Of aan zoenen komenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is FOK! en zij is een vrouw.
Of ze nou lelijk is of niet er wil sowieso iemand zijn piemel wel insteken.
Myra weet wat voor types hier nog aan seks komen.
Ik vind het ook horryfing.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
NOES! HAAL DIE GEDACHTE UIT MIJN HOOFD!! HAAL HET WEG!!!11!!1!!!!!!
de baarmoeder bedoel je denk ik? dat is inderdaad geen prettig gevoelquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel geloof ik. Ik heb ook meer dan eens gehoord dat het pijn deed omdat ik iets raakte achterin. En zo groot ben ik echt niet.
Met of zonder condoom? Als het met is heb je kans dat hij je afwijst.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
Myra, zeg eens eerlijk. Heb jij soms ook zoiets van ik ga MLiG gewoon eens neuken, gewoon om hem te laten ervaren hoe het ook kan zijn
Mja, nee, hij was echt groot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel geloof ik. Ik heb ook meer dan eens gehoord dat het pijn deed omdat ik iets raakte achterin. En zo groot ben ik echt niet.
Je kunt ook haarseks met hem hebben ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
Myra, zeg eens eerlijk. Heb jij soms ook zoiets van ik ga MLiG gewoon eens neuken, gewoon om hem te laten ervaren hoe het ook kan zijn
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
Ik doe niet aan condooms, dus ben daarom kritisch op degene met wie ik het doe. Dus dat is een lastige vraagquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Met of zonder condoom? Als het met is heb je kans dat hij je afwijst.![]()
Bij m'n ex deed het ook pijn achterin. Godsgruwelijk vervelend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook haarseks met hem hebben ofzo.
no wayquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
verkapte ik-heb-een-grote lul post.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is haarseks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt ook haarseks met hem hebben ofzo.
Inderdaad. Die van mij hoeft echt niet langer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef Lynthy het volgende:
[..]
de baarmoeder bedoel je denk ik? dat is inderdaad geen prettig gevoel
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ik hoorde dat er best veel hetero mannen bestaan die het een sexy idee vinden als hun vriendin/vrouw met een voorbind tekeer zou gaan. Maar dat ze dat niet durven aan te geven.
Dat is een beste.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, nee, hij was echt groot.Ik kreeg mijn hand er maar net omheen. even ter vergelijking, ik krijg mijn hand ook net om mijn pols. En dat is alleen maar de breedte, maar hij was ook nog eens lang.
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij m'n ex deed het ook pijn achterin. Godsgruwelijk vervelend.
Ja, die gedachte heeft wel eens door mijn hoofd gespookt. Maar ik doe niet aan pityfucks. Als die nou daadwerkelijk tof blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
Pijn, achterin, anaal?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij m'n ex deed het ook pijn achterin. Godsgruwelijk vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |