Zoiets?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Welke nieuwe heroic dungeon heb ik trouwens de beste kansen om een shoulder en head piece te bemachtigen voor een Retri paladin.
Yup, bedankt, vanavond maar achter elkaar end time doen zo te zienquote:Op woensdag 14 december 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.wowhead.com/item=72821
http://www.wowhead.com/item=72820
Welke realm zat jij ookweer? Anders ga ik wel ff mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Yup, bedankt, vanavond maar achter elkaar end time doen zo te zien
Bedankt.
ik zit opquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Welke realm zat jij ookweer? Anders ga ik wel ff mee.
Ahh ik zit hierquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
ik zit op
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/simple
Ik ben slecht in spellen en namen
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh ik zit hier
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Tommyk/simple
Nee is niet echt overtuigend neequote:Kom maar niet terug dan want het boeit me toch niet
That.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef KataStrofe het volgende:
Als healer leek het me juist nog het meest een uitdaging met al die kippen zonder kop in je raid
Ik heb geen ret zooi nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef TwyLight het volgende:
Samen dungeons doen terwijl je de zelfde loot nodig hebt
prima plan
Dat klopt. Maar je moet hem wel uit de raid bouncen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:54 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mij gaat in LFR die ball automatisch naar de boss bij 10 stacks
in lfr solo soak ik die bal gewoon is simpeler en zeker voor de slechte heal/niet bewegende mensenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef Silmarwen het volgende:
Ja, en das best te doen dat bouncen, maar als je moet dispellen, en die hits worden steeds groter.Eigenlijk is een priest daar handig, niet dat ik vaak oom ga als shaman.
Wat een kutwipequote:
Probeer heroic eens, was gisteren een smooth kill naast me.quote:
Ja heroic lijkt mij al een stukje lastiger, net als normal. Raidfinder is wel erg makkelijk, net door allebei de delen heen gerend zonder een enkele wipe. Anderhalf uur later was ik klaarquote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Moet je heroic versie eens gaan doen!(Zijn wij nu beetje mee aan het spelen!) Wat een hel met die max. 5 stack healing thingie!
Ik heb die 4set van de vorige tier nooit gehad omdat ik geen pve deed vorige patch dus vandaar dat ik nu 2x de 2set bonus heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn oude 4-set nog aan (vind die bonus to cool en doet 10% van mijn healing!), maar heb 3 setpieces van de nieuwe. Denk dat ik wacht tot mijn 4e piece. Voor jou zijn de 2x2 setbonussen dus het beste?
2 weken full clear op 2 chars en heb 3 protector tokens gezien pasquote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Tijntje83 het volgende:
Die tier tokens in onze guild runs.
99% van alle token drops is die van rogues, druids, DK's em mages.
in LFR wipen op trashquote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heroic lijkt mij al een stukje lastiger, net als normal. Raidfinder is wel erg makkelijk, net door allebei de delen heen gerend zonder een enkele wipe. Anderhalf uur later was ik klaar.
Zat jij in die LFR waar ik tijdens die baas ben uitgegaan? (Nadat er al 6 man weggingen?)quote:Op donderdag 15 december 2011 09:06 schreef JoeBravo het volgende:
in LFR wipen op trash
2 groepjes blobs in 1 pull was teveel
wel een paar leuke upgrades voor m'n paladin
nee, daar zat ik niet in. da's een alt van één van de raiding mages en was voor iedere drop aan het vragen wat er nou eigenlijk goed was en wat nietquote:Op donderdag 15 december 2011 09:07 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Zat jij in die LFR waar ik tijdens die baas ben uitgegaan? (Nadat er al 6 man weggingen?)
Ik had iig wel een TK tank (Furrynogiets druid) ^^
Hahaha dat doe ik echt altijdquote:Op donderdag 15 december 2011 12:49 schreef Friday12 het volgende:
altijd beginnen met i did something very very stupid werk meestal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |