Was ik het maar, het is Liv.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:40 schreef El_Matador het volgende:
Is dat nou Liv Tyler of een foto van jou, Loka?
Dan heb je het over het universum zelf, als zijnde dat het nu bestaat en hoe het functioneert. Die wetten zijn overigens zo gefinetuned dat het óf een argument vóór god is, of dat er iets als een multiverse moet bestaan waar we in dit universum nu eenmaal een lucky roll of the dice hebben gehad.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verklaring? Het universum valt niet te "verklaren" anders dan in fysische wetten te vangen. Daar heb je geen religieuze term voor nodig.
En hoe kwam god er? Probleem verschoven.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan heb je het over het universum zelf, als zijnde dat het nu bestaat en hoe het functioneert. Die wetten zijn overigens zo gefinetuned dat het óf een argument vóór god is, of dat er iets als een multiverse moet bestaan waar we in dit universum nu eenmaal een lucky roll of the dice hebben gehad.
Met verklaring voor het universum bedoel ik het ontstaan van het universum. Je hebt daar enkel religieuze verklaringen voor en God is daar één van.
?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan heb je het over het universum zelf, als zijnde dat het nu bestaat en hoe het functioneert. Die wetten zijn overigens zo gefinetuned dat het óf een argument vóór god is, of dat er iets als een multiverse moet bestaan waar we in dit universum nu eenmaal een lucky roll of the dice hebben gehad.
Met verklaring voor het universum bedoel ik het ontstaan van het universum. Je hebt daar enkel religieuze verklaringen voor en God is daar één van.
Heb jij een niet-religieuze verklaring voor het ontstaan van het universum?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
?
Sorry, ik kan je echt niet meer serieus nemen. En dan noem je jezelf atheist?
Als iemand het contact met de werkelijkheid gedeeltelijk of volledig kwijt is, meestal voor een bepaalde periode. Symptomen die daarbij optreden zijn bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 7 december 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is nu precies een psychose Straw? Jij weet dat wel uit te leggen denk ik.
Pulserende massa; uitdijend en inkrimpend. Multiverse dus, zoals je al stelde.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb jij een niet-religieuze verklaring voor het ontstaan van het universum?
En hoe ontstijgen die verklaringen het niveau van hypothese en geloof?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pulserende massa; uitdijend en inkrimpend. Multiverse dus, zoals je al stelde.
Waarom begon die massa ooit te bewegen?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pulserende massa; uitdijend en inkrimpend. Multiverse dus, zoals je al stelde.
Niet. Het is slechts een uiting van het simpele feit dat wij de Natuur nooit zullen begrijpen, hoe hard we ons best ook doen. Simpelweg omdat we er zelf deel van uitmaken. Net als dat je nooit je eigen achterhoofd kan zien, zonder spiegels.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En hoe ontstijgen die verklaringen het niveau van hypothese en geloof?
Waarom is een verkeerde vraag.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom begon die massa ooit te bewegen?
ok dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:50 schreef El_Matador het volgende:
handjes boven de dekens, kutkloon.
Er was ooit een gigantische lama en die spuugde ons heelal uit.quote:
Zelfs voor de simpelste dingen is het waarom niet te bedenken zonder er religie bij te betrekken. Zonder spiritualiteit heeft niets een reden. Daar kun je ook in geloven, dat doen heel veel mensen.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom is een verkeerde vraag.
Waardoor is een goeie vraag.
Dat weet ik niet natuurlijk. Dan was ik wel schathemeltjerijk en een superwetenschapper. De Aarde is al moeilijk genoeg.
Net zoals religie inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet. Het is slechts een uiting van het simpele feit dat wij de Natuur nooit zullen begrijpen
Het zijn aannames zonder nog enige goede fundering en je hebt er net zoveel geloof voor nodig op dit moment als een Goddelijke verklaring. Wetenschappelijk wil ik het dus niet noemen, dus noem ik het beide religieus.quote:Simpelweg omdat we er zelf deel van uitmaken. Net als dat je nooit je eigen achterhoofd kan zien, zonder spiegels.
Maar dat is nog geen religie. God is puur een woord voor religieuzen.
Ik ben te traag voor dit topic. Vandaar mijn ondertitel: spuitelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er was ooit een gigantische lama en die spuugde ons heelal uit.
Niks tegenin te brengen, sterk, aardbei.
Je UI heeft nu een kerstmuts nodig.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben te traag voor dit topic. Vandaar mijn ondertitel: spuitelf.
Religie kent regels. Religie is een term met een lading, net als God.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Net zoals religie inderdaad.
[..]
Het zijn aannames zonder nog enige goede fundering en je hebt er net zoveel geloof voor nodig op dit moment als een Goddelijke verklaring. Wetenschappelijk wil ik het dus niet noemen, dus noem ik het beide religieus.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de multiverse-aanname het meest aannemelijk en daar ga ik ook niet snel van afwijken, maar ik ben me ervan bewust dat ik zoiets voornamelijk moet geloven.
Redenen zijn door mensen bedachte dingen. De natuur kent helemaal geen redenen, alleen oorzaak en gevolg. Omdat wij mensen met die harde waarheid niet om kunnen gaan, worden redenen bedacht.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs voor de simpelste dingen is het waarom niet te bedenken zonder er religie bij te betrekken. Zonder spiritualiteit heeft niets een reden. Daar kun je ook in geloven, dat doen heel veel mensen.
Dat is niet de objectieve term religie, dat is de lading die jij eraan verbindt.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Religie kent regels. Religie is een term met een lading, net als God.
Stellen dat je iets niet weet maar iets waarschijnlijk acht heeft werkelijk niets met religie of god te maken. Integendeel; religieuzen weten alles juist veel beter dan anderen. Onterecht, zo heeft de geschiedenis wel bewezen.
Daar ben ik het niet mee eens. Heb weinig zin om er echt inhoudelijk een discussie over te voeren, want daarvoor weet ik er gewoon niet genoeg van af, maar er zijn een hoop interessante onderzoeken en docu's die toch met meer bewijs komen voor een oerknal dan dat er is voor het bestaan van een almachtige schepper.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Net zoals religie inderdaad.
[..]
Het zijn aannames zonder nog enige goede fundering en je hebt er net zoveel geloof voor nodig op dit moment als een Goddelijke verklaring. Wetenschappelijk wil ik het dus niet noemen, dus noem ik het beide religieus.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de multiverse-aanname het meest aannemelijk en daar ga ik ook niet snel van afwijken, maar ik ben me ervan bewust dat ik zoiets voornamelijk moet geloven.
En je bent pas 19? Hoe moet dat als je Cactus' leeftijd bereikt hebt?quote:Op woensdag 7 december 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben te traag voor dit topic. Vandaar mijn ondertitel: spuitelf.
Klopt, geef me een minuut.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je UI heeft nu een kerstmuts nodig.
En 6 miljard andere mensenquote:Op woensdag 7 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet de objectieve term religie, dat is de lading die jij eraan verbindt.
De woorden religie en religieus delen misschien dezelfde oorsprong, maar een adjectief kan een bredere betekenis hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Religie kent regels. Religie is een term met een lading, net als God.
Stellen dat je iets niet weet maar iets waarschijnlijk acht heeft werkelijk niets met religie of god te maken. Integendeel; religieuzen weten alles juist veel beter dan anderen. Onterecht, zo heeft de geschiedenis wel bewezen.
Ik geloof juist wel in redenen voor alles. Dat het regent omdat het mensen en dieren in leven houdt, dat wij bestaan om het heelal een doel toe te dichten zodat het zin heeft dat alles bestaat. Een soort van 'het lot'. Dat dingen niet zomaar gebeuren maar dat ze effecten hebben die cruciaal zijn om alles in harmonie te laten blijven. En dat de mens in dit evenwicht de zwakke schakel is.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Redenen zijn door mensen bedachte dingen. De natuur kent helemaal geen redenen, alleen oorzaak en gevolg. Omdat wij mensen met die harde waarheid niet om kunnen gaan, worden redenen bedacht.
Onterecht natuurlijk.
De oerknal heeft zeer zeker bewijs. Een religieuze verklaring van theïsten gaat er dan ook vanuit dat de oerknal afkomstig is van een Schepper, niet dat de oerknal nooit heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Heb weinig zin om er echt inhoudelijk een discussie over te voeren, want daarvoor weet ik er gewoon niet genoeg van af, maar er zijn een hoop interessante onderzoeken en docu's die toch met meer bewijs komen voor een oerknal dan dat er is voor het bestaan van een almachtige schepper.
Oh, dan zit ik niet op te letten.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De oerknal heeft zeer zeker bewijs. Een religieuze verklaring van theïsten gaat er dan ook vanuit dat de oerknal afkomstig is van een Schepper, niet dat de oerknal nooit heeft plaatsgevonden.
Nee, dit gaat om wat er vóór die explosie gebeurde. Dat wemelt enkel van de aannames.
Jawel. Op den duur, als het evenwicht zich gaat instellen naar de nieuw ontstane randvoorwaarden.quote:
Mooi geloof.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof juist wel in redenen voor alles. Dat het regent omdat het mensen en dieren in leven houdt, dat wij bestaan om het heelal een doel toe te dichten zodat het zin heeft dat alles bestaat. Een soort van 'het lot'. Dat dingen niet zomaar gebeuren maar dat ze effecten hebben die cruciaal zijn om alles in harmonie te laten blijven. En dat de mens in dit evenwicht de zwakke schakel is.
Daarom voegen woorden als god en religie(us) dus niets toe.quote:
Er vind helemaal geen evolutie plaats, nergens is het waargenomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
...
De mens de zwakke schakel? Wij zijn het meest superieure product van evolutie?!
Maar wij verstoren de harmonie, zo zou je het kunnen zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi geloof.
Ik zie het precies andersom. De natuur is van zichzelf schitterend genoeg en wij zijn daar een product van.
De mens brengt juist het evenwicht in gevaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi geloof.
Ik zie het precies andersom. De natuur is van zichzelf schitterend genoeg en wij zijn daar een product van.
Dat komt omdat jij niet kan kijken op de tijdsschaal waarop ik dingen zie. Miljoenen jaren, matthijs. Moeilijk voor te stellen, dat snap ik, maar dat je een boom niet ziet groeien betekent niet dat het niet gebeurt.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Er vind helemaal geen evolutie plaats, nergens is het waargenomen.
Welke harmonie? Wij maken toch deel uit van het geheel? Wat kunnen wij "verstoren" dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar wij verstoren de harmonie, zo zou je het kunnen zien.
Informatie kan niet ontstaan uit niet informatie. God schiep.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet kan kijken op de tijdsschaal waarop ik dingen zie. Miljoenen jaren, matthijs. Moeilijk voor te stellen, dat snap ik, maar dat je een boom niet ziet groeien betekent niet dat het niet gebeurt.
Welk evenwicht?quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mens brengt juist het evenwicht in gevaar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 02:07 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Informatie kan niet ontstaan uit niet informatie.
Jaja.quote:God schiep.
Ik weet zeker dat jij je niet hebt verdiept in evolutie. Ga dat maar eens even doen, het principe is heel simpel en valt makkelijk te bewijzen. Sterker nog, het wordt toegepast bij bijvoorbeeld het verbouwen van gewassen. Door selectie en manipulatie ontstaan er nieuwe soorten gewassen die bijvoorbeeld bestand zijn tegen pesticiden.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:05 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Er vind helemaal geen evolutie plaats, nergens is het waargenomen.
En wie past die manipulatie dan toe, de mens toch.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij je niet hebt verdiept in evolutie. Ga dat maar eens even doen, het principe is heel simpel en valt makkelijk te bewijzen. Sterker nog, het wordt toegepast bij bijvoorbeeld het verbouwen van gewassen. Door selectie en manipulatie ontstaan er nieuwe soorten gewassen die bijvoorbeeld bestand zijn tegen pesticiden.
Blanken hebben zich zo ontwikkeld dat ze melk kunnen drinken. Ook een vinding van "god" zeker? Lekker racistisch dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij je niet hebt verdiept in evolutie. Ga dat maar eens even doen, het principe is heel simpel en valt makkelijk te bewijzen. Sterker nog, het wordt toegepast bij bijvoorbeeld het verbouwen van gewassen. Door selectie en manipulatie ontstaan er nieuwe soorten gewassen die bijvoorbeeld bestand zijn tegen pesticiden.
Als alles een reden heeft in de natuur en wij als mensen die wetten naar onze hand proberen te zetten, verstoren we dingen die erg kostbaar zijn. Dat evenwicht zou sowieso niet blijvend zijn, er zit nu eenmaal het patroon dat eens in de zoveel tijd het evenwicht volledig instort door natuurrampen. De mens zou je ook een soort natuurramp kunnen noemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welk evenwicht?
De mens heeft invloed op de dingen, maar met 1 meteorietje zijn we niets meer.
Daarom zijn natuur'rampen' ook zo schitterend.
Wat heb je dan een negatief mensbeeld?quote:Op woensdag 7 december 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als alles een reden heeft in de natuur en wij als mensen die wetten naar onze hand proberen te zetten, verstoren we dingen die erg kostbaar zijn. Dat evenwicht zou sowieso niet blijvend zijn, er zit nu eenmaal het patroon dat eens in de zoveel tijd het evenwicht volledig instort door natuurrampen. De mens zou je ook een soort natuurramp kunnen noemen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als alles een reden heeft in de natuur en wij als mensen die wetten naar onze hand proberen te zetten, verstoren we dingen die erg kostbaar zijn. Dat evenwicht zou sowieso niet blijvend zijn, er zit nu eenmaal het patroon dat eens in de zoveel tijd het evenwicht volledig instort door natuurrampen. De mens zou je ook een soort natuurramp kunnen noemen.
Er is geen enkel bewijs dat de mens en de aap een zelfde grootouder hebben, dat bewijs bestaat gewoonweg niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb je dan een negatief mensbeeld?
Ik vind de mens juist een geweldige "uitvinding". Allemaal omdat een paar mensapen besloten dat op 2 benen lopen en vlees gaan eten handiger is.
In dat voorbeeld inderdaad de mens. Maar genen kunnen ook veranderen door een toevallige mutatie.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:09 schreef matthij5 het volgende:
[..]
En wie past die manipulatie dan toe, de mens toch.
Ik vind ons nog vies tegenvallen als ik me verslik in een stukje kaas omdat m'n slokdarm nu eenmaal vlak bij m'n luchtpijp zit.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind de mens juist een geweldige "uitvinding". Allemaal omdat een paar mensapen besloten dat op 2 benen lopen en vlees gaan eten handiger is.
Omdat van de 1.000.000 levende exemplaren misschien 20 fossielen zijn gevonden.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:12 schreef matthij5 het volgende:
[..]
[..]
Er is geen enkel bewijs dat de mens en de aap een zelfde grootouder hebben, dat bewijs bestaat gewoonweg niet.
Dat bewijs wil jij niet zien, dat is wat anders.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:12 schreef matthij5 het volgende:
[..]
[..]
Er is geen enkel bewijs dat de mens en de aap een zelfde grootouder hebben, dat bewijs bestaat gewoonweg niet.
Lucy?quote:Op woensdag 7 december 2011 02:12 schreef matthij5 het volgende:
[..]
[..]
112 bellen kunnen muilezels niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind ons nog vies tegenvallen als ik me verslik in een stukje kaas omdat m'n slokdarm nu eenmaal vlak bij m'n luchtpijp zit.![]()
Slecht ontwerp man. Wie verzint dat nou zo.
Een direct bewijs is er niet, daar heeft matthijs gelijk in. Maar zijn tegen"argumenten" zijn nog een beetje zwakker. Beetje maar.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bewijs wil jij niet zien, dat is wat anders.
De mens is de mooiste creatie van de natuur, maar ook de meest gevaarlijke, omdat mensen het vermogen de natuur naar hun hand te zetten. Op den duur zal de aarde zich gaan herstellen aan de hand van rampen, dat is onvermijdelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, gelukkig kunnen we al bemand nét buiten onze dampkring komen. De Aarde hebben we niet meer nodig.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mens is de mooiste creatie van de natuur, maar ook de meest gevaarlijke, omdat mensen het vermogen de natuur naar hun hand te zetten. Op den duur zal de aarde zich gaan herstellen aan de hand van rampen, dat is onvermijdelijk.
Herstellen? Ik zie geen gevaar voor de aarde hoor. De mens is simpelweg te nietig. En ja, door exogene processen leggen we het loodje. Als de virussen ons niet al opgepeuzeld hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mens is de mooiste creatie van de natuur, maar ook de meest gevaarlijke, omdat mensen het vermogen de natuur naar hun hand te zetten. Op den duur zal de aarde zich gaan herstellen aan de hand van rampen, dat is onvermijdelijk.
Waarom heb je dan toevallig twee ogen en niet 5, waarom 5 vingers aan beide handen en niet 23 ofzo en dat ze over je hele lichaam groeien.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bewijs wil jij niet zien, dat is wat anders.
Waarom is de verkeerde vraag.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:17 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan toevallig twee ogen en niet 5, waarom 5 vingers aan beide handen en niet 23 ofzo en dat ze over je hele lichaam groeien.
Waarom is 2 ogen beter dan 5 dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 02:17 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan toevallig twee ogen en niet 5, waarom 5 vingers aan beide handen en niet 23 ofzo en dat ze over je hele lichaam groeien.
Direct bewijs wordt lastig, maar aannemmelijk maken kan natuurlijk wel. Er is genoeg onderbouwing voor. Het is onzin om te zeggen dat er helemaal geen aanwijzingen of bewijs voor is.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een direct bewijs is er niet, daar heeft matthijs gelijk in. Maar zijn tegen"argumenten" zijn nog een beetje zwakker. Beetje maar.
Waarom niet? Als ik er 5 zou hebben, zou je vragen waarom ik er geen 2 heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:17 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Of hoe ingewikkeld alleen het oog al in elkaar zit, dat kan nooit uit zichzelf zijn ontstaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom is 2 ogen beter dan 5 dan?
Ik ben geevolueerd om te paren met intelligente mooie vrouwen met een lekkere kont.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Direct bewijs wordt lastig, maar aannemmelijk maken kan natuurlijk wel. Er is genoeg onderbouwing voor. Het is onzin om te zeggen dat er helemaal geen aanwijzingen of bewijs voor is.
De discussie was dan ook niet of de mens ontstaan is door het proces van evolutie, maar of evolutie wel of niet bestaat. Dat laatste is stom om te ontkennen, dan heb je gewoon oogkleppen op.
Waar ligt die grens of iets te ingewikkeld is om te ontstaan dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 02:18 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Of hoe ingewikkeld alleen het oog al in elkaar zit, dat kan nooit uit zichzelf zijn ontstaan.
Dat is dan ook niet zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:18 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Of hoe ingewikkeld alleen het oog al in elkaar zit, dat kan nooit uit zichzelf zijn ontstaan.
Nu loop je weer allemaal riedeltjes te verkondigen die je ergens gelezen hebt. Straks kom je nog met het bananen-argument.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:18 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Vingers over het hele lichaam had gekund, als er toevallig een mutatie had plaatsgevonden in het verleden die dit veroorzaakte. En het ook nog eens een evolutionair voordeel met zich meebracht, waardoor mensen/voorouders van mensen met die 23 vingers over hun hele lichaam zich beter konden voortplanten in de heersende omstandigheden, dan de mensen met 5 vingers aan elke hand.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:17 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Het oog, dat is wel interessant. Het oog zit namelijk niet logisch in elkaar. Als God het geschapen heeft, had hij dat beter anders kunnen doen. Evolutionair gezien valt wel te verklaren waarom het oog zo in elkaar zit als het zit.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:18 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Evolutie is niet van toepassing bij een individu.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geevolueerd om te paren met intelligente mooie vrouwen met een lekkere kont.
Zo, beetje ontopic.
Vandaar die hemipenisquote:Op woensdag 7 december 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Evolutie is niet van toepassing bij een individu.
Jij bent gewoon gemuteerd.
Je moet naar school, meisje.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:54 schreef Myraela het volgende:
Ouders die me wakker maken.Anders bemoeien ze zich lekker met hun eigen nutteloze leven.
Ik moet helemaal niet naar school. Ik moet heb van 1 tot 6 les.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet naar school, meisje.Leren zodat je later van 9 tot 5 hersenloos op kantoor kan zitten.
Studentenleven.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niet naar school. Ik moet heb van 1 tot 6 les.
Dan moet je je ouders beter africhten.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weinig tofs aan op deze manier hoor.
Dan moet je op jezelf gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weinig tofs aan op deze manier hoor.
ja dat is klote, maar het is wel goed dat ik vanavond verplicht naar buiten want vanaaf om 9 uur prostituee, maar ik zie wel een beetje op tegen het koude weer.quote:
Dat valt hier heel erg mee.quote:
Slaap lekker en veel plezier vanavondquote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga slapen. doei
ja dat is klote, maar het is wel goed dat ik vanavond verplicht naar buiten want vanaaf om 9 uur prostituee, maar ik zie wel een beetje op tegen het koude weer.
en als het regent dan moet ik nog de ruitenwisser maken van de auto , of op de fiets gaan maar dan ga ik dood(figuurlijk).
dat moet ik dan ook nog maar gaan doen voordat het donker wordt ofzo denk ik . maar dan moet ik vroeg opstaan en overdag me bed uit
Begint nu op te klaren. Mooi strandweer.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Westen des lands toch? Nou in het oosten stormt het
Oh iets te snel gezecht, kijk nu even naar links en ik ziet een hele grote grijze wolk boven de weilanden hangenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Westen des lands toch? Nou in het oosten stormt het
Ik zou zeggen pak je zwembroek en badlaken maar uit de kast dan en vergeet de zonnebrand nietquote:Op woensdag 7 december 2011 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Begint nu op te klaren. Mooi strandweer.
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pak je zwembroek en badlaken maar uit de kast dan en vergeet de zonnebrand niet
De wijsheid van deze manquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:52 schreef ook_gek het volgende:
Oh iets te snel gezecht, kijk nu even naar links en ik ziet een hele grote grijze wolk boven de weilanden hangen
Maar tot nu toe nog droog...
Jumpo.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een naam voor een supermarkt verzinnen, ik weet niets.
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga slapen. doei
[..]
ja dat is klote, maar het is wel goed dat ik vanavond verplicht naar buiten want vanaaf om 9 uur prostituee, maar ik zie wel een beetje op tegen het koude weer.
en als het regent dan moet ik nog de ruitenwisser maken van de auto , of op de fiets gaan maar dan ga ik dood(figuurlijk).
dat moet ik dan ook nog maar gaan doen voordat het donker wordt ofzo denk ik . maar dan moet ik vroeg opstaan en overdag me bed uit
allemaal vervelend , en alles door het slechte weer.
Bood Schappieheynquote:Op woensdag 7 december 2011 09:54 schreef Myraela het volgende:
M'n ouders.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ehh nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
M'n ouders.
Zeg waar doe jij de boodschappen? Oh bij m'n ouders. Hihi
Geinige naam.
Deze is moneyquote:
Ik zit net te bedenken, dat ik 'm echt super slecht vind. Ik heb ook geen inspiratie. Ik vind het eigenlijk wel wat voor jouw creatieve geest om met iets leuks te komenquote:
Waarom leg je zoveel druk op mij. Nu kan ik het nietquote:Op woensdag 7 december 2011 10:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zit net te bedenken, dat ik 'm echt super slecht vind. Ik heb ook geen inspiratie. Ik vind het eigenlijk wel wat voor jouw creatieve geest om met iets leuks te komen
Whut?! Ga je zelfvertrouwen eens zoeken mister Sinji. Kom maar terug als het er weer is, want zo ken ik je nietquote:Op woensdag 7 december 2011 10:08 schreef Sinji het volgende:
Waarom leg je zoveel druk op mij. Nu kan ik het niet
Daar kan ik dus echt niet tegen. Bedrijven die JoHaBo heten omdat de eigenaren Johan, Hans en Boris hetenquote:Op woensdag 7 december 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Creatief als ik ben heb ik gewoon de eerste 2 letters van mijn naam en van mijn klasgenoots naam genomen.
En dan ruzie maken wie z'n letter als eerste mogen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen. Bedrijven die JoHaBo heten omdat de eigenaren Johan, Hans en Boris heten
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 7 december 2011 10:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Whut?! Ga je zelfvertrouwen eens zoeken mister Sinji. Kom maar terug als het er weer is, want zo ken ik je niet
Het bekt wel lekker. Ik ga even naar de JoHaBo pindakaas halenquote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Daar kan ik dus echt niet tegen. Bedrijven die JoHaBo heten omdat de eigenaren Johan, Hans en Boris heten
Milo klinkt nog wel okayquote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook aan zitten denken, maar hoe spreek je dat dan uit?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:11 schreef Sinji het volgende:
Ik maakte maar een grapje
Supermarkt™
Krachtig, moet ik zeggen
Je kan ook gewoon SM zeggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar we hebben de Super al, dat klinkt veel makkelijker
Niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wat ga je met je vrije dag doen?
Sophie Dee, maar die wil nog wel eens van haar wisselen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Euhhj, geef eens een goede redhead-pornstar naam?
Faye, bwehehehe. Ze is wel beetje dunnetjes yoquote:Op woensdag 7 december 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Sophie Dee, maar die wil nog wel eens van haar wisselen.
Anders heb je nog Nikki Rhodes of (jaja nu komt het) Faye Reagan.
En nee ik kijk niet teveel porno, ik ben gewoon goed met namen.
Daarom zou ik sowieso gaan voor de eerste.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Faye, bwehehehe. Ze is wel beetje dunnetjes yo
Tuurlijk namen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Sophie Dee, maar die wil nog wel eens van haar wisselen.
Anders heb je nog Nikki Rhodes of (jaja nu komt het) Faye Reagan.
En nee ik kijk niet teveel porno, ik ben gewoon goed met namen.
Bij mij Mightyhyperquote:Op woensdag 7 december 2011 10:20 schreef heloef het volgende:
Uit de random word generator kwam Parkland.
Is dat leuk voor een supermarkt?
Ik ga naar de modderfokking Mightyhyper, brwaaaahhhhhh FUS RO DAHquote:Op woensdag 7 december 2011 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij Mightyhyper
Eigenlijk wel een goede naam!
Mag ik daar werken? Zoek iets voor in het weekend erbijquote:Op woensdag 7 december 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
Discreetcircuit
Voor je pornovideozaak. Mét cabines!
Jij gamed veel of niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga naar de modderfokking Mightyhyper, brwaaaahhhhhh FUS RO DAH
Inderdaad man
Hier in de stad heb je zo'n pornozaak die Triple XXX heet.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik daar werken? Zoek iets voor in het weekend erbij
Ik heb in een videotheek gewerkt, moest ik altijd 12 jarige jongetjes uit de pornohoek sturen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik daar werken? Zoek iets voor in het weekend erbij
En mensen die iedere 2 weken dezelfde porno kwamen huren. Iedere keer tot hetzelfde stukje afgespeeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb in een videotheek gewerkt, moest ik altijd 12 jarige jongetjes uit de pornohoek sturen.![]()
Ik mocht daar van mezelf nooit komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb in een videotheek gewerkt, moest ik altijd 12 jarige jongetjes uit de pornohoek sturen.![]()
Amen.quote:
Bokito, die link had echt nog niet gelegd.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als Bokito en dat doet me denken aan een winkel vol bananen
Mijn hersens leggen dan soms ook rare verbanden, daarom voel ik me wel thuis in dit topicquote:Op woensdag 7 december 2011 10:36 schreef heloef het volgende:
Bokito, die link had echt nog niet gelegd.
Kusje voor je hersens.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn hersens leggen dan soms ook rare verbanden, daarom voel ik me wel thuis in dit topic
Het gaat al lang niet meer om jouw opdracht, we zoeken gewoon vermaak. Maar ik ga jullie nu verlaten. Tot een later weerzienquote:Op woensdag 7 december 2011 10:38 schreef Myraela het volgende:
Jullie vinden het niet erg als ik ondertussen al klaar ben he?
Neuh, dat maakte me al vrij weinig meer uit eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:38 schreef Myraela het volgende:
Jullie vinden het niet erg als ik ondertussen al klaar ben he?
We zijn ook vrij apart zoals je zelf misschien al wist.quote:
slaan dan maarquote:Op woensdag 7 december 2011 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Werkfrustraties en ik mag niet meer schelden van m'n collega's.![]()
Herkenbaar probleem.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die heb aangeraakt.
Inderdaad, 16,5 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
voor mij niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Makkelijk op te lossen; Ik zit aan die van jou. Heb ik weer eens tetten gevoeld en heeft er eindelijk weer eens iemand aan die van jou gezeten.quote:
Maar het is helemaal niet lang geleden dat iemand aan die van mij heeft gezeten. Ik heb al lang niet aan tieten gezeten. Dus tenzij jij tieten hebt lost dat niets op.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Makkelijk op te lossen; Ik zit aan die van jou. Heb ik weer eens tetten gevoeld en heeft er eindelijk weer eens iemand aan die van jou gezeten.
quote:Op woensdag 7 december 2011 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Makkelijk op te lossen; Ik zit aan die van jou. Heb ik weer eens tetten gevoeld en heeft er eindelijk weer eens iemand aan die van jou gezeten.
quote:Op woensdag 7 december 2011 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet lang geleden dat iemand aan die van mij heeft gezeten. Ik heb al lang niet aan tieten gezeten. Dus tenzij jij tieten hebt lost dat niets op.
Die heb ik dan weer wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Ik heb geeneens kleine manboobies. Kan m'n tietjes wel laten bewegen.
Strippers, drank en drugs. Kijken wat je leraar daar van vindt.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
Oeh gezellug nieuwe opdracht: een brochure maken over Las Vegas.
Nee we hebben als onderwerpen:quote:Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Strippers, drank en drugs. Kijken wat je leraar daar van vindt.
Te lui voor.quote:
Mooiste plek waar ik ooit ben geweest!quote:Op woensdag 7 december 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
Oeh gezellug nieuwe opdracht: een brochure maken over Las Vegas.
Uitgaan is een mooie kapstok voor de 3 onderwerpen die ik net genoemd heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee we hebben als onderwerpen:
Over Las Vegas
Casino’s
Hotels
Show
Uitgaan
Helaas wordt die pagina onder handen genomen door een 22 jarig burgertrutje genaamd Roos.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uitgaan is een mooie kapstok voor de 3 onderwerpen die ik net genoemd heb.
Gast.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas wordt die pagina voor handen genomen door een 22 jarig burgertrutje genaamd Roos.
Ik ben maar 1 keer buiten Europa geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mooiste plek waar ik ooit ben geweest!
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gast.Dan krijg je een pagina over de mooie waterfonteinen en de macdonalds ofzo.
Zanger Rinus dient doodgezwegen te worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef formerjellybean het volgende:
ah niemand valt mijn mooie kerstnummer op
Wegtrainen it is.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da´s zonde man. Als ze niet te groot zijn zijn ze schattig en zacht enzo.
Lukt sowieso niet.quote:
Ik ook niet. Heel vervelend.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik wou vanochtend echt naar college om 9u gaan. Word ik vanochten om 12u wakker met de gedachte dat ik me ook gewoon kan uitschrijven voor het vak.
Motivatie, ik heb het niet.
Ik ben eigenlijk al gestopt maar ik moet het nog officieel maken met een gesprek enzo, en daar heb ik helemaal geen zin in en ik stel het dus telkens uitquote:Op woensdag 7 december 2011 12:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik wou vanochtend echt naar college om 9u gaan. Word ik vanochten om 12u wakker met de gedachte dat ik me ook gewoon kan uitschrijven voor het vak.
Motivatie, ik heb het niet.
Kudo's voor je Royal Sadnessquote:Op woensdag 7 december 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al gestopt maar ik moet het nog officieel maken met een gesprek enzo, en daar heb ik helemaal geen zin in en ik stel het dus telkens uit
Dat is pas royal sadness.
Met het typen van dat bericht walgde ik even zo van mezelf dat ik op verzenden stuurde in de mail waarin ik om het gesprek vroeg.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met het typen van dat bericht walgde ik even zo van mezelf dat ik op verzenden stuurde in de mail waarin ik om het gesprek vroeg.
Echt, jij bent ook door de weeks de hele dag online. Heb jij nou nooit les, skip je gewoon alles, zit je de hele tijd op internet in de lessen of zijn de vooroordelen over mbo gewoon waar?quote:
Tijdens de les internetten is ook op de universiteit niet heel erg moeilijkquote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Echt, jij bent ook door de weeks de hele dag online. Heb jij nou nooit les, skip je gewoon alles, zit je de hele tijd op internet in de lessen of zijn de vooroordelen over mbo gewoon waar?
Ik FOK! tussen het schoolwerk door.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Soit het volgende:
[..]
zit je de hele tijd op internet in de lessen
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:43 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh. Ik werd vannacht achternagezeten door hordes Arabieren die jaloers waren omdat ik een meid had versierd.
En dat na 2 biertjes
Hoe laat is het eigenlijk bij jou?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:43 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh. Ik werd vannacht achternagezeten door hordes Arabieren die jaloers waren omdat ik een meid had versierd.
En dat na 2 biertjes
Dat sowieso. Zag ze met kromzwaarden binnenkomen en ben door het raam ontsnapt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Jij kon harder rennen blijkbaar?
6:45.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk bij jou?
Nee, ik ga in het weekend, ik ben te arm voor twee keer.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je straks nog naar newbie toe?
Wat ga je dan vandaag uitvoeren?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ga in het weekend, ik ben te arm voor twee keer.
Naar de stad gaan en naar leuke dingen kijken zonder ze te kopenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je dan vandaag uitvoeren?
Jammer. Is er nog iets dat je graag wilt hebben dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar de stad gaan en naar leuke dingen kijken zonder ze te kopen
Haarspelden, die kan ik nog betalen ook. En knetterchocolade.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Is er nog iets dat je graag wilt hebben dan?
Knetterchocolade?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haarspelden, die kan ik nog betalen ook. En knetterchocolade.
Nog nooit op volgens mij. Wel lekker dus?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, van die chocolade die gaat knetteren in je mond als je erop hebt gekauwd.
Het voelt vooral grappig eigenlijk, maar chocolade is altijd lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog nooit op volgens mij. Wel lekker dus?
+1.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt vooral grappig eigenlijk, maar chocolade is altijd lekker
Vroegah had je van die zakjes met knetterpoeder waar je een lolly in moest dopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
Knetter chocolade.
Knetter snoepjes sowieso.
Die zijn er nog steedsquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vroegah had je van die zakjes met knetterpoeder waar je een lolly in moest dopen.
Alleen de lollies zijn iets dikker geworden.quote:
there are 2 things I like phatquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de lollies zijn iets dikker geworden.
Locoquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lolly opkauwen en hele zakje in een keer naar binnen.
GMTA.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
there are 2 things I like phat
Lollipops and booty
Schullequote:
Een zonnebril voor wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Kut, ik wil eigenlijk naar de stad maar mijn ogen doen teveel pijn, en mijn zonnebril is vorige week kapot gegaan.
Internet windowshopping!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Kut, ik wil eigenlijk naar de stad maar mijn ogen doen teveel pijn, en mijn zonnebril is vorige week kapot gegaan.
Voor te fel licht natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Een zonnebril voor wat?
Hoera. Ik werd net meneer genoemd door een vrouw van in de 30 ongeveer! Ik word altijd jongen genoemd.
Ze noemen mij altijd meneer.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Een zonnebril voor wat?
Hoera. Ik werd net meneer genoemd door een vrouw van in de 30 ongeveer! Ik word altijd jongen genoemd.
Oh! Ik heb laatst dat programma gekeken dat kinderen ruilen van huizen en voor een week bij een ander thuis leven. Er was een meid die lijkt sprekend op jou vind ik. Zal eens even zoeken.quote:
Alleen maar positief! Toch? :pquote:
Jawel.quote:
Ik weet niet of ik jou meneer zou noemen als ik in een winkel werkte. Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Alleen ik vind mezelf alles behalve een meneer.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibiquote:Op woensdag 7 december 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou meneer zou noemen als ik in een winkel werkte. Waarschijnlijk wel.
Ik zet hem wel aan, dan ga ik na 4 uur naar de stad, als het weer donker wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:32 schreef Soit het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibi
Ik ben wel iets smaller en ik heb geen tieten. Maar ze lijkt wel een beetje.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef Sinji het volgende:
Warempel, ze lijkt ook nog beetje. Maar Loka heeft betere booty heb ik gehoord.
En Turks meisje Bibi bwehehehehe
Dat was een inkoppertje en te voorspelbaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef Sinji het volgende:
Warempel, ze lijkt ook nog beetje. Maar Loka heeft betere booty heb ik gehoord.
En Turks meisje Bibi bwehehehehe
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel iets smaller en ik heb geen tieten. Maar ze lijkt wel een beetje.
Nee, ik heb een smal figuur met een grote kont en geen tieten.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar Loka, ik dacht dat jij juist hele grote borsten had? En een grote kont? Dat zag ik de afgelopen dagen een paar keer langskomen namelijk - ik had me je anders voorgesteld maar heb uiteindelijk, na een zwaar adaptatieproces, aan het nieuwe beeld van jou kunnen wennen - en nu zeg je me dat het niet klopt???
ditquote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef Sinji het volgende:
Lanter heeft het vaak over grote voorgevels. Volgens mij bedoel je haar
Als je maar genoeg eet worden die delen vanzelf groter.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit
lanter is altijd bezig met dieeten voor grote kont en borsten enzo.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit
lanter is altijd bezig met dieeten voor grote kont en borsten enzo.
Ja maar het moet een contrast zijn met de rest van het lichaam, niet geheel vet.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je maar genoeg eet worden die delen vanzelf groter.
Oh oke, vond ik ook wel meer bij je passen om de een of andere reden - je komt frêle over , als dat niet te raar klinkt? Is aardig bedoeld trouwens!!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb een smal figuur met een grote kont en geen tieten.
Nopesquote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef Sinji het volgende:
Lanter heeft het vaak over grote voorgevels. Volgens mij bedoel je haar
Ga dan niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee vanavond, maar ik heb geen zin
Beter doe je dan niet tochquote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Zonde van je geld dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Frêle, dat woord heb ik serieus nog niemand in real life horen zeggenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh oke, vond ik ook wel meer bij je passen om de een of andere reden - je komt frêle over , als dat niet te raar klinkt? Is aardig bedoeld trouwens!!
[..]
Nopes
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Frêle, dat woord heb ik serieus nog niemand in real life horen zeggen
Daar komt in Word ook zo'n mooie groen streepje onder met 'schrijftaal'.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Frêle, dat woord heb ik serieus nog niemand in real life horen zeggen
heb je hoofdpijn?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wel een goed woord trouwens. Ik kijk nu uit op de gelegenheid om het te gebruikenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:47 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]![]()
Ik kan me overigens ook niet herinneren het woord ooit uitgesproken te hebben..
oh wacht.quote:
nee dat ga ik niet doen. afspraak is gemaakt, dat zou lastig zijn voor de prostitueequote:
Hoeveel betaal je ervoor?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht.
dit kan verkeerd geinterpreteerd worden alsof ik geen sexdrive heb, maar die kan snel worden opgestart.
maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan enzo.... en dan weer moeilijk sociaal contact, en alles.
en dan moet ik straks weg, en dan moet ik me weer haasten enzo want het is al om 9 uur.
beter morgen of overmorgen denk ik dan ofzo . want ik ben lui en dan heb ik nog even luiertijd.
Ik gebruik af en toe woorden waarbij mensen me echt zo aankijken van: "Waarom spreek je dat in vredesnaam uit?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:47 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]![]()
Ik kan me overigens ook niet herinneren het woord ooit uitgesproken te hebben..
Ik zeg vaak à proposquote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruik af en toe woorden waarbij mensen me echt zo aankijken van: "Waarom spreek je dat in vredesnaam uit?"
Zoals flamboyant enzo.
Dat brengt mij van mijn à proposquote:Op woensdag 7 december 2011 14:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zegt mijn mama ook wel eens.
Nou, nou. Poe poe. Moeilijk woord, zeg. Haat aan zulke mensen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruik af en toe woorden waarbij mensen me echt zo aankijken van: "Waarom spreek je dat in vredesnaam uit?"
Zoals flamboyant enzo.
Iedereen kent het maar niemand gebruikt het ook echt. Of de kringen waarin ik vertoef zijn gewoon niet geleerd genoeg natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, nou. Poe poe. Moeilijk woord, zeg. Haat aan zulke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |