SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagelswapdoos 2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen viel de doos van ellende uit elkaar; vandaar de:
NagelswapkofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En na een winterslaap; met nieuwe koffermama's:
Nagelswapkoffer; the sequel
01. Diconnected
02. Nagelschaartje
03. Incantrix
04. Milka82
05. PriemGirl
06. RenRen
07. Debsterr
08. afivi
09. Joysa
10. Stormqueen
11. Sharana_LV
Deelnemers nieuwe ronde:
Bubseltje
Zoeperzazke
Sokkepok
Puckzzz
Mirjam
Spaceinvaders
Unfckingtitled
Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!
AANMELDEN VIA PM BIJ LINDYTJE EN PUCKZZZ!Game on, girlz!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 25-01-2012 21:05:23 ]![]()
Perfect![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Even een huishoudelijke mededeling, waarschijnlijk gaat de doos zaterdag alweer op pad, nog voor mijn verslag online staat.
De reden is dat ik doordeweeks nul tijd heb om de doos weg te brengen (Tot 6 uur op kantoor) en mijn go-to TNTpostkantoortje gesloten is en ik de halve stad door moet met de koffer.
Dan is in ieder geval voor iedereen duidelijk waarom de koffer al zo vroeg weer op stap gaat![]()
![]()
Priem!!!
Hulde voor de OP
Ren, ik heb (nadat ik gisteren de koffert bij de Jumbo hheb gedropt), vandaag gezien dat de pakketman hem daar ophaalde (toen ik peuken aan het halen was), faal
Maar ik heb hem nu met eigen ogen in de TNT-bus zien verdwijnen
Dus ik denk dat ie morgen wel bij jou is
Don't come closer, I might hurt you![]()
Euj, ik heb me allang aangemeld voor de nieuwe ronde maar sta er niet tussen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:50 schreef Debsterr het volgende:
Euj, ik heb me allang aangemeld voor de nieuwe ronde maar sta er niet tussen.
Je staat volgens mij ook niet in het excel-bestand
Ik ga het meteen doorgeven aan Puckzzz
O ja sorry maar ik had het topic niet opnieuw doorgelezen of er nog meer mensen waren aangemeld (bedenk ik me net![]()
![]()
)
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik ga zo even kijken of je er bij staatquote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef Mirjam het volgende:
ik had me ook aangenmeld voor de nieuwe ronde
Als ik me niet vergis staan debbs en mir allebei in de lijst hoor![]()
HULDE voor de mooie OP!!!![]()
![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ah, oké, dan is het goedquote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik me niet vergis staan debbs en mir allebei in de lijst hoor![]()
HULDE voor de mooie OP!!!![]()
![]()
(had je mijn mail nog gehabt?)Don't come closer, I might hurt you![]()
Dit las ikquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oké, dan is het goed
(had je mijn mail nog gehackt?)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Zekers! Waneer ik vanavond helemaal zielig en alleen in mijn flatje zit ga ik de excel bijwerkenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oké, dan is het goed
(had je mijn mail nog gehabt?)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Zou hij er al zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 18:40 schreef Lindytje het volgende:
Priem!!!
Hulde voor de OP
Ren, ik heb (nadat ik gisteren de koffert bij de Jumbo hheb gedropt), vandaag gezien dat de pakketman hem daar ophaalde (toen ik peuken aan het halen was), faal
Maar ik heb hem nu met eigen ogen in de TNT-bus zien verdwijnen
Dus ik denk dat ie morgen wel bij jou is![]()
![]()
Joepiequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef RenRen- het volgende:
Zo, net weg van kantoor,hoor van vrij betrouwbare brom dat er iets is![]()
Ja wat moet ik nou met die doos
Ik zit hier met 30 lakjes op mijn nachtkastjes. Hoe kan ik nou kiezen.![]()
![]()
First world problemsquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef RenRen- het volgende:
Ja wat moet ik nou met die doos
Ik zit hier met 30 lakjes op mijn nachtkastjes. Hoe kan ik nou kiezen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Truste mopkequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Superzwaar en serieus hoor.![]()
Ik ga denk ik even slapen. Eerst. Ik ben op en heb rugpijn.En jouw reactie op Deltacephei.nl
zo droog.
Die over de spiced chocolate quad?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Truste mopkeEn jouw reactie op Deltacephei.nl
zo droog.
![]()
![]()
Lieve schatten die meedoen aan de koffer, een verzoek vanuit mijn kant:
Zouden jullie als je een lijstje sturen met in- en uit de koffer, een foto mee willen sturen van wat er in en er uit gaat?
Dat scheelt mij een boel zoekwerk en geeft een beter overzicht.
Thanx!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die over de spiced chocolate quad?![]()
...quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef RenRen- het volgende:
Zo, we doen het dus lekker omgekeerd. Het verslag komt! Maar eerst mag ik 'm gaan versturen naaaar.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Have fun Debs![]()
Ben benieuwd naar het verslag.
Verslagggg
En woei ! Veel plezier debs
Helaas geen gewoonlijke Ren-post, ik ben zo niet geinspireerd en tijd is buh. Maar wel pretty pics.
1
2
3
4
5
6
7
8_________________________________________________
/ \
| |
| WAT IS DIS |
| |
\_ _____________________________________________/
| /
|/
1
2
3
4
5
6
7
/ \
| |
| I NO WAT DIS IS |
| |
| /
|/
1
2
3
4
5
6
7
/ \
| |
| SWAPDOOOOOOOOS |
| |
| /
|/
Eruit gegaan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een Nubar Isis Purple voor mams.
1
2
3
4
5
6
7
/ \
| |
| Dat was a lot. |
| |
| /
|/![]()
![]()
Holy fuck wat een buit!![]()
Have fun Debs!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Ik wilde er ook eentje. Maar ik had niets om weer terug te doen in de doos. Dus i cry![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
ik had natuurlijk le hondjes in de koffer kunnen doen....Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik had natuurlijk le hondjes in de koffer kunnen doen....![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef RenRen- het volgende:
Zeg, ik dacht dat je het leuk vond hier.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Goeden buit!
En grappig, ik herken het grootste gedeelte niet (behalve de kleancolor, die heb ik er zelf ingegooid), dus er zijn twee mogelijkheden:
1) Mijn geheugen is bijzonder slecht
2) De kofferinhoud is bijzonder divers en veranderlijk
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Pahahah datquote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Veel he!Ik loog ook niet toen ik zei dat er 30 op mn nachtkastje stonden
Wat stinken kleancolors.Ik had hem er ook uit gehaald en toen deed ik hem open and i was like: Ow hellll no
Zijn wel gaaf though
Maar errrrrrg leuke buitIk herken er veel die ik ook in mijn handen had
Die ga ik smeren als het warmer is en als ik verkouden ben denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahah datIk had hem er ook uit gehaald en toen deed ik hem open and i was like: Ow hellll no
Zijn wel gaaf though
Maar errrrrrg leuke buitIk herken er veel die ik ook in mijn handen had
Warmer: Dan kunnen mn ramen open
Verkouden: Spreekt voor zich. Mán wat een geur
Denk een combiquote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden buit!
En grappig, ik herken het grootste gedeelte niet (behalve de kleancolor, die heb ik er zelf ingegooid), dus er zijn twee mogelijkheden:
1) Mijn geheugen is bijzonder slecht
2) De kofferinhoud is bijzonder divers en veranderlijk![]()
![]()
Oh men! Wat een geweldige lakjes heb je gescoord! Bij elke dacht ik WAUW!
Veel plezier Debs!
[ Bericht 0% gewijzigd door Unfckingtitled op 13-12-2011 15:21:59 ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Hondjes
Lakjes
Leuk verslag Ren!!Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
PM ontvangen Debssje, maar zou je fotootjes willen maken van de in en uit? Anders moet Lin zoveel swatches opzoeken
Ooh tuurlijk! Dat wordt dan wel pas zaterdag.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
PM ontvangen Debssje, maar zou je fotootjes willen maken van de in en uit? Anders moet Lin zoveel swatches opzoekenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Prima, no problemquote:Op donderdag 15 december 2011 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooh tuurlijk! Dat wordt dan wel pas zaterdag.
We hebben er nog iemand bij. Kan een modje de OP aanpassen en Bubseltje aan de lijst toevoegen? Thnx!
Vanochtend foto's naar Lin gestuurd voor goedkeuring in/uitquote:.
OHAIquote:
Goed. Woensdagavond, ik zat nietsvermoedend aan een Sinterklaas gedicht te werken (werk, laat uitje, anonieme gedichten) toen ineens de bel ging. Wie verwachtte ik nog? Niemand! Maar, zo bleek, het was de fantastische pakketmeneer die ik met Herman op de arm begroette (want Herman wil graag naar buiten en dat mag niet dus hou ik 'm maar vast). Omdat 10 kilo van de swapkoffer en 6 kilo van Herman samen niet ging werken, heb ik Herman ergens op de trap gegooid (geloof ik, ik was in extase bij het besef dat dit DE koffer betrof) en ben, met de koffer innig in mijn armen genomen, de trap op gerend.
Ja, en daar lag 'ie dan, op mijn stoel, met het papier er enigszins gehavend omheen.
Het was alsof het lot het zo had bedoeld, Sinterklaas papier ter afleiding van mijn Sinterklaas gedicht (dat was immers nog niet af - na 2,5 uur met mijn doos gespeeld te hebben kreeg het dan eindelijk de laatste aandacht die het nodig had).
In de doos een enorme stapel met lakjes, sommige zo ingepakt dat je bijna onmogelijk kon zien wat het was, sommige koud en nakend zonder jas. Ik ben heerlijk systematisch door de inhoud gegaan, alles wat niet mijn interesse trok en nog gekleed was mocht direct terug, alles wat niet interessant was maar onderkoeld bleek mocht apart en natuurlijk alles wat wel direct in het oog sprong.
Uiteindelijk was ik er vrij snel uit - sommige bijzondere lakjes wilde ik graag maar dan hoogstwaarschijnlijk allee om het hebbuh hebbuh hebbuh gehalte, en uiteindelijk heb ik 8 prachtlakjes overgehouden. Ze staan wel slecht op de foto, maar goed.
OPI Cuckoo for this color - L'Oreal Magnetic Prune - CND Effects Gold Sparkle - No7 Dollar - OPI Mrs. O'Leary BBQ - OPI Last Friday Night - OPI Yes... I Can-Can! - Nfu Oh 48
Daar gaan dan deze pretties weer voor terug. Dinsdag gaan ze weer op reis want ik moet ze nog aankleden en de naam van de volgende gelukkige weet ik nog niet.
Al met al een heel goede tweede ervaring met de koffer en superleuk om alle dingetjes die erbij zitten door te nemen!
Goeie buitsowieso: CND effects
Ik moet ze echt nog eens allemaal
![]()
Goede buit Debs
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Haha ja zo kwam 'ie aanquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef RenRen- het volgende:
Kwam hij zo aan? Wtf hebben ze gedaan.![]()
Goede buit, herken er veel van.! Dus ik ga er ook wel veel papier omheen frotten
.
Nou, ben blij dat je adres er nog opzat danquote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja zo kwam 'ie aan! Dus ik ga er ook wel veel papier omheen frotten
.
![]()
![]()
Ben ik nou zo scheel of staat er niet naar wie ie nu gaat?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Nope... ik ga Puckzzz nog eens PM-enquote:Op maandag 19 december 2011 18:50 schreef Joysa het volgende:
Ben ik nou zo scheel of staat er niet naar wie ie nu gaat?.
It seems I have a lifequote:Op maandag 19 december 2011 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope... ik ga Puckzzz nog eens PM-en.
PM komt er aan babe
[disclaimer] we doen het met opzet een beetje rustig aan. Er zijn niet zoveel deelneemsters, dus als we als een malle door de lijst gaan is er ook geen lol aan he?[/disclaimer]
Woops, ongeduldigquote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
It seems I have a life
PM komt er aan babe
[disclaimer] we doen het met opzet een beetje rustig aan. Er zijn niet zoveel deelneemsters, dus als we als een malle door de lijst gaan is er ook geen lol aan he?[/disclaimer]
.
But but....quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
It seems I have a life
PM komt er aan babe
quote:![]()
Trouwens: Bij deze meld ik me graag nog even aan voor een 2de ronde![]()
Ik heb een PM gestuurd
Mooie buit Debs! En ik ben HEUL benieuwd naar de OPI die erin gegaan is
Eksterogen, ik heb ze
Wíe?quote:![]()
heb dit topic er op nagelezen maar zie niemand die zo heet
No worries, post wel gewoon mee in het SHJN-topic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wíe?![]()
heb dit topic er op nagelezen maar zie niemand die zo heet
Waar dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
No worries, post wel gewoon mee in het SHJN-topic.
Of bedoel je de niet SC-SHJN?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Nee, niet de SC, het gewone topic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar dan?
Of bedoel je de niet SC-SHJN?Don't come closer, I might hurt you![]()
Kwam haar net tegen inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, niet de SC, het gewone topic.
Ah vandaar!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
![]()
WHOEI
Ik weet al wie er zometeen als de sodemieter eerder naar huis gaat
![]()
En ik ben inderdaad niet zo'n fanatieke slowchatter, kan jullie niet bijhouden![]()
![]()
Dat is toch niet erg!!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef afivi het volgende:
WHOEI
![]()
En ik ben inderdaad niet zo'n fanatieke slowchatter, kan jullie niet bijhouden
Leuk dat je blij bent dat de koffer jouw kant op komt
Ik hoop dat 'ie er al is!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef afivi het volgende:
WHOEI
![]()
En ik ben inderdaad niet zo'n fanatieke slowchatter, kan jullie niet bijhoudenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Yes, ik heb hem gisteravond opgehaald bij de buren! Er zat een mooie 'breekbaar'-sticker op het pakket, dat was wel van toepassing op de rug van mijn ouwe buurmanIk heb me gisteravond al heel erg vermaakt met het doorrauzen van de koffer en ga er vanavond vrolijk mee verder. God, ik haat mijn werk
![]()
![]()
Jongens, ff Kerst vieren tussendoor hoor![]()
Afivi, je krijgt z.s.m. bericht
Thanks Puckzzz! Ik heb van Lindytje inmiddels akkoord gekregen op mijn ruillijstje, dus het verslag volgt ook zo snel mogelijk![]()
![]()
Woensdag was het dan eindelijk zover, ik kwam er na twee idioot drukke werkdagen achter dat mijn naam voor de swapkoffer al op maandag bekend was gemaaktDrie keer raden wie er die dag eens extra vroeg naar huis ging... Precies!
Zojuist opgehaald bij de buren. Wat is ie groot! En wat is ie zwaar!
Op dit moment begon ik al een beetje heen en weer te springen...
...En hier viel ik flauw <3
Ik had de kat van de buren geleend zodat ik de traditionele 'kat met koffer'-foto kon maken, maar het beest had meer interesse in mijn avondeten en mijn warme dekentje
Buit! In mijn kartonnendoos-kerststalletje bleven achter:
China Glaze Rain Storm, China Glaze Midnight Mission, China Glaze Mahoganie, Sally Hansen Ru-By Or Not To Be, Nina Ultra Pro Purple X-ing, China Glaze Hi-Tek, Zoya Areetha, China Glaze Ick-a-Bod-y, China Glaze Blue Hawaiian, China Glaze Dynasty
Buit! (Ja, ik was nog niet klaar)
P2 Gorgeous, Essence My Little Orchid, Eyeko Vintage Polish, Diamond Cosmetics 18K Gold, ArtDeco 280, P2 Scandal, Wet & Wild Bijou Blue, Herome WIC Mumbai, Teeez Cool
En dit ging er weer in terug
Alles weer netjes inpakken... Ik had van mijn kerstkadootjes nog wat bubble wrap over, dus die heb ik goed besteed
En deze zorgvuldig ingeDexterde koffer gaat nu naar.......... *spanning en sensatie*![]()
![]()
Haha gave buit !!![]()
Hallelujah!Vette buit hoor
Er zat gewoon veel te veel leuks in, ik had geen keuzequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef mirannie het volgende:
Wow!! Je hebt gewoon de halve koffer geplunderd![]()
Maar goede buit hoor!!
Maar ik heb er wat extra lakjes in teruggestopt en kreeg de koffer met moeite dicht... Dus wees gerust, er zit nog steeds een hele hoop in!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef afivi het volgende:
[..]
Er zat gewoon veel te veel leuks in, ik had geen keuze
Maar ik heb er wat extra lakjes in teruggestopt en kreeg de koffer met moeite dicht... Dus wees gerust, er zit nog steeds een hele hoop in!Ik overdrijf graagquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
er zitten meer dan 70 lakjes in nowadays, dus dat valt nog mee denk ik
Vond het gewoon grappig om te zien. Geloof niet dat er eerder zoveel in 1x is uitgehaald.![]()
*Is nu opgelucht dat ze nog niet eens de grootste graaiert is*quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
jawel hoorwel meer dan dat
kan het me nog wel voor de geest halen
![]()
![]()
ik moet huilen en lachen tegelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
jawel hoorwel meer dan dat
kan het me nog wel voor de geest halen
Zoooooo goeden buitvolgens mij was ik echt bescheiden met m'n 5 lakjes ofzo
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
ach er zitten niet voor iedereen twintig lakjes in die ze graag wil hebben, en als er toffe dingen weer voor terug komen maakt het ook niet uit
disclaimer![]()
Mooie vangst!En die poezefoto!
Dat tandje haha.
hoeveel weegt de koffer eigenlijk? ik heb geen idee wanneer ik dat ding krijg of ik hem wel naar het postkantoor krijg ..![]()
Ik vond 'm eigenlijk best zwaar.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Minder dan 20quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel weegt de koffer eigenlijk? ik heb geen idee wanneer ik dat ding krijg of ik hem wel naar het postkantoor krijg ...
Ik heb 'm erheen gebracht door hem in een wasmand te mikken en die mee te tillen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel weegt de koffer eigenlijk? ik heb geen idee wanneer ik dat ding krijg of ik hem wel naar het postkantoor krijg ..![]()
![]()
Crap, postkantoor is hier best ver wegeens kijken hoe ik dat ga doen en anders moet ik mij afmelden
![]()
![]()
Ik heb hem achterop de fiets naar het postkantoor gekregen
heb je echt geen lieven buurman/oom./tante/supermnarktmooiboy die je wel wil helpen?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Crap, postkantoor is hier best ver wegeens kijken hoe ik dat ga doen en anders moet ik mij afmelden
![]()
Ik heb net een PM gestuurd, ik laat het even aan Avifi overquote:
argh!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net een PM gestuurd, ik laat het even aan Avifi over
disclaimer![]()
Ik wil het ook wel zeggen hoor...zeg het maar!!quote:
Ja denk dat ik dat maar probeerquote:Op woensdag 28 december 2011 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je echt geen lieven buurman/oom./tante/supermnarktmooiboy die je wel wil helpen?![]()
![]()
Dan wel de supermarktmooiboy he? Plus peekshur!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat maar probeer
En de volgende lucky bastard is.......................JOYSA!
![]()
De swapkoffert gaat morgenochtend naar het postkantoor!
Dus met een beetje geluk heb je hem zaterdag binnen![]()
![]()
OEEEEEEEEEEEEH
IK GA JE EVEN PMEN IK BEN OP ANDER ADRESThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Woon je tegenwoordig samen ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:59 schreef Joysa het volgende:
OEEEEEEEEEEEEH
IK GA JE EVEN PMEN IK BEN OP ANDER ADRES
Aids.![]()
Nee, maar ze hadden het Uithoorn adres nogquote:
En hij is er, alleen ik ben er morgen of maandag pas
Wel oppassen met het gewicht van de koffer he, ergens rond 10 kilo gaan de verzendkosten omhoog en dan is het niet leuk meer voor mensen die maar een paar lakjes swappen en dan dik moeten betalen..Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Bij de 20 pas toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef princess-a het volgende:
Wel oppassen met het gewicht van de koffer he, ergens rond 10 kilo gaan de verzendkosten omhoog en dan is het niet leuk meer voor mensen die maar een paar lakjes swappen en dan dik moeten betalen..Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Formaat en gewicht
Minimale formaat: 10 x 10 x 1 cm
Maximale formaat voor zending van 0-10 kg: 100 x 50 x 50 cm *
Maximale formaat voor zending van 10-30 kg: 176 x 78 x 58 cm
Maximale gewicht: 30 kg
* Is uw zending 0-10 kg groter dan 100 x 50 x 50 cm, dan betaalt u het tarief van een pakket 10-30 kgquote:Gewicht Tarief
0-10 kg
¤ 6,75
10-30 kg
¤ 12,20![]()
Dat is inderdaad een goede om even op te letten... Joysa, zou jij hem als je hem hebt even op de weegschaal willen zetten?Don't come closer, I might hurt you![]()
DE SWAPDOOS WAS ER![]()
Geen enkel scheurtjeHelaas foto vergeten te maken van de doorzichtige folie die er nog heel dik omheen zat
![]()
En jezus, hij zit echt vol![]()
(8,9 kilo vertelde de weegschaal)
![]()
Kaartjes kijkenEn dan zie je dit
![]()
![]()
Ahum, pleurisbende![]()
De buit![]()
Kleancolor - chunky holo purple
NFU oh - 60
CC - Worth the risque
CC - Fashion addict![]()
L.A. Girl - Rockstar
Zoya - Akyra
MIA mood polish - morado to azul
Diamond Cosmetics - Turquoise glitter![]()
CG - Rated holographic
Catherine Arley - Eh, een zilvere?
OPI - DS illuminate
Het was echt heel tof![]()
![]()
En de volgende gelukkige is ...
......
Iemand die de koffer heel goed kent
Iemand uit brabant
De 1e letter van de nick komt in het alfabet na de r
Onze meet organisator...
STORMQUEEN![]()
Ik kon er nog een stuk of 30 van die uitpakkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
jeujjjjjjjj einz!!!!!
En tering wat een walgelijk mooie buit
Wow goeden buit![]()
![]()
Heb je er wel voldoende sheer pink in gedaan?
Ja! En uitgedroogde basecoatsquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wow goeden buit![]()
![]()
Heb je er wel voldoende sheer pink in gedaan?
Oooh Skjoe ik denk dat jij er wel een paar leuke in vindt zitten.
Ik weet dat heel zekerquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef Debsterr het volgende:
Oooh Skjoe ik denk dat jij er wel een paar leuke in vindt zitten.
Een halflege uitgedroogde knalroze 2true voor jouquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
die xbox controller op eerste foto
ik bedoel ... mooie buit
![]()
Toffe lakjes Joys!
Ik wil me ook opgeven voor de swapkoffermoet ik daar iemand voor pm-en?
Never mind, OP gelezen
Zeer goeien buit !!! En wat een leuk plaatje is dat toch ! Tgoh... Van wie zou dat toch zijn![]()
![]()
HF Skjoe ! Hopelijk kun je nu éindelijk eens lekker graaien![]()
Hij lag echt precies zoquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Zeer goeien buit !!! En wat een leuk plaatje is dat toch ! Tgoh... Van wie zou dat toch zijn![]()
![]()
HF Skjoe ! Hopelijk kun je nu éindelijk eens lekker graaien![]()
ik moest lachen
Haha! Sorry, ik had een beetje veel Dexter gekeken die weekquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkel scheurtjeHelaas foto vergeten te maken van de doorzichtige folie die er nog heel dik omheen zat
Wel tof dat 'ie heelhuids is aangekomen! Goeden buit![]()
![]()
Vette buit
Koffer, we missen je.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Er is hier vanmiddag een koffer bij de buren bezorgd.
Ik ben 12 en heet Mireille uit Maassluis, wat is dit?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben 12 en heet Mireille uit Maassluis, wat is dit?
T&T doet nog niks?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef Joysa het volgende:
Als ie er morgen niet is word ik toch wel bangDon't come closer, I might hurt you![]()
Als ie echt zoek is schakelen we Hart van Nederland in
Lag alles nog zo netjes als ik het erin had gedaan?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben 12 en heet Mireille uit Maassluis, wat is dit?
吴 曼 迪![]()
Maar geef toe: beste koffer tot nog toequote:
Bazenmama's en -koffert !!!
Nee?![]()
Nu gaat SQ hem vol doen met douchegel van de action EINZ!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu gaat SQ hem vol doen met douchegel van de action EINZ!![]()
Nee kut, ik gooi er nep roma parfum in, einz!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu gaat SQ hem vol doen met douchegel van de action EINZ!disclaimer![]()
Ola!
Na velen omwegen kwam de koffer eindelijk weer hier! Het was even wat gedoe, want de Limburgse post bezorgt nog met paard en wagen, maar in the end arriveerde hij! Ik ging vroeg naar huis zodat ik lekker kon graaien, einz!
Het was voor mij wel even een reality-check...Zie hieronder:
Links: wat ik al heb. Midden: wat ik ooit had, maar geswapt heb. Rechts: GRAAIENSTEIN!!!!
Ik heb gefilterd en gefilterd, en ben uiteindelijk op de volgende buit uitgekomen. Een paar lakjes had ik nog op mijn wishlist dus SCORE!!!
De nudes & neutrals:
Cult Nails - Cruisin' Nude
Zoya - Jules
Herome WIC Salamanca
Catrice - Khaki Perry
BB Couture - Widow Maker
Blues 'n Greens:
OPI- Austin-Tatious Turquoise
Nubar- Sour Candy
Twee onbekenden Sephora's
Zwart, grijs en den rest:
BB Couture - Ashes
Collistar: Nero Lurex
OPI- I Vant to be a lone star
OPI- Servin' up sparkle
Orly - Ole
En natuurlijk heb ik ook wat terug gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een erg leuke koffer, en zeker voor iemand die niet al alles heeft, want er zitten nog steeds vele vele pareltjes tussen, einz!!!
De volgende wordt bekend als Puckzzz is uitgekrikt met Petje
Oh en ik hem me echt de tyfus gelachen om het boekjeHulde!!!
disclaimer![]()
Toch een goeien graaibeurt skjoe![]()
Zeeeeerrrr goeien swap trouwens
Toffe lakjes hebbie gegraaid Skjoe! Volgens mij heten die sephora lakjes Moody woman en it's time to rock. Maar kan het ook mis hebben!Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
goed he! ik dacht, ben ik meteen van die mooien lakjes af!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Toch een goeien graaibeurt skjoe![]()
Zeeeeerrrr goeien swap trouwensdisclaimer![]()
Zeer goeden buit!
Eindelijk heb je de koffer zoals hij moet zijn
En er gaat Miss Sporty in!![]()
![]()
ZOMG die is natuurlijk gelijk weg
whoa, da's snel skjoe!
en héél gave buit, wederom groen van jaloezie!
en wat je hebt teruggestopt, goeden faal ook!einz
![]()
die okergelen is ook meteen weg!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeer goeden buit!
Eindelijk heb je de koffer zoals hij moet zijn
![]()
ZOMG die is natuurlijk gelijk wegdisclaimer![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
ZOMG die is natuurlijk gelijk weg![]()
![]()
Wooooowww SQ niceGoeden ruil ook, de koffer is veel te tof, die kan wel een downgrade gebruiken
Oh! Mooie dingen heb je terug gedaan!
Ik wil de uitgedroogde Miss Helen!
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.![]()
En ik maar wachten op een PM van de dames.....![]()
Goeden buit Skjoe!![]()
Ik zal mijn dropdoos es ff opentrekken om te kijken wie de volgende is...Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
en de koffer gaat naarrrr.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Melz aka sjaan aka sharana_LV!!!!
Meissie, pm je mij je huidige adres even?
disclaimer![]()
YAAAYquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
en de koffer gaat naarrrr.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Melz aka sjaan aka sharana_LV!!!!
Meissie, pm je mij je huidige adres even?
Doe ik gelijk![]()
![]()
Ja, ik ben blij dat ik akkoord heb gegeven voor de lakjens die er in gaan![]()
Ik ben heel benieuwd want ik heb geen lijst gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:53 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik ben blij dat ik akkoord heb gegeven voor de lakjens die er in gaan![]()
Edit: nu wel
sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd want ik heb geen lijst gezien
Edit: nu wel![]()
ik dacht dat lindy de swaps deed en jij de adressen namelijk
disclaimer![]()
Goeden buit SQ! En wat je erin hebt gedaan is nog beterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ola!
Na velen omwegen kwam de koffer eindelijk weer hier! Het was even wat gedoe, want de Limburgse post bezorgt nog met paard en wagen, maar in the end arriveerde hij! Ik ging vroeg naar huis zodat ik lekker kon graaien, einz!
Als het goed is staat er bij de Sephora's op het etiket op de achterkant een naam (wel heel klein en bijna onzichtbaar)Volgens mij zijn het Summer in Bangkok en Moody Woman!
![]()
Klopt inderdaad! Summer in bangkok heb ik op, een beetje zomer in de donkere dagenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:23 schreef afivi het volgende:
[..]
Goeden buit SQ! En wat je erin hebt gedaan is nog beter
Als het goed is staat er bij de Sephora's op het etiket op de achterkant een naam (wel heel klein en bijna onzichtbaar)Volgens mij zijn het Summer in Bangkok en Moody Woman!
Wat een idiote kwasten hebben die lakjes trouwens
disclaimer![]()
Had ik toch 1tje goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Summer in bangkok heb ik op, een beetje zomer in de donkere dagen
Wat een idiote kwasten hebben die lakjes trouwens
In principe kunnen alleen mensen meedoen die al wat vaker en langer in 1 van de nagellaktopics op fok meeposten. Dus als je hier regelmatig te zien bent kun je ook op de lijstquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:11 schreef Vanillax het volgende:
Kan ik me nog inschrijven?
Dit lijkt me echt geweldig
disclaimer![]()
Ah oke, dankje! ^^quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In principe kunnen alleen mensen meedoen die al wat vaker en langer in 1 van de nagellaktopics op fok meeposten. Dus als je hier regelmatig te zien bent kun je ook op de lijst![]()
![]()
DAAR ISTIE DAN
Na tig keer bij de buren aankloppen omdat hun bel het niet deed had ik hem dan eindelijk
*insert heaven sound*
Eerst heb ik alle boekjes en kaartjes doorgelezenIk moest erg lachen om Puckzzz die haar oude afgekeurde trouwkaart gebruikt had, en er zaten nog veel grappige tussen
Ook het vrienden boekje was epique!
Nadat ik de katten opgesloten had omdat ze ander de hele tijd in de koffer zouden gaan zitten en ik weet dat niet iedereen er blij mee is, kon ik aan de slag
Ik heb eerst alles eruit gehaald, en toen terug gedaan wat ik al had, dan werd het tenminste al iets overzichtelijker, want damn wat zit er veel in![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk had ik een hele grote stapel met lakjes die ik leuk vond, gelukkig kon ik swatchen want dan vallen er toch al wat sneller kleuren af omdat ze op mijn bleekscheethanden niet staan, dat maakte het al iets makkelijker!
Nog steeds had ik teveel over maar moest ik toch gaan kiezen, dit is mijn buit:
China Glaze - Heart of Africa: Damn deze was een verrassing, het eerste lakje wat ik uit de koffer haalde, rood is mijn favo kleur, shimmer mijn favo finish, en mijn hart ligt in afrika, dus helemaal happy mee![]()
Color Club - Jingle Jangle: Deze stond op mijn wishlist en wou ik eigenlijk volgende keer bij TD bestellen
Misa - Red Pumps at the Nordstrom: Had nog geen enkel Misa lakje, probeerde hem, en dekte gewoon in 1 laagje, dus deze bazenlak moest ik ook houden, plus natuurlijk rood en shimmer, want die had ik nog niet genoeg![]()
Orly - Galaxy Girl: Deze stond weer op mijn wishlist omdat ik hem ooit verkocht had en spijt kreeg ......
... ik was dus blij dat hij erbij zat
![]()
China Glaze - Black Diamond: Zwarte metallic lak, epic kleur![]()
Essie - Too Too Hot: Deze wou ik ooit bijna kopen maar toen niet gedaan omdat ik teveel rood had, maar vond hem toch te mooi om te laten liggen
Zoya - Yasmeen: Dit was degene die ik besteld had die Nailetc niet geleverd had in pakketje omdat hij opeens uitverkocht was, dus kwam perfect uit
EINDELIJK EEN FREAKING OPI BABY![]()
Misa - Date nights to the twilight: Omdat die eerste Misa ook zo lekker lakte en dit een mooie paarse kleur was deze ook geprobeerd, weer in 1 laagje dekkend
China Glaze - Blue Island Iced Tea: Had eigenlijk verwacht dat deze niet mooi zou zijn op mijn bleekscheethanden maar hij staat erg mooi! Wel 3 laagjes voor nodig. Had nog geen kleur als deze
Nubar - Burgundy Glitter: Superrrrrrr mooie glitters, sowieso glitters *ghghghhggh*![]()
![]()
![]()
![]()
Orly - Onbekende naam, sticker is eraf: Vind deze in het potje beetje tegenvallend uitzien, maar als je hem lakt is hij wel super mooialleen dus geen idee welke het is.
China Glaze - Hot Lava Love: Felle rood/roze lak, dat wordt een zomerkleurrrrrr
Wat erin terug gaat? Dat krijgen jullie natuurlijk niet te zien, maar genoeg leuks![]()
Ik ben blij dat ik toch niet gezegd heb dat het niet kon vanwege het gewicht, het is niet licht maar op de fiets wel te doenIk kan nu 3 lakjes van mijn wishlist schrappen en heb echt super leuke nieuwe erbij, ben helemaal happy
![]()
![]()
En wie de volgende is? GEEN IDEEEEEEEE ... Ik wacht nog op een PM terug van Puckzie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 23:08:30 ]![]()
er zat een lakje in waarvan ik dacht dat hij van jou zou komen maar die stond bij mij voor geen meterquote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
lol, ik herken er veul![]()
goeien buit!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 23:13:02 ]![]()
Woeeehoeeeeeeevette buit
Ik mis wel een xbox controller op de foto
ik heb juist geprobeerd zo niet-nerd mogelijke fotos te makenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:15 schreef Joysa het volgende:
Woeeehoeeeeeeevette buit
Ik mis wel een xbox controller op de foto![]()
![]()
Mooie buit Sjaan!A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!![]()
Vette buit
Vette buit Sjaan
Ik heb ondertussen een PM gestuurd.
Soms heb ik even iets anders aan mijn hoofd meisjes....Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Wauw, goeden mega-bubbel-plastic zit er om de koffer heen![]()
![]()
Goede buit Sjaan!
Veel plezier ermee Bubs! Doe je er een nagellakrek in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
ik heb er niks groens in gedaan heurquote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zat een lakje in waarvan ik dacht dat hij van jou zou komen maar die stond bij mij voor geen meter
disclaimer![]()
Jeejquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wauw, goeden mega-bubbel-plastic zit er om de koffer heen![]()
![]()
Goede buit Sjaan!
Veel plezier ermee Bubs! Doe je er een nagellakrek in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mooie buit Sharaan!!![]()
En veel plezier Bubsel!
Zit te twijfelen om ook weer eens een rondje mee te doen...![]()
Mooien buit !!
En whaooooo LV tasje vernieldHad je voor keigigaveel geld kunnen verkopen man !!!
Theheh
Have fun bubs !No buy? Meh... Who are we kidding!
Mooie dingetjes heb je eruit gehaald sjaan!
Ik wist dat ik nog wat moest doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel kun je mij jouw adres pm-en?
edit: ik heb 'm ook niet....
bubs heeft pm al gsetuurdquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wist dat ik nog wat moest doen
edit: ik heb 'm ook niet....![]()
Mooie buit! Leuk die O.P.I. baby ^^
En buhh, ik moet lang wachten! xDWith her feet in the city, but her heart in the outdoors.![]()
Had jou ook ge pmmed hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wist dat ik nog wat moest doen
edit: ik heb 'm ook niet....![]()
![]()
Mir, misschien kun je deze aan het lijstje in de OP toevoegen?quote:
1
2
3
4
5
606. [url=http://forum.fok.nl/topic/1748631/1/50#105513845]RenRen[/url]
07. [url=http://forum.fok.nl/topic/1748631/2/50#105736988]Debsterr[/url]
08. [url=http://forum.fok.nl/topic/1748631/3/50#106084974]afivi[/url]
09. [url=http://forum.fok.nl/topic/1748631/4/50#106405676]Joysa[/url]
10. [url=http://forum.fok.nl/topic/1748631/5/50#106783011]Stormqueen[/url]
11. [url=http://forum.fok.nl/topic/1748631/5/50#107161674]Sharana_LV[/url]
en dan onder "Deelnemers nieuwe ronde"
Bubseltje
Zoeperzazke
Sokkepok
Puckzzz
Mirjam
(wellicht dat er nog meer zijn, maar dat weet Puckzzz beter dan ik)
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mir, misschien kun je deze aan het lijstje in de OP toevoegen?
[ code verwijderd ]
en dan onder "Deelnemers nieuwe ronde"
Bubseltje
Zoeperzazke
Sokkepok
Puckzzz
Mirjam
(wellicht dat er nog meer zijn, maar dat weet Puckzzz beter dan ik)
![]()
Zoeperzazke
Sokkepok
Puckzzz
Mirjam
Unfckingtitled
Spaceinvaders
Niet perse in die volgorde
quote:
oh verkeerde geslagen
Wat is de swapkoffer leukIs het vriendenboekje al vol? Als ie weer bij mij is kan ik even kijken of ik er een deel 2 bij kan doen, heb alles nog wel hier op mijn pc als t goed is
I had a signature once. It was awful.![]()
De nagellakkoffer is weer onderweg! Sorry dat het langer duurde, ik kon echt niemand regelen om te helpen met mijn stomme mankepootMaar vandaag lift van collega gehad naar het postkantoor
Bubs ik PM je nog het track&trace nummer
![]()
![]()
Geeft toch nietquote:Op maandag 30 januari 2012 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
De nagellakkoffer is weer onderweg! Sorry dat het langer duurde, ik kon echt niemand regelen om te helpen met mijn stomme mankepootMaar vandaag lift van collega gehad naar het postkantoor
Bubs ik PM je nog het track&trace nummer
![]()
Ik ben heel erg benieuwd![]()
![]()
Ik heb gedroomd over de swapkoffer! Dat ik hem kreeg en allemaal moois mocht uitzoeken![]()
misschien is het een teken en moet ik me aanmelden![]()
![]()
Knoei![]()
@Space er moeten ook wel eens andere dingen gebeuren![]()
Hierbij mijn verslagje![]()
Dinsdag kwam de koffer binnen. Met een hoop werk moest dus nog even wachten voordat ik kon gaan graaien
.
Maar toen was het zo ver![]()
De voorselectie![]()
En ik heb er uitgehaald
China Glaze Wireless Holo Topcoat - Opi Glow Up Already! - CND Inkwell - Models Own Mixed Up
China Glaze Flying Dragon - LA Girl Trilogy - Gosh Wild Lilac - Pupa ?
Ben blij dat ik me toch eens aangemeld heb. Erg leuke lakjes zaten er in. En de topcoat wilde ik erg graag hebben.
En de volgende is................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sokkepok![]()
![]()
JEUJ!!!!
Eigenlijk nog best een bescheiden buit als je ziet hoe je voorgangers gegraaid hebbenMaar leuke dingen heb je! Ook weer eentje van mij jeuj!
Veel plezier Sokje!!disclaimer![]()
Zucht....moet ik nou alweer die sheet bijwerken?
JK!! Mooie buit Bubs!!
Sok have fun!Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Wat een kleine maar mooie buit! Ik weet niet of ik me zo kan inhouden hoor![]()
En jeeeeeuj! Koffert!
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.![]()
Ik heb je gepmd!!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:51 schreef Sokkepok het volgende:
Wat een kleine maar mooie buit! Ik weet niet of ik me zo kan inhouden hoor![]()
En jeeeeeuj! Koffert!![]()
Goede buit Bubs!
het lijkt mij ook wel leuk om me aan te melden voor de koffer,hoe werkt dat?
edit; weet t al, heb me aangemeld bij puckz en lindy![]()
![]()
PM ontvangen!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef expiratorial het volgende:
het lijkt mij ook wel leuk om me aan te melden voor de koffer,hoe werkt dat?
edit; weet t al, heb me aangemeld bij puckz en lindy
Ben benieuwd!!quote:
Stuur je een foto mee als je je ruils doorgeeft?
Don't come closer, I might hurt you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: