Die kijkt engquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb MLIG gevonden hij doet me een beetje denken aan.
[ afbeelding ]
Niets spannends meer gebeurd de afgelopen maand?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hetzelfde, nog steeds. Dat is dus wel goed verder, maar hetzelfde
En je deed het niet met als resultaat dat je nog steeds nooit hebt gezoend?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Pas op, straks ga ik er nog serieus op in. Dat is me eerder overkomen
Bij mij dus niet, neequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets spannends meer gebeurd de afgelopen maand?
Mee eens, eerst snapte ik er niks van, tot ik begreep dat het niet puur om de seks gaatquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup, want dat is niet normaal en geeft aan hoe groot zijn behoefte is en bij hem gaat het gewoon niet om sex, maar om een connectie met een ander mens en dát raakt me.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:53 schreef Capstan het volgende:
Dat zeg je tegen mij nou nooit
Goed, ik heb het niet gevraagd, maar toch
van wat ik heb begrepen wordt er al ruim 5 jaar dezelfde adviezen e.d. aan hem gegeven, maar hij doet er gewoon niets mee ... dat zou dat troll gedeelte wel verklarenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mij wel eigenlijk. Een beetje een gevoel dat je op hem moet passen, alsof je zijn grote broer bent ofzo. Maar in het echt is hij heel normaal, dus ik denk dat hij een troll is
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Hey Loka, mag ik jou vriendje worden op fb?
nietesquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb MLIG gevonden hij doet me een beetje denken aan.
[ afbeelding ]
Jaaaa en dan dalijk ook met mylifeisgrey! Echt doen hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Hey Loka, mag ik jou vriendje worden op fb?
Praat eens over andere dingen met hem dan auto's en pc's enzo, dan merk je het vanzelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mij wel eigenlijk. Een beetje een gevoel dat je op hem moet passen, alsof je zijn grote broer bent ofzo. Maar in het echt is hij heel normaal, dus ik denk dat hij een troll is
Het is niet moeilijk te begrijpen dat je in het echt, tijdens een eenmalige ontmoeting, redelijk normaal over kan komen. Dat is een deeltje acteren, vooral omdat hij vooraf 100x tegen zichzelf zegt: okay, nu moet ik zo normaal en vrolijk mogelijk doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
en dat hij dat geld van zijn ouders gestolen heeft maakt dus niet uit, ongeacht het doel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup, want dat is niet normaal en geeft aan hoe groot zijn behoefte is en bij hem gaat het gewoon niet om sex, maar om een connectie met een ander mens en dát raakt me.
Jij gaat voor mij bepalen aan wie hij me doet denken?quote:
Ik steelde vroeger geld van mijn mama zodat ik kon paardrijden. Ok, geen 8000 euro, maar toch.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
en dat hij dat geld van zijn ouders gestolen heeft maakt dus niet uit, ongeacht het doel?
Je moet het niet direct vragen maar verhullen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit dan maar: ga ik echt neuken en veel en vaak ook?
Eerlijk? Ik weet het bij jou niet zo zeker eigenlijk. Begrijp me niet verkeerd ik gun het je echt, maar ik vraag me af of je ooit de ballen krijgt om daadwerkelijk actie te ondernemen en wat zelfverzekerder te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Capstan het volgende:
Vooruit dan maar: ga ik echt neuken en veel en vaak ook?
ik heb geen respect van mensen die stelen, en al helemaal niet van hun ouders isquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik steelde vroeger geld van mijn mama zodat ik kon paardrijden. Ok, geen 8000 euro, maar toch.
Ik keur niet alles goed van hem, maar ik zie hem niet als een vies sneu ventje puur omdat die met hoeren neukt.
Bij hem prik ik door alles heen en zie alleen maar een jongen die zich zo eenzaam voelt in een wereld die hij niet begrijpt en die hem niet begrijpt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Lynthy het volgende:
en dat hij dat geld van zijn ouders gestolen heeft maakt dus niet uit, ongeacht het doel?
Ga zelf wieberen ik bedoel gewoon dat ik dat niet vind, dat snap je toch welquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij gaat voor mij bepalen aan wie hij me doet denken?
Ga een wieberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |