kan erger geloof mequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-een-grote lul post.
Je kan op FOK ook niet gewoon echt een grote lul hebben, niemand die je gelooftquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb hem op facebook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die gedachte heeft wel eens door mijn hoofd gespookt. Maar ik doe niet aan pityfucks. Als die nou daadwerkelijk tof blijkt te zijn.Ik heb nog nooit een foto gezien eigenlijk, heeft iemand een foto?
Ik ben helemaal niet zo walgelijk en lelijk.quote:
de gemiddelde vagina is maar 9 a 10 cm diep .. tot zo ver de biologische kennis van de gemiddelde mannelijke fokkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Door mijn haar of door zijn haar? Is dat een soort second base? Dat vind ik wel geil namelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon handen door haar, dat noemt hij haarseks
Dat vind ik sowieso leuk om te doen als ik iemand leuk vind. Haarfriemelenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon handen door haar, dat noemt hij haarseks
En mits de situatie ernaar is, hèquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen kan dat als hij lef durft te tonen.
true, truequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan op FOK ook niet gewoon echt een grote lul hebben, niemand die je gelooft
Nee hoor, ik heb mijn maten wel eens op FOK gepost vroeger. Heel gewoontjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel lang haar, ik heb het nog een keer gekamd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso leuk om te doen als ik iemand leuk vind. Haarfriemelen
Eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso leuk om te doen als ik iemand leuk vind. Haarfriemelen
Het is ook maar eens een gedachte geweest bij mij, maar grappig dat jij dat dus ook hebt. Ik wil ook foto zienquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Ja, die gedachte heeft wel eens door mijn hoofd gespookt. Maar ik doe niet aan pityfucks. Als die nou daadwerkelijk tof blijkt te zijn.Ik heb nog nooit een foto gezien eigenlijk, heeft iemand een foto?
Jij slet!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft wel lang haar, ik heb het nog een keer gekamd.
Ik ga deze week nog naar de kapper. Dat je het maar weetquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.Sowieso, mannen met mooi haar.
Was niet eens nodig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen kan dat als hij lef durft te tonen.
Ik heb laatst gecamd met hem, hij heeft rode krullen en door de belichting ook wel een neusquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen door de belichting?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb laatst gecamd met hem, hij heeft rode krullen en door de belichting ook wel een neus
Krullen, echt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb laatst gecamd met hem, hij heeft rode krullen en door de belichting ook wel een neus
Dus als ik nog zieliger ga doen maak ik kans op een pityfuck?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is ook maar eens een gedachte geweest bij mij, maar grappig dat jij dat dus ook hebt. Ik wil ook foto zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |