Nee, ik ga in het weekend, ik ben te arm voor twee keer.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je straks nog naar newbie toe?
Wat ga je dan vandaag uitvoeren?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ga in het weekend, ik ben te arm voor twee keer.
Naar de stad gaan en naar leuke dingen kijken zonder ze te kopenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je dan vandaag uitvoeren?
Jammer. Is er nog iets dat je graag wilt hebben dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar de stad gaan en naar leuke dingen kijken zonder ze te kopen
Haarspelden, die kan ik nog betalen ook. En knetterchocolade.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Is er nog iets dat je graag wilt hebben dan?
Knetterchocolade?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haarspelden, die kan ik nog betalen ook. En knetterchocolade.
Nog nooit op volgens mij. Wel lekker dus?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, van die chocolade die gaat knetteren in je mond als je erop hebt gekauwd.
Het voelt vooral grappig eigenlijk, maar chocolade is altijd lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog nooit op volgens mij. Wel lekker dus?
+1.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt vooral grappig eigenlijk, maar chocolade is altijd lekker
Vroegah had je van die zakjes met knetterpoeder waar je een lolly in moest dopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
Knetter chocolade.
Knetter snoepjes sowieso.
Die zijn er nog steedsquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vroegah had je van die zakjes met knetterpoeder waar je een lolly in moest dopen.
Alleen de lollies zijn iets dikker geworden.quote:
there are 2 things I like phatquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de lollies zijn iets dikker geworden.
Locoquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lolly opkauwen en hele zakje in een keer naar binnen.
GMTA.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
there are 2 things I like phat
Lollipops and booty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |