Tank warriors die dat 2h sword winnen van dwquote:Op zondag 11 december 2011 18:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee, helaas niet op de spec die je speelt, alleen op de rol die je op dat moment hebt in die raid.
Ik wil ook zo een sword!quote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tank warriors die dat 2h sword winnen van dw
Pandaquote:Op zondag 11 december 2011 23:17 schreef GooseFM het volgende:
Ik was vandaag eens wat aan mijn archeology aan het doen. Zag ik een grijs icoontje met een hoed en een pickaxe en touw. Ff zoeken, maar kan niet vinden waar het toe behoort, zeker niet aan de negen andere races waar je dingen van kan verzamelen met arch.
iemand hier een idee?
Aah zo'n guild waarin een paar kleine kinderen leaders/officers zijn...quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat superzwaard (voor fury warriors) dropte gewoon TWEE keer vandaag op de normale raid!Maar wat heb ik een gruwelijke hekel aan het lootsysteem wat wij gebruiken (lootcouncil)! Ze gearen op dit moment eerst de allerbelangrijkste mensen! Kreeg er dus gewoon geen!
![]()
Zo denk ik er ook over maar het is een beetje jammer dat 95% van de WoW spelers er anders over denkt.quote:
Jij moet echt heel rap een /gquit doen en op zoek gaan naar een guild waar ze je wel waarderen. Je wordt keer op keer genaaidquote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Dat superzwaard (voor fury warriors) dropte gewoon TWEE keer vandaag op de normale raid!Maar wat heb ik een gruwelijke hekel aan het lootsysteem wat wij gebruiken (lootcouncil)! Ze gearen op dit moment eerst de allerbelangrijkste mensen! Kreeg er dus gewoon geen!
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 09:37 schreef Silmarwen het volgende:
Dat is de eerste keer dat ik het eens ben met Twylight.
I know....I know.....quote:Op maandag 12 december 2011 09:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij moet echt heel rap een /gquit doen en op zoek gaan naar een guild waar ze je wel waarderen. Je wordt keer op keer genaaid
Heb je het nu over <Only Friends>?quote:Op maandag 12 december 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Bij ons raiden ze ook maar heel casual, ik heb aangegeven niet mee te doen want ik heb daar echt geen zin in en geen tijd voor. Is niet erg zei die en dat als ze zouden raiden en er een plekje was dat ik altijd mee mocht. Wel fijn spelen zo
Verplichtingen
¤20 euro betalen en weg daarquote:Op maandag 12 december 2011 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
I know....I know.....Begin er ook wel heel dicht tegenaan te zitten hoor. Het is alleen op dit moment één van de weinige guilds op deze server (misschien zelfs wel de enige op alliance) die nog aan 25 man raids doen.
Trouwens van het weekend eindelijk die Gurubasi Grand Master achievement gekregen! Duurde ff, maar had eindelijk 12 van die rot tokens! Never again!![]()
Ja, zijn relaxte mensen hoorquote:Op maandag 12 december 2011 10:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je het nu over <Only Friends>?
[..]
¤20 euro betalen en weg daar
Zo doen wij het idd ook altijd, nooit gezeik, dikke prima!quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef GI het volgende:
Wat dat betreft blijft voor mij "Suicide Kings" toch het eerlijkste.
Een lijst van alle spelers. Zodra je loot krijgt zak je helemaal naar onderen.
http://eu.battle.net/wow/en/guild/hellscream/hollandse%20eigen/quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Suncatcher het volgende:
Weet iemand overigens nog 'n leuke nederlandse guild?
Dan krijg je "It's an upgrade but don't wanna suicide it". Als ML gooi ik iets op zo'n moment liever naar mijn maelstrom crystals. Vaak is dat niet het resultaat omdat mensen dan terugkrabbelen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:03 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Zo doen wij het idd ook altijd, nooit gezeik, dikke prima!
Ik negeer zulke mensen altijd, ik doe gewoon waar ik zelf zin in hebquote:Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja, Twy zit met allemaal van die cocky elitaire pvpers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |