Schullequote:
Een zonnebril voor wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Kut, ik wil eigenlijk naar de stad maar mijn ogen doen teveel pijn, en mijn zonnebril is vorige week kapot gegaan.
Internet windowshopping!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Kut, ik wil eigenlijk naar de stad maar mijn ogen doen teveel pijn, en mijn zonnebril is vorige week kapot gegaan.
Voor te fel licht natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Een zonnebril voor wat?
Hoera. Ik werd net meneer genoemd door een vrouw van in de 30 ongeveer! Ik word altijd jongen genoemd.
Ze noemen mij altijd meneer.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Een zonnebril voor wat?
Hoera. Ik werd net meneer genoemd door een vrouw van in de 30 ongeveer! Ik word altijd jongen genoemd.
Oh! Ik heb laatst dat programma gekeken dat kinderen ruilen van huizen en voor een week bij een ander thuis leven. Er was een meid die lijkt sprekend op jou vind ik. Zal eens even zoeken.quote:
Alleen maar positief! Toch? :pquote:
Jawel.quote:
Ik weet niet of ik jou meneer zou noemen als ik in een winkel werkte. Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Alleen ik vind mezelf alles behalve een meneer.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibiquote:Op woensdag 7 december 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou meneer zou noemen als ik in een winkel werkte. Waarschijnlijk wel.
Ik zet hem wel aan, dan ga ik na 4 uur naar de stad, als het weer donker wordt.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:32 schreef Soit het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibi
Ik ben wel iets smaller en ik heb geen tieten. Maar ze lijkt wel een beetje.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef Sinji het volgende:
Warempel, ze lijkt ook nog beetje. Maar Loka heeft betere booty heb ik gehoord.
En Turks meisje Bibi bwehehehehe
Dat was een inkoppertje en te voorspelbaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef Sinji het volgende:
Warempel, ze lijkt ook nog beetje. Maar Loka heeft betere booty heb ik gehoord.
En Turks meisje Bibi bwehehehehe
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel iets smaller en ik heb geen tieten. Maar ze lijkt wel een beetje.
Nee, ik heb een smal figuur met een grote kont en geen tieten.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar Loka, ik dacht dat jij juist hele grote borsten had? En een grote kont? Dat zag ik de afgelopen dagen een paar keer langskomen namelijk - ik had me je anders voorgesteld maar heb uiteindelijk, na een zwaar adaptatieproces, aan het nieuwe beeld van jou kunnen wennen - en nu zeg je me dat het niet klopt???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |