nee, daar zat ik niet in. da's een alt van één van de raiding mages en was voor iedere drop aan het vragen wat er nou eigenlijk goed was en wat nietquote:Op donderdag 15 december 2011 09:07 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Zat jij in die LFR waar ik tijdens die baas ben uitgegaan? (Nadat er al 6 man weggingen?)
Ik had iig wel een TK tank (Furrynogiets druid) ^^
Hahaha dat doe ik echt altijdquote:Op donderdag 15 december 2011 12:49 schreef Friday12 het volgende:
altijd beginnen met i did something very very stupid werk meestal wel
Welke daily is dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeuuuuuh
Eerste dag dat ik de daily doe. En meteen Lump of Coal, companion pet nr. 153!
(Alhoewel, typisch Blizzard, hij er exact uitziet als Pebbles uit Deepholm. Met een ander kleurtje!)
Leuk, de hele avond pets spawnen om ze te bewonderen. het verbaast me nog dat Blizzard geen pet kledingwinkels heeft toegevoegd om jullie tegemoet te komenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke daily is dat?
Twylight, het antwoord is: vrouwen spelen ook wow
Pet battles volgende expansionquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Leuk, de hele avond pets spawnen om ze te bewonderen. het verbaast me nog dat Blizzard geen pet kledingwinkels heeft toegevoegd om jullie tegemoet te komen
Nee ik keek net ook al van wut ik had toch nieuwe helmquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef TwyLight het volgende:
update de armory bij jullie ook niet meer?
niets sinds de extra maintenance die ze hebben gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef TwyLight het volgende:
update de armory bij jullie ook niet meer?
Mijn alliance balloon wordt een echte pet killerquote:Op donderdag 15 december 2011 14:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Pet battles volgende expansion
Kijk maar uit voor mijn elwyn lambquote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mijn alliance balloon wordt een echte pet killer![]()
go go balloon Whirlwind![]()
![]()
Heb je trouwens gisteren geen invite meer gekregen?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik keek net ook al van wut ik had toch nieuwe helm
Ligt eraan hoelaat, ik heb wel gekeken maar zag toen niets.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Heb je trouwens gisteren geen invite meer gekregen?
Haha die is fucking grootquote:Op donderdag 15 december 2011 14:13 schreef Blistering het volgende:
Ik ga ownen met m'n Ethereal Soul-Trader
Die is ook erg lam, die lamp van Twy heeft tenminste nog een vlam.quote:
Ik heb je tussen 8 en 9 proberen toe te voegen op je IDquote:Op donderdag 15 december 2011 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelaat, ik heb wel gekeken maar zag toen niets.
Zal straks nog eens kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb je tussen 8 en 9 proberen toe te voegen op je ID
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Elwyn lamb is een schaap, geen lamp
Het probleem met het schaap is natuurlijk zo opgelost door die wolf. Easy win!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
, excuses. Ach een schaap kan nog een beetje bijten. Mijn ballon heeft helemaal niets
Je won de enige 'echte' (of tenminste, de enige die een beetje in de buurt van een tankwapen komt in DS) 1h tank wapen als een DPS DK? Ergens vind ik het niet jammer dat je hem niet hebt, tenzij er geen warrior/paladin tank benadeeld is hierdoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:48 schreef Blistering het volgende:
Teh fuck. Win ik net Souldrinker in een LFR raid, check ik daarna m'n bag, heb ik 'm nog niet.
[ afbeelding ]
Fijnnnnnn, blijkbaar duurt 't ff voor je een item krijgt ofzo. Nu kan ik ernaar fluiten zeker
Als hij het net gewonnen heeft, met Souldrinker nog niet dusquote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef TwyLight het volgende:
Ze hebben nu bepaalde dingen veranderd zodat dat niet meer kan gebeuren bijvoorbeeld. Zie mmo-champ
Nop met terugwerkende kracht zijn sommige items nu class specific geworden.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Als hij het net gewonnen heeft, met Souldrinker nog niet dus
Iets met Your a mean one.... Waarbij je die "boss" moet doden en Metzen red. Als je die inlevert, krijg je een cadeautje waar die pet in kan zitten. Daily quest.quote:
hommo.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik had geluk, een groepje Horde had die elite gekilled, en gingen toen direct met een portal naar org terug. Hup, met metzen gepraat en die zak gepakt en wegwezen :p
Nope, beter theorycraften vriend.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef DjNivek het volgende:
DK staat er nog wel op, maar als enige wapen wat in de buurt komt van een tank wapen in DS zou het er niet eens op moeten staan. Voor DK tanks is het al waardeloos, aangezien Blood DW gewoonweg kut is. De enige reden waarom een DK het zou kunnen nemen is PvP DW Frost, en dan zou ik het als tank ERG zuur vinden als een DK het zou winnen als het gewoon een regelrechte upgrade is van je MS wapen. Als PvE DW Frost ben je beter af met Hand of Morchok x2, mogelijk zelfs met een 378 waar stats op zitten.
nee. Voor DW frost is BiS-lijst: LFR Hand of Morchock < hc mandible ~< LFR SoulDrinker < hc FL axe < normal HoM < normal SD < hc HoM < hc SDquote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef DjNivek het volgende:
DK staat er nog wel op, maar als enige wapen wat in de buurt komt van een tank wapen in DS zou het er niet eens op moeten staan. Voor DK tanks is het al waardeloos, aangezien Blood DW gewoonweg kut is. De enige reden waarom een DK het zou kunnen nemen is PvP DW Frost, en dan zou ik het als tank ERG zuur vinden als een DK het zou winnen als het gewoon een regelrechte upgrade is van je MS wapen. Als PvE DW Frost ben je beter af met Hand of Morchok x2, mogelijk zelfs met een 378 waar stats op zitten.
Ja hoe zat dat nou? Dat heb ik niet ingame kunnen ontdekken. Kijk ik niet goed of is het uitgesteld?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef TwyLight het volgende:
IK KIES JOU SINGING SUNFLOWER!
[ afbeelding ]
Komt pas in de nieuwe expansion niet in 4.3...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hoe zat dat nou? Dat heb ik niet ingame kunnen ontdekken. Kijk ik niet goed of is het uitgesteld?
Dan zit ik er naast. Nog steeds sneu dan dat het wapen dat met name voor tanks bedoeld was dan zo ranked.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee. Voor DW frost is BiS-lijst: LFR Hand of Morchock < hc mandible ~< LFR SoulDrinker < hc FL axe < normal HoM < normal SD < hc HoM < hc SD
de hogere Wapen-dps compenseert het verlies aan stats.
Ligt eraan wat voor laptop je hebt, op mijn Macbook pro gaat het primaquote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef Tijntje83 het volgende:
WoW spelen (en nog belangrijker, raiden) op een laptop, dat gaat interessant worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |