* Moonwalk is bezig met strap-on aantrekkenquote:
Die vraag kan Myra beter beantwoorden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze geeft zeker geen les op reguliere basis?
Lang haar? Daar hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hij heeft wel lang haar, ik heb het nog een keer gekamd.
Cool, hoe ga je het laten knippen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga deze week nog naar de kapper. Dat je het maar weet
Ik pak de vaseline!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
* Moonwalk is bezig met strap-on aantrekken
Schouderlang ofzo. Met krullen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lang haar? Daar hou ik niet zo van
Hetzelfde, maar dan korterquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cool, hoe ga je het laten knippen.
Hij heeft een neus? Dat is echt fucking bijzonderquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb laatst gecamd met hem, hij heeft rode krullen en door de belichting ook wel een neus
Ja! Oh wil je hem alsjeblieft nemen? Jij wilde toch ook met hem gaan picknicken of zo?quote:
Er is vast een leeftijdsgrens of zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vraag kan Myra beter beantwoorden.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja! Oh wil je hem alsjeblieft nemen? Jij wilde toch ook met hem gaan picknicken of zo?
Ja krullen ja. Eerst zat het helemaal verward, hij schrok zo omhoog uit zijn bed. Daarna ging hij het stylen ( denk ik) en toen zat het wat gestroomlijnder.
Het is wel rood, is dat erg voor je?
Is die ook alleen met de introdag verschenen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een gast van mijn studie lijkt zo erg op hem
Nee, zo werkt het niet. ik weet niet wat het precies bij hem is wat me raakt, maar ik vind het zo kut dat hij zo'n verwrongen beeld heeft en wordt opgelicht en het goede blijft doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
Dus als ik nog zieliger ga doen maak ik kans op een pityfuck?
Leven is ook niet eerlijk he.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja! Oh wil je hem alsjeblieft nemen? Jij wilde toch ook met hem gaan picknicken of zo?
Ja krullen ja. Eerst zat het helemaal verward, hij schrok zo omhoog uit zijn bed. Daarna ging hij het stylen ( denk ik) en toen zat het wat gestroomlijnder.
Het is wel rood, is dat erg voor je?
Enorm leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieve vriendinnetjes heb ik toch he.
nee, anders had ik zijn gezicht niet onthouden. Echt erg, bij informatica ken ik echt maar 5 mensen ofzo van mijn jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is die ook alleen met de introdag verschenen?
Zie je leven is oneerlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. ik weet niet wat het precies bij hem is wat me raakt, maar ik vind het zo kut dat hij zo'n verwrongen beeld heeft en wordt opgelicht en het goede blijft doen.
Het is redelijk aandoenlijk ja. Ik krijg er altijd zo'n moederlijk gevoel vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. ik weet niet wat het precies bij hem is wat me raakt, maar ik vind het zo kut dat hij zo'n verwrongen beeld heeft en wordt opgelicht en het goede blijft doen.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pak de vaseline!
Even zonder dollen, heb je het wel eens gedaan?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef ElDinosaur het volgende:
. Maar serieus.. pijn is echt niet leuk bij sex.
kan je er niet eens een paar regelen voor benzin capstan en mij?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieve vriendinnetjes heb ik toch he.
iemand die 8000 euro uitgeeft aan een hoertje raakt je?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |