Zanger Rinus dient doodgezwegen te worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:01 schreef formerjellybean het volgende:
ah niemand valt mijn mooie kerstnummer op
Wegtrainen it is.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da´s zonde man. Als ze niet te groot zijn zijn ze schattig en zacht enzo.
Lukt sowieso niet.quote:
Ik ook niet. Heel vervelend.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik wou vanochtend echt naar college om 9u gaan. Word ik vanochten om 12u wakker met de gedachte dat ik me ook gewoon kan uitschrijven voor het vak.
Motivatie, ik heb het niet.
Ik ben eigenlijk al gestopt maar ik moet het nog officieel maken met een gesprek enzo, en daar heb ik helemaal geen zin in en ik stel het dus telkens uitquote:Op woensdag 7 december 2011 12:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik wou vanochtend echt naar college om 9u gaan. Word ik vanochten om 12u wakker met de gedachte dat ik me ook gewoon kan uitschrijven voor het vak.
Motivatie, ik heb het niet.
Kudo's voor je Royal Sadnessquote:Op woensdag 7 december 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al gestopt maar ik moet het nog officieel maken met een gesprek enzo, en daar heb ik helemaal geen zin in en ik stel het dus telkens uit
Dat is pas royal sadness.
Met het typen van dat bericht walgde ik even zo van mezelf dat ik op verzenden stuurde in de mail waarin ik om het gesprek vroeg.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met het typen van dat bericht walgde ik even zo van mezelf dat ik op verzenden stuurde in de mail waarin ik om het gesprek vroeg.
Echt, jij bent ook door de weeks de hele dag online. Heb jij nou nooit les, skip je gewoon alles, zit je de hele tijd op internet in de lessen of zijn de vooroordelen over mbo gewoon waar?quote:
Tijdens de les internetten is ook op de universiteit niet heel erg moeilijkquote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Echt, jij bent ook door de weeks de hele dag online. Heb jij nou nooit les, skip je gewoon alles, zit je de hele tijd op internet in de lessen of zijn de vooroordelen over mbo gewoon waar?
Ik FOK! tussen het schoolwerk door.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Soit het volgende:
[..]
zit je de hele tijd op internet in de lessen
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:43 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh. Ik werd vannacht achternagezeten door hordes Arabieren die jaloers waren omdat ik een meid had versierd.
En dat na 2 biertjes
Hoe laat is het eigenlijk bij jou?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:43 schreef El_Matador het volgende:
Mogguh. Ik werd vannacht achternagezeten door hordes Arabieren die jaloers waren omdat ik een meid had versierd.
En dat na 2 biertjes
Dat sowieso. Zag ze met kromzwaarden binnenkomen en ben door het raam ontsnapt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Jij kon harder rennen blijkbaar?
6:45.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk bij jou?
Nee, ik ga in het weekend, ik ben te arm voor twee keer.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je straks nog naar newbie toe?
Wat ga je dan vandaag uitvoeren?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik ga in het weekend, ik ben te arm voor twee keer.
Naar de stad gaan en naar leuke dingen kijken zonder ze te kopenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je dan vandaag uitvoeren?
Jammer. Is er nog iets dat je graag wilt hebben dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar de stad gaan en naar leuke dingen kijken zonder ze te kopen
Haarspelden, die kan ik nog betalen ook. En knetterchocolade.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Is er nog iets dat je graag wilt hebben dan?
Knetterchocolade?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haarspelden, die kan ik nog betalen ook. En knetterchocolade.
Nog nooit op volgens mij. Wel lekker dus?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, van die chocolade die gaat knetteren in je mond als je erop hebt gekauwd.
Het voelt vooral grappig eigenlijk, maar chocolade is altijd lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog nooit op volgens mij. Wel lekker dus?
+1.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt vooral grappig eigenlijk, maar chocolade is altijd lekker
Vroegah had je van die zakjes met knetterpoeder waar je een lolly in moest dopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
Knetter chocolade.
Knetter snoepjes sowieso.
Die zijn er nog steedsquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vroegah had je van die zakjes met knetterpoeder waar je een lolly in moest dopen.
Alleen de lollies zijn iets dikker geworden.quote:
there are 2 things I like phatquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de lollies zijn iets dikker geworden.
Locoquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lolly opkauwen en hele zakje in een keer naar binnen.
GMTA.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
there are 2 things I like phat
Lollipops and booty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |