Evolutie is niet van toepassing bij een individu.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geevolueerd om te paren met intelligente mooie vrouwen met een lekkere kont.
Zo, beetje ontopic.
Vandaar die hemipenisquote:Op woensdag 7 december 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Evolutie is niet van toepassing bij een individu.
Jij bent gewoon gemuteerd.
Je moet naar school, meisje.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:54 schreef Myraela het volgende:
Ouders die me wakker maken.Anders bemoeien ze zich lekker met hun eigen nutteloze leven.
Ik moet helemaal niet naar school. Ik moet heb van 1 tot 6 les.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet naar school, meisje.Leren zodat je later van 9 tot 5 hersenloos op kantoor kan zitten.
Studentenleven.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niet naar school. Ik moet heb van 1 tot 6 les.
Dan moet je je ouders beter africhten.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weinig tofs aan op deze manier hoor.
Dan moet je op jezelf gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weinig tofs aan op deze manier hoor.
ja dat is klote, maar het is wel goed dat ik vanavond verplicht naar buiten want vanaaf om 9 uur prostituee, maar ik zie wel een beetje op tegen het koude weer.quote:
Dat valt hier heel erg mee.quote:
Slaap lekker en veel plezier vanavondquote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga slapen. doei
ja dat is klote, maar het is wel goed dat ik vanavond verplicht naar buiten want vanaaf om 9 uur prostituee, maar ik zie wel een beetje op tegen het koude weer.
en als het regent dan moet ik nog de ruitenwisser maken van de auto , of op de fiets gaan maar dan ga ik dood(figuurlijk).
dat moet ik dan ook nog maar gaan doen voordat het donker wordt ofzo denk ik . maar dan moet ik vroeg opstaan en overdag me bed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |