als je trollt kom je dan ook in de hel?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef matthij5 het volgende:
ls het ooit gebeurd zijn jullie het eigen schuld. Ik zeg ik hou niet van vloeken, mensen doen het dan extra en als God ze dan uiteindelijk voor eeuwig verdoemd het vuur in zijn ze het eigen schuld, ik hoop dat ze tot inkeer komen.
U begrijpt.quote:
Die moet ik even downloaden en kijken!quote:Op woensdag 7 december 2011 00:32 schreef kutkloon7 het volgende:
vandaag nog thor gekeken, wel een baas!
Een God die mij naar de hel zou sturen omdat ik vloek zou ik sowieso niet willen vereren, de narcist.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef matthij5 het volgende:
ls het ooit gebeurd zijn jullie het eigen schuld. Ik zeg ik hou niet van vloeken, mensen doen het dan extra en als God ze dan uiteindelijk voor eeuwig verdoemd het vuur in zijn ze het eigen schuld, ik hoop dat ze tot inkeer komen.
God.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef matthij5 het volgende:
en soppen op thor's masculine chestquote:Op woensdag 7 december 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die moet ik even downloaden en kijken!
buma/stemra en brein zullen trots op je zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die moet ik even downloaden en kijken!
Ik ook maar ik moet nog heel erg lang wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U begrijpt.
Ik heb er weer zin in.
Hoe weet je zo zeker dat hij niet bestaat? Of, waarom denk je van niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
God.
Bestaat.
Niet.
Of misschien wel maar negeert hij mij volledig.
Hoelang en waarom?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook maar ik moet nog heel erg lang wachten
Dat was het plan, maar ik vind Nathalie Portman ook super coolquote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef kutkloon7 het volgende:
en soppen op thor's masculine chest
die mogen aids krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Lynthy het volgende:
[..]
buma/stemra en brein zullen trots op je zijn
Definieer bestaan...quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat hij niet bestaat? Of, waarom denk je van niet?
Als hij bestond zou hij best harteloos zijn als hij mijn jeugdige gebeden volledig negeerde toen ik het idee had dat ik het nodig had. Ik ben op hem afgeknapt als hij al bestond, ik heb toch niets aan iemand die me alles verbiedt en mij niet geeft wat ik nodig heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat hij niet bestaat?
Als India bestaat, kan god nooit bestaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso weinig voorstellen bij een God die voor alle miljarden mensen evenveel aandacht en liefde zou hebben. Wat een onzin. Maar een succesvol verzinsel wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
God.
Bestaat.
Niet.
Of misschien wel maar negeert hij mij volledig.
waarom zijn hedendaagse gelovigen wel zo stellig in het afwijzen van het bestaan van andere goden als thor of mars? er zijn immers niet meer aanwijzingen voor het bestaan van god of allah dan het al dan wel of niet bestaan van krishna of zeus...quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat hij niet bestaat?
Wat loop jij nou de advocaat van de duivel te spelen dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Van het illegale download muziekje toch? Ik hoorde die aap Rutger van Geenstijl op 538 daarover.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef kutkloon7 het volgende:
die mogen aids krijgen
had je gezien dat ze de componist van het deuntje dat ze gebruiken gewoon niet hadden betaald voor het gebruik van dat deuntje op de dvd?![]()
![]()
De volgende qlimax om naar toe te leven. Mijn laatste keer was Q-Base een gruwelijk feest trouwens.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb het vorige week nog gedaan dus nu minstens 2 maanden niet, moet van mezelf.
jep, en nog corrupt ook. Hypocrieten dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van het illegale download muziekje toch? Ik hoorde die aap Rutger van Geenstijl op 538 daarover.
Ach, downloaden is legaal. Uploaden niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef Lynthy het volgende:
[..]
buma/stemra en brein zullen trots op je zijn
ja echt, en die 1/3e van het geld dat meneer de directeur wilde vangenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
die mogen aids krijgen
had je gezien dat ze de componist van het deuntje dat ze gebruiken gewoon niet hadden betaald voor het gebruik van dat deuntje op de dvd?![]()
![]()
Ruktor heeft af en toe nog wel kwaliteits tv.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:38 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ja echt, en die 1/3e van het geld dat meneer de directeur wilde vangen
Het is nog niet te laat Strawberry, nu kun je nog gered en vergeven worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een God die mij naar de hel zou sturen omdat ik vloek zou ik sowieso niet willen vereren, de narcist.
Ik kan niet downloaden zonder te uploaden via Vuzequote:Op woensdag 7 december 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, downloaden is legaal. Uploaden niet.
Nieuwsgroepen, meisje.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan niet downloaden zonder te uploaden via Vuze
Gered van wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat Strawberry, nu kun je nog gered en vergeven worden.
Is het voor mij al te laat? Ik ben al ouder dan 30quote:Op woensdag 7 december 2011 00:39 schreef matthij5 het volgende:
Bejaard, jij gaat naar de hel. Met alle andere leuke mensen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het voor mij al te laat? Ik ben al ouder dan 30
en ik?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Je maakt de fout te denken dat hij niet bestaat omdat hij niet aan jouw verwachting voldoet. Dat doen wel meer mensen. Ze geven argumenten die er om draaien dat God eigenlijk dit of dat zou moeten doen, als hij echt zou bestaan. Dat hij een verwachtingspatroon moet volgen, terwijl dat dus niet hoeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij bestond zou hij best harteloos zijn als hij mijn jeugdige gebeden volledig negeerde toen ik het idee had dat ik het nodig had. Ik ben op hem afgeknapt als hij al bestond, ik heb toch niets aan iemand die me alles verbiedt en mij niet geeft wat ik nodig heb.
Aanwezig en bewust van zijn Creatie.quote:
God is Allah. Allah is God. De twee grootste monotheistische stromingen, het Christendom en de Islam, delen dus dezelfde schepper. Dat er andere goden zouden hebben bestaan, is niet relevant. De ''echte'' God is aantoonbaar aannemelijker.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
waarom zijn hedendaagse gelovigen wel zo stellig in het afwijzen van het bestaan van andere goden als thor of mars? er zijn immers niet meer aanwijzingen voor het bestaan van god of allah dan het al dan wel of niet bestaan van krishna of zeus...
Zorg jij nou maar voor een antipsychotica receptje.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Gaan jullie allemaal mee danquote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Bejaard, jij gaat naar de hel. Met alle andere leuke mensen.
waarschijnlijk, want kleine kinderen zijn veel vatbaarder voor manipulatie en indoctrinatiequote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ouder dan 30?quote:
Als ik moet geloven in god zoals hij in het boekje staat beschreven, iemand die er voor je is als je je alleen voelt en in je hart woont enzo, dan voldeed hij inderdaad niet aan mijn verwachtingen. Misschien bestaat hij maar dan wil ik gewoon geen fuck met hem te maken hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je maakt de fout te denken dat hij niet bestaat omdat hij niet aan jouw verwachting voldoet. Dat doen wel meer mensen. Ze geven argumenten die er om draaien dat God eigenlijk dit of dat zou moeten doen, als hij echt zou bestaan. Dat hij een verwachtingspatroon moet volgen, terwijl dat dus niet hoeft.
Jij liever dan ik, maar geniet ervan jongen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Proost!
[ afbeelding ]
Ja, cactus ik zit alweer aan de drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |