Heldin ben je. Domme sociale media ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
veel succes, ik doe niet aan sociale media
Ik hoop dat ze niet de moeite nemen alles door te lezenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben sowieso kei makkelijk te vinden op het internet. Ooit ga ik daar iets van merken, met een baan of iets.
wou ik ook doen, maarja dan moet het opeens voor je voetbalteam en hebt je het toch maar weer. Dan zit je opeens je facebook met allemaal mensen op een forum uit te wisselen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heldin ben je. Domme sociale media ook.
Haha; verzoek sturen mag altijd; ik ga hem alleen nog niet accepterenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jouw vriend nog niet op Facebook, ik zal je een verzoek sturen, mag wel toch?
What happens on the internet, stays on the internet. Succes met dingen verwijderen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:27 schreef Keyos het volgende:
Ik delete gewoon alles na mijn studententijd, ze mogen niets vinden ^^.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; verzoek sturen mag altijd; ik ga hem alleen nog niet accepteren. Wellicht als er een keer een meet aankomt.
Nee, daar hebben ze bij mij op FOK! ook wel een leuk klusje aan. Daarom blijf ik vooral doorposten.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet de moeite nemen alles door te lezen
Godverdomme nou, ik ook niet!quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Zie iedereen hier even origineel zijn.
Ik was de enige die niet ging schelden en wat anders deed.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
Zie iedereen hier even origineel zijn.
Op de profielfoto op mijn werk sta ik te spacen bij Paultje Kalkbrenner. De Halloweenfoto's laat ik ook gewoon zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze bij mij op FOK! ook wel een leuk klusje aan. Daarom blijf ik vooral doorposten.
Of vraag die fokkers lief hun vriendenlijst te verbergen voor onbekenden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
Ik moet alle FOK!kers uit mijn FB gaan trappen mijn vindbaar ligt op 99%.
Blijft een raar woord inderdaad. Godverdomme. God, verdom me. God, stuur me naar de verdoemenis.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef matthij5 het volgende:
Als het ooit gebeurd zijn jullie het eigen schuld.
Die dramatische zinsopbouw is je eigen schuld.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef matthij5 het volgende:
Wat vind je van mijn avatar?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef matthij5 het volgende:
Wat, dat de duivel op aarde komt om je in mootjes te hakken?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef matthij5 het volgende:
Ik ben echt bang dat god me verdomt ja, volgens mij verdomt hij het nu ook al naar me om te kijken want ik heb nooit iets van zijn goddelijke invloed gemerkt. Ik heb toen ik nog dacht dat god bestond heel wat nachten huilend doorgebracht omdat ik vond dat hij iedereen hielp en mij in de steek liet. Ik heb het recht om te vloeken.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef matthij5 het volgende:
Ik wil jouw FB, mag ik?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of vraag die fokkers lief hun vriendenlijst te verbergen voor onbekenden.
Als je eerst die cactus opzijtrekt.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat, dat de duivel op aarde komt om je in mootjes te hakken?![]()
Dan mag hij me gruwelijk hard neuken
Gewoon tot Odin bidden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat god me verdomt ja, volgens mij verdomd hij het nu ook al naar me om te kijken want ik heb nooit iets van zijn goddelijke invloed gemerkt. Ik heb toen ik nog dacht dat god bestond heel wat nachten huilend doorgebracht omdat ik vond dat hij iedereen hielp en mij in de steek liet. Ik heb het recht om te vloeken.
eigenlijk een soort mockery, van 'als je toch zo machtig ben, maak me dan eens dood?'. dus beledigen is het eigenlijk wel, soort van.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Blijft een raar woord inderdaad. Godverdomme. God, verdom me. God, stuur me naar de verdoemenis.
Ja, wie beledig je dan eigenlijk. Jezelf toch? Moeilijke vraagstukken dit.
Spacenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de profielfoto op mijn werk sta ik te spacen bij Paultje Kalkbrenner. De Halloweenfoto's laat ik ook gewoon zien.
Nooit last van gehad. Ik doe mijn werk goed en daar gaat het om. En als een eventuele werkgever me daarop zou afwijzen, dan is het sowieso geen bedrijf om te gaan werken.
De jongen waar ik ooit wat mee "had" zei dat ook altijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef matthij5 het volgende:
ls het ooit gebeurd zijn jullie het eigen schuld. Ik zeg ik hou niet van vloeken, mensen doen het dan extra en als God ze dan uiteindelijk voor eeuwig verdoemd het vuur in zijn ze het eigen schuld, ik hoop dat ze tot inkeer komen.
Als god echt had bestaan, had hij jou wel een stel hersens gegeven om normaal na te denken. Donder nu maar weer opquote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef matthij5 het volgende:
ls het ooit gebeurd zijn jullie het eigen schuld. Ik zeg ik hou niet van vloeken, mensen doen het dan extra en als God ze dan uiteindelijk voor eeuwig verdoemd het vuur in zijn ze het eigen schuld, ik hoop dat ze tot inkeer komen.
Ik ken godsvrezenden die met 20 jaar het loodje legden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef matthij5 het volgende:
5 miljard mensen op deze aarde die niet in jouw god geloven... wat nu?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef matthij5 het volgende:
Extra genotsprikkelsquote:Op woensdag 7 december 2011 00:31 schreef El_Matador het volgende:
Als je eerst die cactus opzijtrekt.
De film of mijn konijn?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
vandaag nog thor gekeken, wel een baas!
Die bieden jouw melkende spieren dan wel.quote:
Die is baas.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De film of mijn konijn?
Overigens:
kk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |