewoon niet toe zetten. Dus ze zullen het maar moeten doen met wat ik nu kan. Vindt het sowiesow niet heel erg hoor. Raiden komt beetje me neusgaten uit de laatste tijd!
Ik probeerde je laatst aan te spreken maar je negeerde me weer eens keihard.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Vind het juist niet errug hoor!
da's echt typisch aan vrouwelijke wow spelers. heb ik ook al vaak gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik probeerde je laatst aan te spreken maar je negeerde me weer eens keihard.
fabeltjequote:Op donderdag 8 december 2011 23:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
en dan claimen ze beter te kunnen multitasken dan mannen Yea right...
De kaart bekijken, de quest bekijken en tegelijkertijd uitvoeren is toch multitasken? dan kan die ene whisper er echt niet meer bij hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 23:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's echt typisch aan vrouwelijke wow spelers. heb ik ook al vaak gehad
stuur je daarna een boos berichtje komen ze totaal uit de lucht gevallen. leg je uit waarom
"ow sorry hun i didnt see your message i was busy with a quest"
vliegende hollander :pquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
De kaart bekijken, de quest bekijken en tegelijkertijd uitvoeren is toch multitasken? dan kan die ene whisper er echt niet meer bij hoor
Weet iemand overigens nog 'n leuke nederlandse guild?
Slechte healers vooral. Tot nu toe altijd bovenaan gestaan @ 18k HPS.. de rest maar 9k?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef Tijntje83 het volgende:
Vanaaf met de meeste raiders van onze (10 man raiding) guild LFR gedaan, was voor mij de eerste keer, wat is dat chaotisch.
Officially Insane!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Suncatcher het volgende:
Ik heb een aparte window voor whispers. Nooit meer iets missen! Zeker als ik in org sta en even wat drinken pak wil ik nog wel eens een whisper missen, maar die kan ik dus zo terug zien in m'n whispervenster. Ideaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's echt typisch aan vrouwelijke wow spelers. heb ik ook al vaak gehad
stuur je daarna een boos berichtje komen ze totaal uit de lucht gevallen. leg je uit waarom
"ow sorry hun i didnt see your message i was busy with a quest"
Hoezo insane?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Officially Insane!
[..]
Ik heb een aparte window voor whispers. Nooit meer iets missen! Zeker als ik in org sta en even wat drinken pak wil ik nog wel eens een whisper missen, maar die kan ik dus zo terug zien in m'n whispervenster. Ideaal.
dacht dat je ee n grapje maaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Link of iets dergelijks..? veel members..?
Is 't wat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat kun je lezen bij de "over ons" @ de website.
Ik ben guildmaster. Ik vind het gezellig. Maar ik ben niet echt een "onafhankelijke partij".quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:48 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Is 't wat?
Kwam via google ook al bij nomads @ bloodhoof terecht
Er is te weinig interesse. En er zijn enkelen die wel interesse hebben maar simpelweg hun classe niet goed genoeg kennen om er lekkere DPS uit te gooien of goed te healen. Geen probleem in dungeons, maar in raids kan dat gewoon niet.quote:
Het raiden is ook totaal niet boeiend nu , dus je hebt niets gemistquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zaterdag (morgen) mijn eerste nieuwe raid en ik ben al sinds 11-11 niet echt meer op wow geweest
(alleen voor 2 firelands raids)
Dat het vorige seizoen dat ook zo was wist ik niet, maar dat je pas deze week de oude seasonsets kon kopen maar dan met beter stats heb ik nergens gelezen eerlijk gezegd, ik ging er van uit dat gewoon de 384 doorgeschoven werd (dus donder op met je "dat vind ik dom"). Maar zo'n ramp is het ook weer niet. honorpoints grind je toch in een paar dagen zo bij elkaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef TwyLight het volgende:
Hebben ze anders heel duidelijk gezegd. En dat was vorig seizoen ook zo.
Tbh vind ik het vrij dom dat je daar niet eerder achtergekomen bent
Hahaquote:Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik probeerde je laatst aan te spreken maar je negeerde me weer eens keihard.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
vliegende hollander is het schip van de piraat in spongebob
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
dacht dat je ee n grapje maaktvliegende hollander is het schip van de piraat in spongebob
Ja daar is het vooral bekend van..quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
dacht dat je ee n grapje maaktvliegende hollander is het schip van de piraat in spongebob
Het blijft waar. Of hij nou een andere vliegende hollander in gedachten heeft of nietquote:
Ja, via de LFR gisteren alles gekilledquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef Thybalt het volgende:
Zijn er hier mensen die Warmaster Blackhorn al neer hebben? Zondag lukte het al niet en gisteren een 3% wipe gehad. We doen 10-man normal zonder dat iemand Heroic FL gear heeft. Gebruiken twee healers...
ja, maar wel met FL hc gear. En zijn geloof ik naar 3 healers gegaan na een paar tries.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef Thybalt het volgende:
Zijn er hier mensen die Warmaster Blackhorn al neer hebben? Zondag lukte het al niet en gisteren een 3% wipe gehad. We doen 10-man normal zonder dat iemand Heroic FL gear heeft. Gebruiken twee healers...
voor mijn guild was het simpel maar we hebben bijna allemaal full hc FL gear en ik denk dat je beter met 3 healers kan gaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef Thybalt het volgende:
Dat idee had ik ook, bedankt iig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voor mijn guild was het simpel maar we hebben bijna allemaal full hc FL gear en ik denk dat je beter met 3 healers kan gaan
Pff wees blij dat ze niet in het weekend raiden, daardoor was mijn oude guild kapot gegaan. De helft van de core-raiders waren vrijdag en zaterdag ladderzatquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo'n beetje full heroic, maar mag met mijn guild niet mee in de mainruns hoor
Ik doe alleen maar mee in een altrun op zaterdagmiddag voor funs.
Guild heeft nu gewoon weekend, dus er worden geen heroic runs gedaanWel een stom gevoel; gaat het echt enorm goed (top van de 25-man guilds) en dan stop je ermee in het weekend. Maar goed, de deal was dat het een 5-day raiding guild was en dan moet je ook gewoon 5 dagen alleen 's avonds raiden en niet met nieuwe content 24/7 gaan raiden.
Damn, dus die raiden élke avond? (doordeweeks dus)quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo'n beetje full heroic, maar mag met mijn guild niet mee in de mainruns hoor
Ik doe alleen maar mee in een altrun op zaterdagmiddag voor funs.
Guild heeft nu gewoon weekend, dus er worden geen heroic runs gedaanWel een stom gevoel; gaat het echt enorm goed (top van de 25-man guilds) en dan stop je ermee in het weekend. Maar goed, de deal was dat het een 5-day raiding guild was en dan moet je ook gewoon 5 dagen alleen 's avonds raiden en niet met nieuwe content 24/7 gaan raiden.
Eh, guilds in die range raiden 7 dagen en dan 14 uur per dag (bij nieuwe content dus, anders 1 avond per week)quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:40 schreef drumstickNL het volgende:
Damn, dus die raiden élke avond? (doordeweeks dus)
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Het is weer zover. Ik log in, realiseer me dat ik me verveel en log weer uit. Ik denk dat ik even een tijdje weg blijf. Vind het niet spectaculair genoeg om weer plezier te beleven.
Ik snap ook wel dat die guilds zo tegen elkaar schelden in raids, allemaal stijf van de red bull etc en doodmoe.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heb ik helemaal geen zin meer in. Ik heb gewoon nergens meer zin in. Dat is het probleem.
Ik heb dat ook van tijd tot tijd. Ga ik gewoon wat anders spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Heb ik helemaal geen zin meer in. Ik heb gewoon nergens meer zin in. Dat is het probleem.
Jeetje, 12 uur achter elkaar? Dat doet mijn guild niet eens...quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:01 schreef Silmarwen het volgende:
We doen wel eens raidweekenden. Dan raiden we vrijdag van 19:00 tot 00:00 and zaterdag 12:00 tot 00:00 om door content heen te komen. Goed te doen hoor.
CWIquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef Zeroku het volgende:
Ben benieuwd welke werkgever daar mee akkoord gaat.
Dat is 1 keer in de 3 maanden ofzo. Meestal blijven we hangen op 1 of 2 bossen, dan doen we een lan weekened hier met 5 guildies (de andere wonen in de UK/Duitsland) en dan clearen we alles op ons gemak. Meestal erg gezellig!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, 12 uur achter elkaar? Dat doet mijn guild niet eens...
Ja, maar ik ga weer veel sporten na de voetbal winterstop, dus geen tijd meer om te raiden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:08 schreef TwyLight het volgende:
Ik zag trouwens een guild genaamd Jack Daniels recruiteren voor 25-man fiets, ze zoeken ook meelee.
quote:
Wat is belangrijker? PvE held zijn of middelmatige voetballer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga weer veel sporten na de voetbal winterstop, dus geen tijd meer om te raiden.
Datgene waar je het meeste lol in hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef TwyLight het volgende:
Wat is belangrijker? PvE held zijn of middelmatige voetballer?
Niet twaalf uur achter elkaar. 3 uur, met pauzes en dan een uur lang pauze en dan weer 3 uur met pauzes ertussen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, 12 uur achter elkaar? Dat doet mijn guild niet eens...
Idlen in orgr of sw met de beste gearquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Datgene waar je het meeste lol in hebt
Klinkt al beterquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:43 schreef Knut het volgende:
Niet twaalf uur achter elkaar. 3 uur, met pauzes en dan een uur lang pauze en dan weer 3 uur met pauzes ertussen ofzo
Op je rogue?!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ook nog eens een Blue Proto Drake in mijn Satchel of Exotic Mysteries of hoe dat ding heet.
huh? Op een normale rol of rollen julle tot 200?quote:Op zondag 11 december 2011 10:58 schreef TwyLight het volgende:
Vanochtend shoulders voor m'n priest uit LFRrollde 200
Dat wist ik nog niet! En wat een goede regelquote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
LFR krijg je een een bonus van 100 op je roll wanneer je op gear rolled die geschikt is voor de spec die je dan speelt.
Welke tactics? Volgens mij pik je het zo op, ook met een n00b groep. Zie het als VOA en dergelijke.quote:Op zondag 11 december 2011 14:19 schreef Blistering het volgende:
, ik ga ook maar 'ns LFR doen vanavond. Is dat een beetje snel op te pikken? Of veel noobs die niets kunnen? Maar ff tactics lezen straks, of is dat ook overbodig?
LFR is hetzelfde als normal maar dan 2x de helft minder. Snapje?quote:Op zondag 11 december 2011 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo heel serieus hoe LFR gaat aangezien ik met de mains van mijn guild een run mee heb gelopenMaar ik vond het belachelijk simpel en ik wist dus echt totaal niet wat tactics waren, maar dood ga je dus niet zo snel, ook als je niets weet.
Nah ook dat heb je geeneens nodig. Gewoon zorgen dat de RL een skull ergens op zet en je kan heel de raid laten verschuiven naar dat target.quote:Op zondag 11 december 2011 14:35 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heel simpel, wel ff tactics lezen voor je eigen gemak
Nee, helaas niet op de spec die je speelt, alleen op de rol die je op dat moment hebt in die raid.quote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
LFR krijg je een een bonus van 100 op je roll wanneer je op gear rolled die geschikt is voor de spec die je dan speelt.
Tank warriors die dat 2h sword winnen van dwquote:Op zondag 11 december 2011 18:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee, helaas niet op de spec die je speelt, alleen op de rol die je op dat moment hebt in die raid.
Ik wil ook zo een sword!quote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tank warriors die dat 2h sword winnen van dw
Pandaquote:Op zondag 11 december 2011 23:17 schreef GooseFM het volgende:
Ik was vandaag eens wat aan mijn archeology aan het doen. Zag ik een grijs icoontje met een hoed en een pickaxe en touw. Ff zoeken, maar kan niet vinden waar het toe behoort, zeker niet aan de negen andere races waar je dingen van kan verzamelen met arch.
iemand hier een idee?
Aah zo'n guild waarin een paar kleine kinderen leaders/officers zijn...quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat superzwaard (voor fury warriors) dropte gewoon TWEE keer vandaag op de normale raid!Maar wat heb ik een gruwelijke hekel aan het lootsysteem wat wij gebruiken (lootcouncil)! Ze gearen op dit moment eerst de allerbelangrijkste mensen! Kreeg er dus gewoon geen!
![]()
Zo denk ik er ook over maar het is een beetje jammer dat 95% van de WoW spelers er anders over denkt.quote:
Jij moet echt heel rap een /gquit doen en op zoek gaan naar een guild waar ze je wel waarderen. Je wordt keer op keer genaaidquote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat superzwaard (voor fury warriors) dropte gewoon TWEE keer vandaag op de normale raid!Maar wat heb ik een gruwelijke hekel aan het lootsysteem wat wij gebruiken (lootcouncil)! Ze gearen op dit moment eerst de allerbelangrijkste mensen! Kreeg er dus gewoon geen!
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 09:37 schreef Silmarwen het volgende:
Dat is de eerste keer dat ik het eens ben met Twylight.
I know....I know.....quote:Op maandag 12 december 2011 09:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij moet echt heel rap een /gquit doen en op zoek gaan naar een guild waar ze je wel waarderen. Je wordt keer op keer genaaid
Heb je het nu over <Only Friends>?quote:Op maandag 12 december 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Bij ons raiden ze ook maar heel casual, ik heb aangegeven niet mee te doen want ik heb daar echt geen zin in en geen tijd voor. Is niet erg zei die en dat als ze zouden raiden en er een plekje was dat ik altijd mee mocht. Wel fijn spelen zo
Verplichtingen
¤20 euro betalen en weg daarquote:Op maandag 12 december 2011 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
I know....I know.....Begin er ook wel heel dicht tegenaan te zitten hoor. Het is alleen op dit moment één van de weinige guilds op deze server (misschien zelfs wel de enige op alliance) die nog aan 25 man raids doen.
Trouwens van het weekend eindelijk die Gurubasi Grand Master achievement gekregen! Duurde ff, maar had eindelijk 12 van die rot tokens! Never again!![]()
Ja, zijn relaxte mensen hoorquote:Op maandag 12 december 2011 10:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je het nu over <Only Friends>?
[..]
¤20 euro betalen en weg daar
Zo doen wij het idd ook altijd, nooit gezeik, dikke prima!quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef GI het volgende:
Wat dat betreft blijft voor mij "Suicide Kings" toch het eerlijkste.
Een lijst van alle spelers. Zodra je loot krijgt zak je helemaal naar onderen.
http://eu.battle.net/wow/en/guild/hellscream/hollandse%20eigen/quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Suncatcher het volgende:
Dan krijg je "It's an upgrade but don't wanna suicide it". Als ML gooi ik iets op zo'n moment liever naar mijn maelstrom crystals. Vaak is dat niet het resultaat omdat mensen dan terugkrabbelen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:03 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Zo doen wij het idd ook altijd, nooit gezeik, dikke prima!
Ik negeer zulke mensen altijd, ik doe gewoon waar ik zelf zin in hebquote:Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja, Twy zit met allemaal van die cocky elitaire pvpers
Dat probeer ik ook altijd met Twy te doenquote:Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik negeer zulke mensen altijd, ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb
Dat is toch bullshit? Het is dan een upgrade voor iemand, maar niet genoeg om je zelf er voor onderaan de lijst te zetten. Moet je hem dan op die reden maar vernietigen terwijl het een upgrade is?quote:Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef KataStrofe het volgende:
^dan is SSK toch juist goed? Als iemand hem niet wil suiciden kan je hem disenchanten..
quote:Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja, Twy zit met allemaal van die cocky elitaire pvpers
ggquote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef GI het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd met Twy te doen
Meestal als ik ga pvpen met vrienden ofzo gaan we gewoon via skype en dan blijven we bij elkaar om zo her en der wat mensen te slopen. Is altijd leuk vooral in AVquote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef GI het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd met Twy te doen
Zo werkt een dergelijke loot rotation. Je hebt loot gehad, hops onderaan de lijst. Als je hem dan niet wilt, dat is dan je eigen schuld en dan mag je er ook niet over piepen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is toch bullshit? Het is dan een upgrade voor iemand, maar niet genoeg om je zelf er voor onderaan de lijst te zetten. Moet je hem dan op die reden maar vernietigen terwijl het een upgrade is?
[..]Ja man
[..]
gg [ afbeelding ]
Dat is het eerste wat ik doe zo'n beetje, tank opzoeken en die beacon geven. Is toch wel een van de basis dingen van een holy paladin?quote:Op maandag 12 december 2011 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Valt me op hoe bizar veel Holydins ik krijg in dungeons die het bestaan van Beacon of Light niet kennen.
Hoe kan dat nu! Zelfs niet-paladins kennen dat spel goedquote:Op maandag 12 december 2011 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Valt me op hoe bizar veel Holydins ik krijg in dungeons die het bestaan van Beacon of Light niet kennen.
Die UI, wtf.quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef Blistering het volgende:
Hmmm, ik geef dan wel veel af op WoW en m'n luck, maar wat ik net meemaakteVloog ff rondje door Uldum, opeens bam NPCscanner voor Mysterious Camel (m'n 2de). Ik zoeken, 15 minuten lang, opeens zie ik 'm staan. Bam ik word geteleport naar Feralas en bam FoS + titel + mount erbij
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het zag er voor mij wel erg herkenbaar uit. Maar dat Russische guild, wtf...20 uur raiden per dag??quote:Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef TwyLight het volgende:
Heb ik vanochtend gekeken ja. Niet echt bijzonder eerlijk gezegd
Ik vind het er allemaal wel leuk uitzien maar ik heb nooit de motivatie gehad om dat te doen, als mensen dingen van mij gaan verwachten en ik heb daar geen zin in dan hebben ze pech.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Silmarwen het volgende:
Net die docu gekeken. Ik denk dat als ik jonger was geweest ik ook zo hardcore had geraid hoor.Weet niet of ik zo goed was geweest
Denk het niet hoor.
Ik had dat met L2 omdat veel vrienden dat speelde, tijd dat ik nog op school zat gewoon de hele nacht door aanklotenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ik speelde vroeger behoorlijk "hardcore" delta force en was daar wel echt heel erg goed in. Maar dan bleef ik gerust tot 3 uur 's nachts spelen. En de volgende dag lekker college.
Het niveau waarop mijn guild al speelt is echt idioot goed. Als je iemand kent waarbij je je afvraagt hoe hij in godsnaam zo goed kan dps'en, tanken of healen? Wij hebben er 30 die nog veel beter zijn en guilds als paragon hebben er 30 die zelfs die 30 in mijn guild versteld doen staan. Ik mag wel eens mee en voel me dan net het kleine zusje dat ook een keer (hahaha, kijk hoe schattig!) mag healen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Silmarwen het volgende:
Net die docu gekeken. Ik denk dat als ik jonger was geweest ik ook zo hardcore had geraid hoor.Weet niet of ik zo goed was geweest
Denk het niet hoor.
Ik vond de T12 juist veel relaxeter, ik heb nu de T12 en T13 2set en dat probeer ik zolang mogelijk te rekkenquote:Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef Futureshock het volgende:
Die lfg is wel leuk opzich, maar hangt erg van de groep af die je krijgt. Heb nog maar 1 keer madness of DW verslagen.
Spine en madness zijn wel wat lfr killers als je groep niet mee werkt.
Die shaman t13 set bonus is wel erg nice
oeh, die moet ik vanavond maar eens gaan kijken!quote:Op maandag 12 december 2011 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie de film 'The Race to World First' al gezien? Ik moet het kijken van mijn vriend, dus ben er maar eens voor gaan zitten. Het is een documentaire van Blood Legion.
Niet in Immersion. Die raiden zelfs nu 5 dagen in de week vanaf 7 uur 's avonds (en gaan niet tot diep in de nacht door, tussen 11 en 12 houden ze op).quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:56 schreef GI het volgende:
Meer dan 3 uur op een avond spelen zit er voor mij gewoon niet in. En met drie uur per dag 5 dagen in de week kom je er gewoon niet mee weg. Hardcore is vrij nemen voor een expansion. Dat kan ik nou eenmaal niet.
Achja , je hebt toch altijd baas boven baas kwa guilds.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het niveau waarop mijn guild al speelt is echt idioot goed. Als je iemand kent waarbij je je afvraagt hoe hij in godsnaam zo goed kan dps'en, tanken of healen? Wij hebben er 30 die nog veel beter zijn en guilds als paragon hebben er 30 die zelfs die 30 in mijn guild versteld doen staan. Ik mag wel eens mee en voel me dan net het kleine zusje dat ook een keer (hahaha, kijk hoe schattig!) mag healen.Pugs zijn beter voor mijn ego want ik ben echt geen slechte en ik denk zelfs geen middelmatige speler.
Toen ik de healingofficer in mijn guild om tips vroeg en vroeg waarom ik nou zo ontzettend veel minder hps deed vergeleken met andere priests (is het skill, gear, cooldowns, spells?) zei hij dat het gear was en ik heus wel een goede speler was.Lief gezegd, maar geloof er geen snars van
Al is je gear het beste van de wereld, dan nog wordt het niks als je niet kan inspelen op situatiesquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:07 schreef Altron het volgende:
Goed omgaan met bepaalde situaties helpt daar ook in mee uiteraard.
Daarom vermelde ik het er ook bij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al is je gear het beste van de wereld, dan nog wordt het niks als je niet kan inspelen op situaties
En als je niet kan samenwerken en luisteren wordt het ook niks.
Ik heb mensen hun trial niet zien halen die meer dps deden dan de coremembers...en dat heeft dan met bovenstaande te maken.
Ik ben weer eens voor de verandering wat wow-moequote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens mensen die op Auchindoun zitten hier keer zin om een avond iets te gaan doen? Wat raiden, pvpen of dungeons ofzo.
Ik heb deze weken denk ik pas een paar uur gespeeldquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben weer eens voor de verandering wat wow-moeIk denk dat ik het even bij de altraid op zaterdagmiddag hou.
heb de nieuwe heroics nog niet eens van binnen gezien
Sinds 11 november heb ik 2 raids gedaan (1 raid heeft mijn vriend op mijn priest gedaan). Oh wacht, ook nog een LFR met het guild gedaan op vrijdagavond. Nou, dat was het wel. Ik weet nog niet eens waar je in hemelsnaam dat transmorfsomething moet doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb deze weken denk ik pas een paar uur gespeeld, beetje druk met muziek maken enzo. Komt vanzelf weer
Dat weet ik wel maar nog niet te veel aandacht aan besteed. Ik vind het nu leuker om met mijn alt rogue gewoon wat aan te kloten met wat vrienden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds 11 november heb ik 2 raids gedaan (1 raid heeft mijn vriend op mijn priest gedaan). Oh wacht, ook nog een LFR met het guild gedaan op vrijdagavond. Nou, dat was het wel. Ik weet nog niet eens waar je in hemelsnaam dat transmorfsomething moet doen
Bij mij is het vaak in de wintermaanden, heb al paar keer meegemaakt dat ik rond deze tijd redelijk actief speel en straks in maart er weer mee kap tot oktober ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar ervaring leert dat ik maar heel even geen zin heb in wow en vanzelf weer fanatiek ga spelen
Ik ben er wel vrij ver in gegaan, guild waar ik in zat in vanilla had op z'n hoogst in de top 10 van Europa gestaan, en in eind TBC/begin WotLK zat ik in een guild die actief meedeed in de ~top 20 wereldwijd (maar die zijn ook flink ingekakt sinds dat ze een transfer hebben gedaan).quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Silmarwen het volgende:
Denk het niet hoor.
Eens, vooral met de middelste alinea. ''Vroegâh'' raidde ik ook echt veel, en dat heeft m'n school aardig verneukt destijds. Nu heb ik een redelijk druk sociaal leven, school etc en dat gaat gewoon voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook geen zin meer in dat hardcore raiden. Heb het wel gedaan, was ook wel leuk, Als eerste van je server met Twilight Vanquisher rondlopen enzo, dikke gear en gewoon het hele raiden.
Maarja,dit is wel ten koste gegaan van mijn studie en sociale leven en die twee dingen vind ik op dit moment belangrijker. Daarnaast werk ik nog en heb ik allerlei projecten waar ik aan meewerk, dus die tijd is er niet. Het komt wel eens voor dat ik drie avonden achter elkaar van 20:00 tot 02:00 achter WoW zit, maar het is niet zo dat ik er een commitment van kan maken dit elke week te doen.
Daarom ben ik wel blij met die raid finder. Toch een beetje die experience van het raiden, ook al zit je in een groep met idioten meestal.
Normal 10 mans ? Altgearing ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Eens, vooral met de middelste alinea. ''Vroegâh'' raidde ik ook echt veel, en dat heeft m'n school aardig verneukt destijds. Nu heb ik een redelijk druk sociaal leven, school etc en dat gaat gewoon voor.
Sowieso is er bar weinig te doen buiten LFR dus ook dat maakt het makkelijker om minder te spelen.
Hehe, bekend probleemquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar ervaring leert dat ik maar heel even geen zin heb in wow en vanzelf weer fanatiek ga spelen
die ziet er beter uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef TwyLight het volgende:
Lol nee dat is beste mount in game. Vooral de rode versie.
Alexstrasza![]()
Je houdt ze en kan ze gewoon gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand btw wat er gebeurd met de guild rewards die je hebt wanneer je de guild verlaat of transfered? Dingen als dark phoenix hatchling/mount. Heb je die nog wel maar kun je ze niet gebruiken als je nieuwe guild die achievement niet heeft, verdwijnen ze of kan je het gewoon houden?
Sommige mensen zijn echt hersendood. Ze bleven maar wipen op warlord omdat die void in de raid bleef hangen. Ze weigerden om hem te bouncenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren die eerste boss gedaan via LFR en hoefde verder ook geen tacts ofzo te leren zo simpel, en ik zie dan nog mensen dood gaan die overal in blijven staan
Verder altijd als healer en sta vaak bovenaan dus dat is wel aardigholy radiance spammen is wel lekker.
Je zoekt in het wow-topic naar mensen om je te overtuigen een ander spel te gaan spelen?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:48 schreef SweexNL het volgende:
zijn er veel mensen die de overstap maken naar The old republic? ik zelf zit er aan te denken... speel al vanaf 2006, maar heb het al een heletijd niet meer gedaan.
Overtuig me
Kom maar niet terug dan want het boeit me toch nietquote:
uhm caps /rw werkt het beste als je in 1 keer dood die raid wil komenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt hersendood. Ze bleven maar wipen op warlord omdat die void in de raid bleef hangen. Ze weigerden om hem te bouncen.
Ook van die kinderen die RL zijn en alles onder spammen wat dood moet. Zo hatelijk. Wipen ze omdat het alsnog niet goed gaat, zijn dat de personen die als eerste leaven. Vaak zeik ik net zolang door dat ik RL word en voila, geen problemen.
Okay, nice.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je houdt ze en kan ze gewoon gebruiken
Gelukkig had je daar nog geen alts!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, nice.
Zit erover te denken m'n druid naar Silvermoon Alliance mee te nemen. Afgelopen week weer wat lol gekregen in die druid, maar de server is best dood, niemand in m'n guild raid meer en gmaster denkt zelfs over een disband. Dus op Turalyon gaat er niet veel meer gebeuren dan hem laten verstoffen.
Zoiets?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Welke nieuwe heroic dungeon heb ik trouwens de beste kansen om een shoulder en head piece te bemachtigen voor een Retri paladin.
Yup, bedankt, vanavond maar achter elkaar end time doen zo te zienquote:Op woensdag 14 december 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.wowhead.com/item=72821
http://www.wowhead.com/item=72820
Welke realm zat jij ookweer? Anders ga ik wel ff mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Yup, bedankt, vanavond maar achter elkaar end time doen zo te zien
Bedankt.
ik zit opquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Welke realm zat jij ookweer? Anders ga ik wel ff mee.
Ahh ik zit hierquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
ik zit op
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/simple
Ik ben slecht in spellen en namen
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh ik zit hier
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Tommyk/simple
Nee is niet echt overtuigend neequote:Kom maar niet terug dan want het boeit me toch niet
That.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef KataStrofe het volgende:
Als healer leek het me juist nog het meest een uitdaging met al die kippen zonder kop in je raid
Ik heb geen ret zooi nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef TwyLight het volgende:
Samen dungeons doen terwijl je de zelfde loot nodig hebt
prima plan
Dat klopt. Maar je moet hem wel uit de raid bouncen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:54 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mij gaat in LFR die ball automatisch naar de boss bij 10 stacks
in lfr solo soak ik die bal gewoon is simpeler en zeker voor de slechte heal/niet bewegende mensenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Silmarwen het volgende:
Ja, en das best te doen dat bouncen, maar als je moet dispellen, en die hits worden steeds groter.Eigenlijk is een priest daar handig, niet dat ik vaak oom ga als shaman.
Wat een kutwipequote:
Probeer heroic eens, was gisteren een smooth kill naast me.quote:
Ja heroic lijkt mij al een stukje lastiger, net als normal. Raidfinder is wel erg makkelijk, net door allebei de delen heen gerend zonder een enkele wipe. Anderhalf uur later was ik klaarquote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Moet je heroic versie eens gaan doen!(Zijn wij nu beetje mee aan het spelen!) Wat een hel met die max. 5 stack healing thingie!
Ik heb die 4set van de vorige tier nooit gehad omdat ik geen pve deed vorige patch dus vandaar dat ik nu 2x de 2set bonus heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn oude 4-set nog aan (vind die bonus to cool en doet 10% van mijn healing!), maar heb 3 setpieces van de nieuwe. Denk dat ik wacht tot mijn 4e piece. Voor jou zijn de 2x2 setbonussen dus het beste?
2 weken full clear op 2 chars en heb 3 protector tokens gezien pasquote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Tijntje83 het volgende:
Die tier tokens in onze guild runs.
99% van alle token drops is die van rogues, druids, DK's em mages.
in LFR wipen op trashquote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heroic lijkt mij al een stukje lastiger, net als normal. Raidfinder is wel erg makkelijk, net door allebei de delen heen gerend zonder een enkele wipe. Anderhalf uur later was ik klaar.
Zat jij in die LFR waar ik tijdens die baas ben uitgegaan? (Nadat er al 6 man weggingen?)quote:Op donderdag 15 december 2011 09:06 schreef JoeBravo het volgende:
in LFR wipen op trash
2 groepjes blobs in 1 pull was teveel
wel een paar leuke upgrades voor m'n paladin
nee, daar zat ik niet in. da's een alt van één van de raiding mages en was voor iedere drop aan het vragen wat er nou eigenlijk goed was en wat nietquote:Op donderdag 15 december 2011 09:07 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Zat jij in die LFR waar ik tijdens die baas ben uitgegaan? (Nadat er al 6 man weggingen?)
Ik had iig wel een TK tank (Furrynogiets druid) ^^
Hahaha dat doe ik echt altijdquote:Op donderdag 15 december 2011 12:49 schreef Friday12 het volgende:
altijd beginnen met i did something very very stupid werk meestal wel
Welke daily is dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeuuuuuh
Eerste dag dat ik de daily doe. En meteen Lump of Coal, companion pet nr. 153!
(Alhoewel, typisch Blizzard, hij er exact uitziet als Pebbles uit Deepholm. Met een ander kleurtje!)
Leuk, de hele avond pets spawnen om ze te bewonderen. het verbaast me nog dat Blizzard geen pet kledingwinkels heeft toegevoegd om jullie tegemoet te komenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke daily is dat?
Twylight, het antwoord is: vrouwen spelen ook wow
Pet battles volgende expansionquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Leuk, de hele avond pets spawnen om ze te bewonderen. het verbaast me nog dat Blizzard geen pet kledingwinkels heeft toegevoegd om jullie tegemoet te komen
Nee ik keek net ook al van wut ik had toch nieuwe helmquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef TwyLight het volgende:
update de armory bij jullie ook niet meer?
niets sinds de extra maintenance die ze hebben gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef TwyLight het volgende:
update de armory bij jullie ook niet meer?
Mijn alliance balloon wordt een echte pet killerquote:Op donderdag 15 december 2011 14:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Pet battles volgende expansion
Kijk maar uit voor mijn elwyn lambquote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mijn alliance balloon wordt een echte pet killer![]()
go go balloon Whirlwind![]()
![]()
Heb je trouwens gisteren geen invite meer gekregen?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik keek net ook al van wut ik had toch nieuwe helm
Ligt eraan hoelaat, ik heb wel gekeken maar zag toen niets.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Heb je trouwens gisteren geen invite meer gekregen?
Haha die is fucking grootquote:Op donderdag 15 december 2011 14:13 schreef Blistering het volgende:
Ik ga ownen met m'n Ethereal Soul-Trader
Die is ook erg lam, die lamp van Twy heeft tenminste nog een vlam.quote:
Ik heb je tussen 8 en 9 proberen toe te voegen op je IDquote:Op donderdag 15 december 2011 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelaat, ik heb wel gekeken maar zag toen niets.
Zal straks nog eens kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb je tussen 8 en 9 proberen toe te voegen op je ID
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Elwyn lamb is een schaap, geen lamp
Het probleem met het schaap is natuurlijk zo opgelost door die wolf. Easy win!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
, excuses. Ach een schaap kan nog een beetje bijten. Mijn ballon heeft helemaal niets
Je won de enige 'echte' (of tenminste, de enige die een beetje in de buurt van een tankwapen komt in DS) 1h tank wapen als een DPS DK? Ergens vind ik het niet jammer dat je hem niet hebt, tenzij er geen warrior/paladin tank benadeeld is hierdoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:48 schreef Blistering het volgende:
Teh fuck. Win ik net Souldrinker in een LFR raid, check ik daarna m'n bag, heb ik 'm nog niet.
[ afbeelding ]
Fijnnnnnn, blijkbaar duurt 't ff voor je een item krijgt ofzo. Nu kan ik ernaar fluiten zeker
Als hij het net gewonnen heeft, met Souldrinker nog niet dusquote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef TwyLight het volgende:
Ze hebben nu bepaalde dingen veranderd zodat dat niet meer kan gebeuren bijvoorbeeld. Zie mmo-champ
Nop met terugwerkende kracht zijn sommige items nu class specific geworden.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Als hij het net gewonnen heeft, met Souldrinker nog niet dus
Iets met Your a mean one.... Waarbij je die "boss" moet doden en Metzen red. Als je die inlevert, krijg je een cadeautje waar die pet in kan zitten. Daily quest.quote:
hommo.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik had geluk, een groepje Horde had die elite gekilled, en gingen toen direct met een portal naar org terug. Hup, met metzen gepraat en die zak gepakt en wegwezen :p
Nope, beter theorycraften vriend.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef DjNivek het volgende:
DK staat er nog wel op, maar als enige wapen wat in de buurt komt van een tank wapen in DS zou het er niet eens op moeten staan. Voor DK tanks is het al waardeloos, aangezien Blood DW gewoonweg kut is. De enige reden waarom een DK het zou kunnen nemen is PvP DW Frost, en dan zou ik het als tank ERG zuur vinden als een DK het zou winnen als het gewoon een regelrechte upgrade is van je MS wapen. Als PvE DW Frost ben je beter af met Hand of Morchok x2, mogelijk zelfs met een 378 waar stats op zitten.
nee. Voor DW frost is BiS-lijst: LFR Hand of Morchock < hc mandible ~< LFR SoulDrinker < hc FL axe < normal HoM < normal SD < hc HoM < hc SDquote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef DjNivek het volgende:
DK staat er nog wel op, maar als enige wapen wat in de buurt komt van een tank wapen in DS zou het er niet eens op moeten staan. Voor DK tanks is het al waardeloos, aangezien Blood DW gewoonweg kut is. De enige reden waarom een DK het zou kunnen nemen is PvP DW Frost, en dan zou ik het als tank ERG zuur vinden als een DK het zou winnen als het gewoon een regelrechte upgrade is van je MS wapen. Als PvE DW Frost ben je beter af met Hand of Morchok x2, mogelijk zelfs met een 378 waar stats op zitten.
Ja hoe zat dat nou? Dat heb ik niet ingame kunnen ontdekken. Kijk ik niet goed of is het uitgesteld?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef TwyLight het volgende:
IK KIES JOU SINGING SUNFLOWER!
[ afbeelding ]
Komt pas in de nieuwe expansion niet in 4.3...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hoe zat dat nou? Dat heb ik niet ingame kunnen ontdekken. Kijk ik niet goed of is het uitgesteld?
Dan zit ik er naast. Nog steeds sneu dan dat het wapen dat met name voor tanks bedoeld was dan zo ranked.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee. Voor DW frost is BiS-lijst: LFR Hand of Morchock < hc mandible ~< LFR SoulDrinker < hc FL axe < normal HoM < normal SD < hc HoM < hc SD
de hogere Wapen-dps compenseert het verlies aan stats.
Ligt eraan wat voor laptop je hebt, op mijn Macbook pro gaat het primaquote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef Tijntje83 het volgende:
WoW spelen (en nog belangrijker, raiden) op een laptop, dat gaat interessant worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |