abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105511173
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef TwyLight het volgende:
Heb ik vanochtend gekeken ja. Niet echt bijzonder eerlijk gezegd
Het zag er voor mij wel erg herkenbaar uit. Maar dat Russische guild, wtf...20 uur raiden per dag?? 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105518455
Heb leuke transmogrify gear gevonden voor m'n rogue:

:')
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:41:54 #154
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_105525898
Net die docu gekeken. Ik denk dat als ik jonger was geweest ik ook zo hardcore had geraid hoor. :D Weet niet of ik zo goed was geweest ;) Denk het niet hoor. :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:43:09 #155
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_105525935
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Silmarwen het volgende:
Net die docu gekeken. Ik denk dat als ik jonger was geweest ik ook zo hardcore had geraid hoor. :D Weet niet of ik zo goed was geweest ;) Denk het niet hoor. :D
Ik vind het er allemaal wel leuk uitzien maar ik heb nooit de motivatie gehad om dat te doen, als mensen dingen van mij gaan verwachten en ik heb daar geen zin in dan hebben ze pech.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:44:50 #156
54772 Silmarwen
pi_105525964
Ik speelde vroeger behoorlijk "hardcore" delta force en was daar wel echt heel erg goed in. Maar dan bleef ik gerust tot 3 uur 's nachts spelen. En de volgende dag lekker college. :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:46:53 #157
141104 Patje1987
pi_105526009
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ik speelde vroeger behoorlijk "hardcore" delta force en was daar wel echt heel erg goed in. Maar dan bleef ik gerust tot 3 uur 's nachts spelen. En de volgende dag lekker college. :D
Ik had dat met L2 omdat veel vrienden dat speelde, tijd dat ik nog op school zat gewoon de hele nacht door aankloten :')

Met wow ook wel eens gehad ik heb een keer van 12 tot 5 's ochtends in dezelfde dungeons gezeten, wailing caverns omdat ik redelijk veel had gedronken en maat van mij ook en we moesten om de 5 min pissen en liepen alleen te kutten dat niemand die dungeon met ons af wilde maken :')
pi_105526024
quote:
Het niveau waarop mijn guild al speelt is echt idioot goed. Als je iemand kent waarbij je je afvraagt hoe hij in godsnaam zo goed kan dps'en, tanken of healen? Wij hebben er 30 die nog veel beter zijn en guilds als paragon hebben er 30 die zelfs die 30 in mijn guild versteld doen staan. Ik mag wel eens mee en voel me dan net het kleine zusje dat ook een keer (hahaha, kijk hoe schattig!) mag healen. :') Pugs zijn beter voor mijn ego want ik ben echt geen slechte en ik denk zelfs geen middelmatige speler.

Toen ik de healingofficer in mijn guild om tips vroeg en vroeg waarom ik nou zo ontzettend veel minder hps deed vergeleken met andere priests (is het skill, gear, cooldowns, spells?) zei hij dat het gear was en ik heus wel een goede speler was. O+ Lief gezegd, maar geloof er geen snars van :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105526031
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef Futureshock het volgende:
Die lfg is wel leuk opzich, maar hangt erg van de groep af die je krijgt. Heb nog maar 1 keer madness of DW verslagen.
Spine en madness zijn wel wat lfr killers als je groep niet mee werkt.

Die shaman t13 set bonus is wel erg nice :)
Ik vond de T12 juist veel relaxeter, ik heb nu de T12 en T13 2set en dat probeer ik zolang mogelijk te rekken :P
Maar dat is Enhancement, jij bent Resto gok ik? Die set bonuses zijn wel nice idd :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_105526074
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie de film 'The Race to World First' al gezien? Ik moet het kijken van mijn vriend, dus ben er maar eens voor gaan zitten. Het is een documentaire van Blood Legion.
oeh, die moet ik vanavond maar eens gaan kijken! :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:49:55 #161
141104 Patje1987
pi_105526086
Waarschijnlijk bak ik er ook niets van maar ik krijg wel veel complimenten als ik heal trouwens. Wel tof om te horen verder :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:56:47 #162
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_105526257
Ik zou graag hardcore hardcore raiden. Maar ik heb daar jammergenoeg de tijd gewoon niet voor.

Ik ben een redelijke healer en een goede DPS. Ik hou van het theorycraften en min-maxin values en dergelijke. Als ik geen drukke baan/vrouw/kinderen zou hebben was het denk ik in no-time zover dat ik in een hardcore guild zou zitten.

Ook transferren van server voor realm-firsts zou ik zo doen. Maar, ik heb twee kinderen, een geweldige vrouw en een drukke baan.

Meer dan 3 uur op een avond spelen zit er voor mij gewoon niet in. En met drie uur per dag 5 dagen in de week kom je er gewoon niet mee weg. Hardcore is vrij nemen voor een expansion. Dat kan ik nou eenmaal niet.

De guild waar ik wel inzit is een heerlijke mix van social met raiding. Maar soms kijk ik jaloers naa de hardcore guilds.
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:59:10 #163
54772 Silmarwen
pi_105526318
Geweldige vrouw... Slijmbal. -.-

Ik ben volgens mij een redelijk aardige tank. Krijg vaak complimenten, mijn gear is goed voor een casual guild, sta in de top 10/15 best gegearde van de server, maar onze guild is gewoon niet zo hardcore, en dat vind ik wel best.
pi_105526390
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:56 schreef GI het volgende:

Meer dan 3 uur op een avond spelen zit er voor mij gewoon niet in. En met drie uur per dag 5 dagen in de week kom je er gewoon niet mee weg. Hardcore is vrij nemen voor een expansion. Dat kan ik nou eenmaal niet.
Niet in Immersion. Die raiden zelfs nu 5 dagen in de week vanaf 7 uur 's avonds (en gaan niet tot diep in de nacht door, tussen 11 en 12 houden ze op).
pi_105526497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het niveau waarop mijn guild al speelt is echt idioot goed. Als je iemand kent waarbij je je afvraagt hoe hij in godsnaam zo goed kan dps'en, tanken of healen? Wij hebben er 30 die nog veel beter zijn en guilds als paragon hebben er 30 die zelfs die 30 in mijn guild versteld doen staan. Ik mag wel eens mee en voel me dan net het kleine zusje dat ook een keer (hahaha, kijk hoe schattig!) mag healen. :') Pugs zijn beter voor mijn ego want ik ben echt geen slechte en ik denk zelfs geen middelmatige speler.

Toen ik de healingofficer in mijn guild om tips vroeg en vroeg waarom ik nou zo ontzettend veel minder hps deed vergeleken met andere priests (is het skill, gear, cooldowns, spells?) zei hij dat het gear was en ik heus wel een goede speler was. O+ Lief gezegd, maar geloof er geen snars van :')
Achja , je hebt toch altijd baas boven baas kwa guilds.
Heb zelf in vanilla echt hardcore geraid en zat toen in een top 5 guild , en met die outdoor raid dragons was het toen nog véél gekker dan tegenwoordig.

Hele telefoonbomen omdat er om 4 uur s'nachts ergens een dragon spawnde en je die moest killen voor resistance gear en uiteraard andere nice epics :)
Overal werden alts neergezet om elke keer op in te loggen om te checken of die dragons gespawned waren lol..
Hier kwam nog eens bij dat er andere guilds ook die dragons aan het campen waren van de andere faction , dus dat werdt altijd één grote slachtpartij :)

Je hebt een bepaalde ultieme rotatie , daarna is het gear.
Je kan nog zo'n goeie speler zijn , als je gear crap is maakt het niet uit.
Goed omgaan met bepaalde situaties helpt daar ook in mee uiteraard.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105526580
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:07 schreef Altron het volgende:

Goed omgaan met bepaalde situaties helpt daar ook in mee uiteraard.
Al is je gear het beste van de wereld, dan nog wordt het niks als je niet kan inspelen op situaties ;)
En als je niet kan samenwerken en luisteren wordt het ook niks.

Ik heb mensen hun trial niet zien halen die meer dps deden dan de coremembers...en dat heeft dan met bovenstaande te maken.
pi_105526709
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al is je gear het beste van de wereld, dan nog wordt het niks als je niet kan inspelen op situaties ;)
En als je niet kan samenwerken en luisteren wordt het ook niks.

Ik heb mensen hun trial niet zien halen die meer dps deden dan de coremembers...en dat heeft dan met bovenstaande te maken.
Daarom vermelde ik het er ook bij. ;)
Maar als je in een hardcore raiding guild zit , valt het al snel op of je echt een goeie speler of een matige speler bent.
Die werden er bij ons ook altijd al snel uitgepikt en gekicked.
Sowieso moest je jezelf altijd een maand lang bewijzen als trial en dan gingen ze eens kijken of je member mocht worden.

Ben blij dat ik er geen tijd meer voor heb , ben nu ook gestopt met serieus raiden.
Af en toe kom ik nog eens online om met wat andere guildies wat raids/instances te doen , meer niet.

Van de week eerst maar eens swtor spelen :D
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:19:42 #168
141104 Patje1987
pi_105526835
Trouwens mensen die op Auchindoun zitten hier keer zin om een avond iets te gaan doen? Wat raiden, pvpen of dungeons ofzo.
pi_105526836
Hier ook een maand trial :Y En 9 van de 10 halen de trial niet en de selectie om überhaupt aan een trial te mogen beginnen is al best streng (incl grondig ventrilo interview etc). Niemand van mijn vorige guild heeft het gehaald behalve mijn vriend :@ Ook onze vorige guildleader is het niet gelukt. Nou ja, en nog een rogue heeft het gehaald (die had zijn trial in Envy gehaald en besloot toen naar ons te komen omdat hij het allemaal assholes vond in Envy _O- ), maar die kreeg een baan met avonduren 2 weken nadat hij zijn trial was begonnen.

Ik vond het wel bijzonder sneu voor mijn ex-guildleader. Had één van de topguilds in vanilla gelead en beste guild op Burning Legion in vanilla en BC. Maar ja, blijkbaar geen garantie dat je nu nog meetelt.
pi_105526863
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens mensen die op Auchindoun zitten hier keer zin om een avond iets te gaan doen? Wat raiden, pvpen of dungeons ofzo.
Ik ben weer eens voor de verandering wat wow-moe :') Ik denk dat ik het even bij de altraid op zaterdagmiddag hou.

heb de nieuwe heroics nog niet eens van binnen gezien
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:24:36 #171
141104 Patje1987
pi_105526948
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben weer eens voor de verandering wat wow-moe :') Ik denk dat ik het even bij de altraid op zaterdagmiddag hou.

heb de nieuwe heroics nog niet eens van binnen gezien
Ik heb deze weken denk ik pas een paar uur gespeeld :D, beetje druk met muziek maken enzo. Komt vanzelf weer :P
pi_105527020
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:24 schreef Patje1987 het volgende:

Ik heb deze weken denk ik pas een paar uur gespeeld :D, beetje druk met muziek maken enzo. Komt vanzelf weer :P
Sinds 11 november heb ik 2 raids gedaan (1 raid heeft mijn vriend op mijn priest gedaan). Oh wacht, ook nog een LFR met het guild gedaan op vrijdagavond. Nou, dat was het wel. Ik weet nog niet eens waar je in hemelsnaam dat transmorfsomething moet doen :o
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:30:02 #173
141104 Patje1987
pi_105527120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sinds 11 november heb ik 2 raids gedaan (1 raid heeft mijn vriend op mijn priest gedaan). Oh wacht, ook nog een LFR met het guild gedaan op vrijdagavond. Nou, dat was het wel. Ik weet nog niet eens waar je in hemelsnaam dat transmorfsomething moet doen :o
Dat weet ik wel maar nog niet te veel aandacht aan besteed. Ik vind het nu leuker om met mijn alt rogue gewoon wat aan te kloten met wat vrienden.
pi_105527250
Maar ervaring leert dat ik maar heel even geen zin heb in wow en vanzelf weer fanatiek ga spelen *O*
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:35:12 #175
141104 Patje1987
pi_105527280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar ervaring leert dat ik maar heel even geen zin heb in wow en vanzelf weer fanatiek ga spelen *O*
Bij mij is het vaak in de wintermaanden, heb al paar keer meegemaakt dat ik rond deze tijd redelijk actief speel en straks in maart er weer mee kap tot oktober ofzo :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:56:04 #176
194233 Friday12
Originele kloon
pi_105527814
lol gister na hagara hc kill was men guild 95e in de world van 25m en nu al 115
pi_105528785
quote:
Ik ben er wel vrij ver in gegaan, guild waar ik in zat in vanilla had op z'n hoogst in de top 10 van Europa gestaan, en in eind TBC/begin WotLK zat ik in een guild die actief meedeed in de ~top 20 wereldwijd (maar die zijn ook flink ingekakt sinds dat ze een transfer hebben gedaan).

Het is leuk voor even, maar ik ben blij dat ik er niet meer aan doe. Ik zou het ook niet meer vol kunnen houden op het moment, zeker in combinatie met werk. Avonden zijn voor mij nu rustig even een game spelen, niet iedere werkdag doorknallen in raids. Ik doe nog wel raids, maar het is meer met een vriendengroepje/guildje 2 keer per week maximaal, en hoewel ik me vaak erger aan fouten die gewoon niet gemaakt zouden moeten worden door redelijk wat raiders, heb ik toch meer plezier eraan dan dat ik 7 dagen in de week aan het raiden ben om een HC baas zo vlug mogelijk neer te krijgen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:53:02 #178
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_105529484
Voor sommige van jullie geldt; wij van wc-eend adviseren wc-eend :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_105529626
Ik heb ook geen zin meer in dat hardcore raiden. Heb het wel gedaan, was ook wel leuk, Als eerste van je server met Twilight Vanquisher rondlopen enzo, dikke gear en gewoon het hele raiden.

Maarja,dit is wel ten koste gegaan van mijn studie en sociale leven en die twee dingen vind ik op dit moment belangrijker. Daarnaast werk ik nog en heb ik allerlei projecten waar ik aan meewerk, dus die tijd is er niet. Het komt wel eens voor dat ik drie avonden achter elkaar van 20:00 tot 02:00 achter WoW zit, maar het is niet zo dat ik er een commitment van kan maken dit elke week te doen.

Daarom ben ik wel blij met die raid finder. Toch een beetje die experience van het raiden, ook al zit je in een groep met idioten meestal :P .
pi_105530221
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook geen zin meer in dat hardcore raiden. Heb het wel gedaan, was ook wel leuk, Als eerste van je server met Twilight Vanquisher rondlopen enzo, dikke gear en gewoon het hele raiden.

Maarja,dit is wel ten koste gegaan van mijn studie en sociale leven en die twee dingen vind ik op dit moment belangrijker. Daarnaast werk ik nog en heb ik allerlei projecten waar ik aan meewerk, dus die tijd is er niet. Het komt wel eens voor dat ik drie avonden achter elkaar van 20:00 tot 02:00 achter WoW zit, maar het is niet zo dat ik er een commitment van kan maken dit elke week te doen.

Daarom ben ik wel blij met die raid finder. Toch een beetje die experience van het raiden, ook al zit je in een groep met idioten meestal :P .
Eens, vooral met de middelste alinea. ''Vroegâh'' raidde ik ook echt veel, en dat heeft m'n school aardig verneukt destijds. Nu heb ik een redelijk druk sociaal leven, school etc en dat gaat gewoon voor.

Sowieso is er bar weinig te doen buiten LFR dus ook dat maakt het makkelijker om minder te spelen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:27:50 #181
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_105530590
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef Blistering het volgende:

[..]

Eens, vooral met de middelste alinea. ''Vroegâh'' raidde ik ook echt veel, en dat heeft m'n school aardig verneukt destijds. Nu heb ik een redelijk druk sociaal leven, school etc en dat gaat gewoon voor.

Sowieso is er bar weinig te doen buiten LFR dus ook dat maakt het makkelijker om minder te spelen.
Normal 10 mans ? Altgearing ?

Ik heb mijn druidtank die ik nu gear waar ik mee wil spelen
daarna mijn mage, misschien ga ik nog een keer mijn pally naar 85 tillen om te healen ofzo.

Ik ben nog niet klaar met spelen voor ik een monk mag/kan spelen :D
pi_105534353
@KataStrofe, ik ben elemental.
Hopenlijk dropt die mastery trinket in well of eternity.
Music is our universal language
pi_105535875
Bored fiets?
pi_105541646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Hehe, bekend probleem :D

Voor mij scheelt het dat ik nu even afleiding heb van The Old Republic, maar dat zal ik over een week of wat ook wel weer aan de kant zetten voor wow :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_105550173
Lootship down *O* (ok, was iets moeilijker dan dat, maar toch O-) )
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:24:12 #186
194233 Friday12
Originele kloon
pi_105555740
dropped net mount van DW Reins of the Blazing Drake dat ding is echt spuuglelijk :r
pi_105558056
Lol nee dat is beste mount in game. Vooral de rode versie.

Alexstrasza :~ :@
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:56:59 #188
194233 Friday12
Originele kloon
pi_105560275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef TwyLight het volgende:
Lol nee dat is beste mount in game. Vooral de rode versie.

Alexstrasza :~ :@
die ziet er beter uit :P
pi_105561684
Weet iemand btw wat er gebeurd met de guild rewards die je hebt wanneer je de guild verlaat of transfered? Dingen als dark phoenix hatchling/mount. Heb je die nog wel maar kun je ze niet gebruiken als je nieuwe guild die achievement niet heeft, verdwijnen ze of kan je het gewoon houden?
pi_105565324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand btw wat er gebeurd met de guild rewards die je hebt wanneer je de guild verlaat of transfered? Dingen als dark phoenix hatchling/mount. Heb je die nog wel maar kun je ze niet gebruiken als je nieuwe guild die achievement niet heeft, verdwijnen ze of kan je het gewoon houden?
Je houdt ze en kan ze gewoon gebruiken :)
  woensdag 14 december 2011 @ 08:34:25 #191
54772 Silmarwen
pi_105565546
Dat vind ik dus echt wel de mooiste mount so far.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:38:06 #192
141104 Patje1987
pi_105566549
Gisteren die eerste boss gedaan via LFR en hoefde verder ook geen tacts ofzo te leren zo simpel, en ik zie dan nog mensen dood gaan die overal in blijven staan :D

Verder altijd als healer en sta vaak bovenaan dus dat is wel aardig :D holy radiance spammen is wel lekker.
pi_105566753
Ja holy radiance gaat so-wie-so generfed worden :D dat is echt niet normaal hoeveel healing dat doet. En dan ook nog de 4-set bonus straks :P

holy paladin op ultraxion met blue crystal _O- 45k HPS :D
  woensdag 14 december 2011 @ 09:48:46 #194
240412 SweexNL
What goes around
pi_105566800
zijn er veel mensen die de overstap maken naar The old republic? ik zelf zit er aan te denken... speel al vanaf 2006, maar heb het al een heletijd niet meer gedaan :).

Overtuig me
So we shall flow a river forth to Thee
pi_105566805
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren die eerste boss gedaan via LFR en hoefde verder ook geen tacts ofzo te leren zo simpel, en ik zie dan nog mensen dood gaan die overal in blijven staan :D

Verder altijd als healer en sta vaak bovenaan dus dat is wel aardig :D holy radiance spammen is wel lekker.
Sommige mensen zijn echt hersendood. Ze bleven maar wipen op warlord omdat die void in de raid bleef hangen. Ze weigerden om hem te bouncen :{.

Ook van die kinderen die RL zijn en alles onder spammen wat dood moet. Zo hatelijk :r. Wipen ze omdat het alsnog niet goed gaat, zijn dat de personen die als eerste leaven. Vaak zeik ik net zolang door dat ik RL word en voila, geen problemen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 14 december 2011 @ 10:24:47 #196
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105567673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:48 schreef SweexNL het volgende:
zijn er veel mensen die de overstap maken naar The old republic? ik zelf zit er aan te denken... speel al vanaf 2006, maar heb het al een heletijd niet meer gedaan :).

Overtuig me
Je zoekt in het wow-topic naar mensen om je te overtuigen een ander spel te gaan spelen? :?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 14 december 2011 @ 10:29:12 #197
240412 SweexNL
What goes around
pi_105567787
nee, om terug naar WoW te komen :)
So we shall flow a river forth to Thee
  woensdag 14 december 2011 @ 10:30:00 #198
141104 Patje1987
pi_105567808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:29 schreef SweexNL het volgende:
nee, om terug naar WoW te komen :)
Kom maar niet terug dan want het boeit me toch niet :')
  woensdag 14 december 2011 @ 11:21:24 #199
194233 Friday12
Originele kloon
pi_105569199
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:49 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn echt hersendood. Ze bleven maar wipen op warlord omdat die void in de raid bleef hangen. Ze weigerden om hem te bouncen :{.

Ook van die kinderen die RL zijn en alles onder spammen wat dood moet. Zo hatelijk :r. Wipen ze omdat het alsnog niet goed gaat, zijn dat de personen die als eerste leaven. Vaak zeik ik net zolang door dat ik RL word en voila, geen problemen.
uhm caps /rw werkt het beste als je in 1 keer dood die raid wil komen :')
pi_105569310
Vorige week in de LFR was de helft van de DPS alleen maar continu op de baas aan het hakken. Niks adds, niks tactics, niks vuur.. En alsnog hadden we bijna alles geoneshot :P

Vanavond gaan we de LFR met de guild doen, ben benieuwd, zal wel helemaal een twee vingers in de neus ding worden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')