Normal 10 mans ? Altgearing ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Eens, vooral met de middelste alinea. ''Vroegâh'' raidde ik ook echt veel, en dat heeft m'n school aardig verneukt destijds. Nu heb ik een redelijk druk sociaal leven, school etc en dat gaat gewoon voor.
Sowieso is er bar weinig te doen buiten LFR dus ook dat maakt het makkelijker om minder te spelen.
Hehe, bekend probleemquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Maar ervaring leert dat ik maar heel even geen zin heb in wow en vanzelf weer fanatiek ga spelen
die ziet er beter uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef TwyLight het volgende:
Lol nee dat is beste mount in game. Vooral de rode versie.
Alexstrasza![]()
Je houdt ze en kan ze gewoon gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand btw wat er gebeurd met de guild rewards die je hebt wanneer je de guild verlaat of transfered? Dingen als dark phoenix hatchling/mount. Heb je die nog wel maar kun je ze niet gebruiken als je nieuwe guild die achievement niet heeft, verdwijnen ze of kan je het gewoon houden?
Sommige mensen zijn echt hersendood. Ze bleven maar wipen op warlord omdat die void in de raid bleef hangen. Ze weigerden om hem te bouncenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren die eerste boss gedaan via LFR en hoefde verder ook geen tacts ofzo te leren zo simpel, en ik zie dan nog mensen dood gaan die overal in blijven staan
Verder altijd als healer en sta vaak bovenaan dus dat is wel aardigholy radiance spammen is wel lekker.
Je zoekt in het wow-topic naar mensen om je te overtuigen een ander spel te gaan spelen?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:48 schreef SweexNL het volgende:
zijn er veel mensen die de overstap maken naar The old republic? ik zelf zit er aan te denken... speel al vanaf 2006, maar heb het al een heletijd niet meer gedaan.
Overtuig me
Kom maar niet terug dan want het boeit me toch nietquote:
uhm caps /rw werkt het beste als je in 1 keer dood die raid wil komenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt hersendood. Ze bleven maar wipen op warlord omdat die void in de raid bleef hangen. Ze weigerden om hem te bouncen.
Ook van die kinderen die RL zijn en alles onder spammen wat dood moet. Zo hatelijk. Wipen ze omdat het alsnog niet goed gaat, zijn dat de personen die als eerste leaven. Vaak zeik ik net zolang door dat ik RL word en voila, geen problemen.
Okay, nice.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je houdt ze en kan ze gewoon gebruiken
Gelukkig had je daar nog geen alts!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, nice.
Zit erover te denken m'n druid naar Silvermoon Alliance mee te nemen. Afgelopen week weer wat lol gekregen in die druid, maar de server is best dood, niemand in m'n guild raid meer en gmaster denkt zelfs over een disband. Dus op Turalyon gaat er niet veel meer gebeuren dan hem laten verstoffen.
Zoiets?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Welke nieuwe heroic dungeon heb ik trouwens de beste kansen om een shoulder en head piece te bemachtigen voor een Retri paladin.
Yup, bedankt, vanavond maar achter elkaar end time doen zo te zienquote:Op woensdag 14 december 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.wowhead.com/item=72821
http://www.wowhead.com/item=72820
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |