Goed. Woensdagavond, ik zat nietsvermoedend aan een Sinterklaas gedicht te werken (werk, laat uitje, anonieme gedichten) toen ineens de bel ging. Wie verwachtte ik nog? Niemand! Maar, zo bleek, het was de fantastische pakketmeneer die ik met Herman op de arm begroette (want Herman wil graag naar buiten en dat mag niet dus hou ik 'm maar vast). Omdat 10 kilo van de swapkoffer en 6 kilo van Herman samen niet ging werken, heb ik Herman ergens op de trap gegooid (geloof ik, ik was in extase bij het besef dat dit DE koffer betrof) en ben, met de koffer innig in mijn armen genomen, de trap op gerend.
Ja, en daar lag 'ie dan, op mijn stoel, met het papier er enigszins gehavend omheen.
![P1080460.jpg]()
Het was alsof het lot het zo had bedoeld, Sinterklaas papier ter afleiding van mijn Sinterklaas gedicht (dat was immers nog niet af - na 2,5 uur met mijn doos gespeeld te hebben kreeg het dan eindelijk de laatste aandacht die het nodig had).
In de doos een enorme stapel met lakjes, sommige zo ingepakt dat je bijna onmogelijk kon zien wat het was, sommige koud en nakend zonder jas. Ik ben heerlijk systematisch door de inhoud gegaan, alles wat niet mijn interesse trok en nog gekleed was mocht direct terug, alles wat niet interessant was maar onderkoeld bleek mocht apart en natuurlijk alles wat wel direct in het oog sprong.
Uiteindelijk was ik er vrij snel uit - sommige bijzondere lakjes wilde ik graag maar dan hoogstwaarschijnlijk allee om het
hebbuh hebbuh hebbuh gehalte, en uiteindelijk heb ik 8 prachtlakjes overgehouden

. Ze staan wel slecht op de foto, maar goed.
OPI Cuckoo for this color - L'Oreal Magnetic Prune - CND Effects Gold Sparkle - No7 Dollar - OPI Mrs. O'Leary BBQ - OPI Last Friday Night - OPI Yes... I Can-Can! - Nfu Oh 48Daar gaan dan deze pretties weer voor terug. Dinsdag gaan ze weer op reis want ik moet ze nog aankleden en de naam van de volgende gelukkige weet ik nog niet.
![P1080463.jpg]()
Al met al een heel goede tweede ervaring met de koffer en superleuk om alle dingetjes die erbij zitten door te nemen

!