Dat probeer ik ook altijd met Twy te doenquote:Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik negeer zulke mensen altijd, ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb
Dat is toch bullshit? Het is dan een upgrade voor iemand, maar niet genoeg om je zelf er voor onderaan de lijst te zetten. Moet je hem dan op die reden maar vernietigen terwijl het een upgrade is?quote:Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef KataStrofe het volgende:
^dan is SSK toch juist goed? Als iemand hem niet wil suiciden kan je hem disenchanten..
quote:Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja, Twy zit met allemaal van die cocky elitaire pvpers
ggquote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef GI het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd met Twy te doen
Meestal als ik ga pvpen met vrienden ofzo gaan we gewoon via skype en dan blijven we bij elkaar om zo her en der wat mensen te slopen. Is altijd leuk vooral in AVquote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef GI het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd met Twy te doen
Zo werkt een dergelijke loot rotation. Je hebt loot gehad, hops onderaan de lijst. Als je hem dan niet wilt, dat is dan je eigen schuld en dan mag je er ook niet over piepen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is toch bullshit? Het is dan een upgrade voor iemand, maar niet genoeg om je zelf er voor onderaan de lijst te zetten. Moet je hem dan op die reden maar vernietigen terwijl het een upgrade is?
[..]Ja man
[..]
gg [ afbeelding ]
Dat is het eerste wat ik doe zo'n beetje, tank opzoeken en die beacon geven. Is toch wel een van de basis dingen van een holy paladin?quote:Op maandag 12 december 2011 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Valt me op hoe bizar veel Holydins ik krijg in dungeons die het bestaan van Beacon of Light niet kennen.
Hoe kan dat nu! Zelfs niet-paladins kennen dat spel goedquote:Op maandag 12 december 2011 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Valt me op hoe bizar veel Holydins ik krijg in dungeons die het bestaan van Beacon of Light niet kennen.
Die UI, wtf.quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef Blistering het volgende:
Hmmm, ik geef dan wel veel af op WoW en m'n luck, maar wat ik net meemaakteVloog ff rondje door Uldum, opeens bam NPCscanner voor Mysterious Camel (m'n 2de). Ik zoeken, 15 minuten lang, opeens zie ik 'm staan. Bam ik word geteleport naar Feralas en bam FoS + titel + mount erbij
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |