nee, daar zat ik niet in. da's een alt van één van de raiding mages en was voor iedere drop aan het vragen wat er nou eigenlijk goed was en wat nietquote:Op donderdag 15 december 2011 09:07 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Zat jij in die LFR waar ik tijdens die baas ben uitgegaan? (Nadat er al 6 man weggingen?)
Ik had iig wel een TK tank (Furrynogiets druid) ^^
Hahaha dat doe ik echt altijdquote:Op donderdag 15 december 2011 12:49 schreef Friday12 het volgende:
altijd beginnen met i did something very very stupid werk meestal wel
Welke daily is dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeuuuuuh
Eerste dag dat ik de daily doe. En meteen Lump of Coal, companion pet nr. 153!
(Alhoewel, typisch Blizzard, hij er exact uitziet als Pebbles uit Deepholm. Met een ander kleurtje!)
Leuk, de hele avond pets spawnen om ze te bewonderen. het verbaast me nog dat Blizzard geen pet kledingwinkels heeft toegevoegd om jullie tegemoet te komenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke daily is dat?
Twylight, het antwoord is: vrouwen spelen ook wow
Pet battles volgende expansionquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Leuk, de hele avond pets spawnen om ze te bewonderen. het verbaast me nog dat Blizzard geen pet kledingwinkels heeft toegevoegd om jullie tegemoet te komen
Nee ik keek net ook al van wut ik had toch nieuwe helmquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef TwyLight het volgende:
update de armory bij jullie ook niet meer?
niets sinds de extra maintenance die ze hebben gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef TwyLight het volgende:
update de armory bij jullie ook niet meer?
Mijn alliance balloon wordt een echte pet killerquote:Op donderdag 15 december 2011 14:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Pet battles volgende expansion
Kijk maar uit voor mijn elwyn lambquote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mijn alliance balloon wordt een echte pet killer![]()
go go balloon Whirlwind![]()
![]()
Heb je trouwens gisteren geen invite meer gekregen?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik keek net ook al van wut ik had toch nieuwe helm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |