Nou, ben blij dat je adres er nog opzat danquote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja zo kwam 'ie aan! Dus ik ga er ook wel veel papier omheen frotten
.
Nope... ik ga Puckzzz nog eens PM-enquote:Op maandag 19 december 2011 18:50 schreef Joysa het volgende:
Ben ik nou zo scheel of staat er niet naar wie ie nu gaat?
It seems I have a lifequote:Op maandag 19 december 2011 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope... ik ga Puckzzz nog eens PM-en.
Woops, ongeduldigquote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
It seems I have a life
PM komt er aan babe
[disclaimer] we doen het met opzet een beetje rustig aan. Er zijn niet zoveel deelneemsters, dus als we als een malle door de lijst gaan is er ook geen lol aan he?[/disclaimer]
But but....quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
It seems I have a life
PM komt er aan babe
[disclaimer] we doen het met opzet een beetje rustig aan. Er zijn niet zoveel deelneemsters, dus als we als een malle door de lijst gaan is er ook geen lol aan he?[/disclaimer]
quote:
Wíe?quote:
No worries, post wel gewoon mee in het SHJN-topic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wíe?![]()
heb dit topic er op nagelezen maar zie niemand die zo heet![]()
Waar dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
No worries, post wel gewoon mee in het SHJN-topic.
Nee, niet de SC, het gewone topic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar dan?
Of bedoel je de niet SC-SHJN?
Kwam haar net tegen inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, niet de SC, het gewone topic.
Dat is toch niet erg!!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef afivi het volgende:
WHOEI
Ik weet al wie er zometeen als de sodemieter eerder naar huis gaat
![]()
En ik ben inderdaad niet zo'n fanatieke slowchatter, kan jullie niet bijhouden
Ik hoop dat 'ie er al is!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef afivi het volgende:
WHOEI
Ik weet al wie er zometeen als de sodemieter eerder naar huis gaat
![]()
En ik ben inderdaad niet zo'n fanatieke slowchatter, kan jullie niet bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |