SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Bart op 19-04-2012 09:00:25 ]
Weet ik, maar die is al meer dan een uur offline. En the show must go on.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Niemand deed het omdat de SL dat normaal doet
What is this I don't even
Gomi 3 keer zelfs niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef CaLeX het volgende:
Gomi heeft inderdaad 2 keer niet gestemt, amber 1 keer niet
maak jij dan ook even de dagpost?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar die is al meer dan een uur offline. En the show must go on.
LOL!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maak jij dan ook even de dagpost?
Graag zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maak jij dan ook even de dagpost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De honkeytonk show bedoel je?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar die is al meer dan een uur offline. En the show must go on.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
Wat nou als ik toch de spion ben? Goh, dat zou een goede grap zijn
Quote voor het nageslacht. En Timmmmm want because.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
hoi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht. En Timmmmm want because.
We moeten het maar zo bekijken, wij zijn wel goede waakpietjes geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Waarom geloofden jullie Honkey niet gewoon een keertje
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Rave_NL het volgende:
Oh, en ik kom om in m'n werk. Nachtpost staat op losse schroeven.
Ze zei niks over de dagpostquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat net te kijken inderdaad.
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Rave een hij was.quote:
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Rave een hij was.
As hij het te druk voor de nachtpost heeft denk ik dat dat ook voor de dagpost geldt.
En dan ga je humor kopen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.
Ja ja, en als je de R van rookworst haalt, heb je ook worst. Maar daar tippelen we niet in, jongemanquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ja, en als je de R van rookworst haalt, heb je ook worst. Maar daar tippelen we niet in, jongeman
Misschien ben je stiekem al 16 uur doodquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat te bedenken dat ik m'n account even wilde aanpassen
bedacht me nog op tijd
Hoezo misschien? Jij weet dat toch al lang?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien ben je stiekem al 16 uur dood
Jij hebt mij het graf ingepraat, kneusquote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Waarom doe je dan ook zo verdacht, koekwaus?
Ik stel voor dat als honkeytonk zichzelf nog 1 keer het graf in praat, hij voor straf 10x niet meer mee mag doen.
Dat deed je zelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt mij het graf ingepraat, kneus![]()
Je hebt mij beschuldigd met hints die niet kónden kloppen.
Ik neem aan dat we deze dag overslaanquote:Op woensdag 7 december 2011 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik voel het einde naderen, is het nou nog nodig om te stemmen voor een lynch, we hebben immers geen nachtpost gehad nog
Jij ben dood, dus ga maar lekker in DM lopen klooien weerquote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt mij het graf ingepraat, kneus![]()
Je hebt mij beschuldigd met hints die niet kónden kloppen.
Jij was in mijn DM aan het klooienquote:Op woensdag 7 december 2011 17:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jij ben dood, dus ga maar lekker in DM lopen klooien weer
Dat doe ik heul nooitquote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was in mijn DM aan het klooien
Gewoon lekker wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik voel het einde naderen, is het nou nog nodig om te stemmen voor een lynch, we hebben immers geen nachtpost gehad nog
Jammer dit, gewoon 2 dagen stilgelegd nuquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zal m'n best doen. Alle kills waren al doorgegeven.
Ik ga er eigenlijk al van uit dat het afgelopen is hoor, de trouwe pieten hebben verloren vrees ikquote:Op donderdag 8 december 2011 09:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dit, gewoon 2 dagen stilgelegd nu
Dat is een klein beetje afhankelijk op hoeveel CP's en hoeveel TP's er nog zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk al van uit dat het afgelopen is hoor, de trouwe pieten hebben verloren vrees ik
Dat moet jij als bewezen mob toch weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is een klein beetje afhankelijk op hoeveel CP's en hoeveel TP's er nog zijn.
En hoe omgegaan wordt met Gomi zijn afwezigheid en wat zijn rol is
Bewezen??? Welke moord heb ik gepleegd dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet jij als bewezen mob toch weten.
Je was de spion sletje, jij weet het, ik weet het, iedereen die over het verstand beschikt wat onze lieve heer een komkommer heeft gegeven (ongeveer de helft van de deelnemers dus) weet het. Dus geen spelletjes spelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bewezen??? Welke moord heb ik gepleegd dan?
Ja maar HT kwam ermee, dus dan gelooft niemand het meer, zelfs ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je was de spion sletje, jij weet het, ik weet het, iedereen die over het verstand beschikt wat onze lieve heer een komkommer heeft gegeven (ongeveer de helft van de deelnemers dus) weet het. Dus geen spelletjes spelen.
Dat weet nog niemand zeker.quote:
Ik wel. Tel maar na.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja maar HT kwam ermee, dus dan gelooft niemand het meer, zelfs ik niet.
8maarquote:Op donderdag 8 december 2011 16:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn nu minder dan 10 spelers in het spel, tot 10 tellen lukt toch wel?
whut?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Onze glorieuze SL, waar ik niets negatiefs over mag zeggen wat hallelujah enzo, heeft niet de tijd hier even te reageren terwijl hij ons al 2 dagen laat wachten, maar wel tijd om in de sc even mensen uit te schelden trouwens
Dat, ik probeer hem ook al te activeren.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Onze glorieuze SL, waar ik niets negatiefs over mag zeggen wat hallelujah enzo, heeft niet de tijd hier even te reageren terwijl hij ons al 2 dagen laat wachten, maar wel tijd om in de sc even mensen uit te schelden trouwens
Dat is niet voor niets weggeedit, numbskullquote:Op donderdag 8 december 2011 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, ik probeer hem ook al te activeren.
[DEF]SC#303 Waar samthegreat5 laffe borrelaar is.
Nou en dat is me toch een belediging waar ik zeker wekenlang wakker van ga liggen...quote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is niet voor niets weggeedit, numbskull
Je snapt toch zelf ook wel dat je geen geeditte berichten terug moet plaatsen?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou en dat is me toch een belediging waar ik zeker wekenlang wakker van ga liggen...![]()
Kweek eens wat vel man.
Er zit natuurlijk een verschil vwb edits in de verschillende subfora. Wat in LIF weggemod' wordt zal in KLB prima blijven staan.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat je geen geeditte berichten terug moet plaatsen?
Niet waar. Als in LIF iets weggemod wordt, en je zegt in KLB dit stond er, wordt dat in KLB ook weggemod.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil vwb edits in de verschillende subfora. Wat in LIF weggemod' wordt zal in KLB prima blijven staan.
Het zal allemaal wel, ik vond het het wegmodden niet waard.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet waar. Als in LIF iets weggemod wordt, en je zegt in KLB dit stond er, wordt dat in KLB ook weggemod.
Ik wel. Laat ik nou wel dingen weg kunnen modden, en jij niet. Maar het was een gastmoderatie hier in MIS, dus voel je vrij aan harajuku te vragen of ze het er mee eens isquote:Op donderdag 8 december 2011 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, ik vond het het wegmodden niet waard.
Als je denkt dat ik er wakker van lig dat iemand iets weggemod heeft van mij, nou nee. Ik ga daar niet eens vragen over stellen, vind het allemaal wel prima.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wel. Laat ik nou wel dingen weg kunnen modden, en jij niet. Maar het was een gastmoderatie hier in MIS, dus voel je vrij aan harajuku te vragen of ze het er mee eens is
Het is vrij duidelijk. Hij kan blijkbaar wel beledigingen posten, maar is te bedonderd om hier te posten.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik er wakker van lig dat iemand iets weggemod heeft van mij, nou nee. Ik ga daar niet eens vragen over stellen, vind het allemaal wel prima.
Echter was jij degene die hier weer een cliffhanger plaatste waar terecht vragen op komen.
Correct!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk. Hij kan blijkbaar wel beledigingen posten, maar is te bedonderd om hier te posten.
klopt had eigenlijk gewoon zin om te postenquote:
Niet naar mij, maar ik vond het desondanks wel een goed idee dat iedereen gewoon de mail + rol opnieuw stuurt naar een 3e persoon die al is uitgeschakeld of niet mee deed deze ronde.quote:
Rave kan inderdaad, als hij geen plannen meer heeft de ronde af te maken, het best even een mailtje naar een 3de sturen. Misschien valt hara wel te porren de ronde voor ons af te maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet naar mij, maar ik vond het desondanks wel een goed idee dat iedereen gewoon de mail + rol opnieuw stuurt naar een 3e persoon die al is uitgeschakeld of niet mee deed deze ronde.
Volgens mij heeft hij er gewoon geen zin meer in. Was 20 minuutjes geleden nog online:oquote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rave kan inderdaad, als hij geen plannen meer heeft de ronde af te maken, het best even een mailtje naar een 3de sturen. Misschien valt hara wel te porren de ronde voor ons af te maken.
Ja, gek he, dat je er op rekent dat als iemand vrijwillig dit spel wil leiden, dat hij het ook afmaakt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Rave_NL het volgende:
Lui, door mijn werk ben ik dronken en ontoerekeningsvatbaar, en mobiel.
Terwijl al mijn gegevens op mijn laptop thuis staan.
Dus ik ben niet in de gelegenheid om iets relevants te posten.
Mocht je het erg vinden, voel je geroepen om zelf het hele spel te leiden, vorige week ofzo.
Gek hè, of zal ik door jouw toedoen mijn prioriteiten wat verschoven hebben?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, gek he, dat je er op rekent dat als iemand vrijwillig dit spel wil leiden, dat hij het ook afmaakt.
Van eergisteren toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
Enfin, in het gunstigste geval morgen de nachtkill van gisteren.
Begin er dan niet aan, of zeg ik nu iets geks?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gek hè, of zal ik door jouw toedoen mijn prioriteiten wat verschoven hebben?
Nee joh, het is veel makkelijker er een ander de schuld van te geven johquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begin er dan niet aan, of zeg ik nu iets geks?
Ja, je zegt iets geks. Ik dacht dat het te doen was, edoch, het was meer werk dan verwacht. En als door commentaar van uitzonderingen mijn motivatie om mijn vrije tijd erin te steken ook nog eens minimaliseert is het eenvoudige optelsom.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begin er dan niet aan, of zeg ik nu iets geks?
Sinds half 11 ging de tap los.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast wil ik ook werk waardoor ik dronken en ontoerekeningsvatbaar kan worden.
Ik onthoud me nu ff van elk commentaar...quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast wil ik ook werk waardoor ik dronken en ontoerekeningsvatbaar kan worden.
beter dan nietsquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
Ik doe die laatste 1 of 2 nachtkills wel. Alstjeblieft zeg, dit spel kan toch niet ineens zo dood zijn.
Iedereen mee eens?
idd oneens, we stappen maar 1 keer per ronde op de honkytrainquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef Etcetera het volgende:
Oneensal is het maar omdat jij niet weer wie wie was, en ik wil gewoon uitleg of een nacht van Rave.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
Ik doe die laatste 1 of 2 nachtkills wel. Alstjeblieft zeg, dit spel kan toch niet ineens zo dood zijn.
Iedereen mee eens?
quote:
Nee timmmmm en Theatermama zijn nog over en moeten hun stem ook nog uitbrengen, en Rave_NL meedeelt wie aankomt (en waar), en wie dood gaat/is.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee timmmmm en Theatermama zijn nog over en moeten hun stem ook nog uitbrengen, en Rave_NL meedeelt wie aankomt (en waar), en wie dood gaat/is.
It ain't over till the fat lady sings.![]()
Waarom dan die opmerking?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Zo moeilijk om niks meer te zeggen nu
Daar heb ik al een tijdje last van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Zo moeilijk om niks meer te zeggen nu
Omdat ze nog maar met zijn vieren zijn, waarvan 1 BM. Dus 5 stemmen.quote:
Dat verklaard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat ze nog maar met zijn vieren zijn, waarvan 1 BM. Dus 5 stemmen.
Nu zijn 3 van de 5 stemmen voor 1 persoon. Dus doet het er niet meer toe wat die andere 2 stemmen.
Maar omdat jullie lang genoeg op mij hebben gewacht zal de stemming open blijven tot timmmm en theatermama hun stem hebben uitgebracht.
Ik stem ook theatermama, en ik kan je verzekeren dat wij alledrie onze stem niet meer wijzigenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef Rave_NL het volgende:
Nouja in principe kan iedereen nog gelynched worden, er hoeft slechts één iemand zijn stem aan te passen en alles is weer mogelijk.
Totdat theatermama heeft gestemd blijft de optie tot een dubbellynch open.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem ook theatermama, en ik kan je verzekeren dat wij alledrie onze stem niet meer wijzigen
Oke joh, we rekken het nog langerquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Totdat theatermama heeft gestemd blijft de optie tot een dubbellynch open.
Dan zal ik bij deze die hoop de grond in boren. Er komt geen dubbele lynch!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Totdat theatermama heeft gestemd blijft de optie tot een dubbellynch open.
Waarom ook niet. Lynchen we die ander ook joh.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zal ik bij deze die hoop de grond in boren. Er komt geen dubbele lynch!
Nee!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand om te lynchen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even de dagpost afwachten voor we het zeker weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even de dagpost afwachten voor we het zeker weten.Nee, ik wacht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:54 schreef timmmmm het volgende:
En ik ken iemand die volgende keer minder snel aan haar medespelers vertelt dat ze de sint is
En mij ook gewoon verdacht lopen maken he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil graag even mijn excuses aanbieden aan iedereen die ik belogen heb, en etcetera, knetter en honkeytonkey in het bijzonder.
Vooral honkeytonk. Toen ik me eerst in de DM als maffia onthulde, en je daarna zo gek maakte dat je die opmerking terugnam, voelde ik me echt schuldig.
En aan Rave natuurlijk!Als het over de "ruzie" tussen mij en de SL gaat, kan het niet over de hints gaan, en of ik maffia ben. Mijn excuses voor het trollen. Voor je ineens 3 dagen foetsie was, vond ik je een redelijk goeie SL. Nu natuurlijk niet meer, maar dat is niet zo gek.
Ik hou van liegen!
Godverdomme, TMM hád etcetera beschermt!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Etcetera heeft me al over de DM voor lul uitgemaakt. Heeft TMM gisteren trouwens Etcetera niet beschermd? Dat was weer een minpuntje in het plan hè, anders was iedereen dood geweest.
En het gebitch tegen jou was ook voor een groot deel tactiek ipv dat ik je echt een incompetente klootzak vondquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Godverdomme, TMM hád etcetera beschermt!
Dus TMM is met de nachtpost gestorven...___!!!
Gefeliciteerd liesje, tim en amber (3x complotpiet). Sterk gespeeld, vooral het gebitch tussen liesje en Tim.
Morgenmiddag zal ik nog even een laatste rijmpje maken voor het plaatje..
De koers is in ieder geval richting Spanje gezet!
Ik voel me echt een klootzak nu, gewoon iedereen doodirriteren of keihard liegen om te winnenquote:
Neem een les bij Rave.quote:
LOLLOL!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Godverdomme, TMM hád etcetera beschermt!
Dus TMM is met de nachtpost gestorven...___!!!
Gefeliciteerd liesje, tim en amber (3x complotpiet). Sterk gespeeld, vooral het gebitch tussen liesje en Tim.
Morgenmiddag zal ik nog even een laatste rijmpje maken voor het plaatje..
De koers is in ieder geval richting Spanje gezet!
Nee, juist niet. Wij stuurden er twee, dus gingen etc+velddokter dood. En niemand van ons.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOLLOL!
Dan was er dus ook nog een maffia dood.
Maar het maakt niet meer uit, we won!
Dit is voor mij het laatste rondje geweest. Ik vind het ook echt fijn dat het zo'n knaller was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef Etcetera het volgende:
![]()
ik heb de zin wel weer te pakken nu, gaan we nog een rondje?
Volgende ronde weer meedoen, hopen dat je geen maffia bent, als dorpeling spelen, dan snap je het écht helemaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:15 schreef -Amber- het volgende:
Wil alle medespellers hartelijk bedanken voor een leuk spel, insbijzonder mijn mede complotpieten die mij geholpen hebben het spel te begrijpen.
Tip van de dag: maak de OP wat begrijpelijker voor nieuwelingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is voor mij het laatste rondje geweest. Ik vind het ook echt fijn dat het zo'n knaller was.
Ik erger me in toenemende mate dat de nieuwe spelers (en die zijn nu in de meerderheid) het spel niet kennen, en het spel niet willen kennen, maar gewoon maar wat doen. Voor mij en de spelers die er van het begin bijzijn zij de regels zoals ze zijn niet meer dan logisch, en ik erger me steeds meer dat ik een van de weinige ben die het écht snapt. Nou is dat natuurlijk alleen maar voor mijn gevoel, dat snap ik ook wel, maar dat maakt het niet minder irritant.
Ook de spelers die zich zomaar aanmelden, even 1x per dag komen stemmen, en zich verder niet laten zien, daar heb ik gewoon het geduld en de zin niet meer voor.
Met andere woorden, ik ben het zat, en ik mis mijn andere oldbies, isdatzo, PS, Hara, trevland, lynd, al mn dushi's. Ik vind het niet leuk meer.
Ik zal jullie missen schatjes
Ken je de normale OP?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tip van de dag: maak de OP wat begrijpelijker voor nieuwelingen.
Ja.quote:
Voor nieuwkomers? Ja.quote:
Het is al goed schatje, als het dan toch van iemand moet komen ben ik blij dat jij het bent.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En het gebitch tegen jou was ook voor een groot deel tactiek ipv dat ik je echt een incompetente klootzak vond
Daar voelde ik me nog het schuldigst over.
klopt helemaal.quote:
Dat denk ik ook inderdaad. En dan moet je ook zeker een keer maffia zijn geweest. Pas toen kreeg ik echt door hoe het werkte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt helemaal.
Maar volgens mij is het net als autorijden, dat leer je niet uit een boekje. Dat leer je pas als je het doet (helaas)
Vandaar... Ik ben nog nooit maffia geweest:)quote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad. En dan moet je ook zeker een keer maffia zijn geweest. Pas toen kreeg ik echt door hoe het werkte.
Ik vind het alleen maar leuk als ik maffia ben.quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vandaar... Ik ben nog nooit maffia geweest:)
Die onwetendheid vind ik wel leuk:)quote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar leuk als ik maffia ben.Want anders weet ik nooit op wie ik nou moet stemmen, en stem ik steeds verkeerd.
en: ben ik ook één van die nieuwelingen die er geen zak van begrijpt?quote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef liesje1979 het volgende:
Trouwens, Rave ontzettend bedankt voor je tijd en moeite.
onwaar. Als BM ben je sowieso verdacht, en kan je niet zomaar alles doen wat je wilquote:Op zondag 11 december 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Fuck, met timmmmm als BM waren we dus nog verder van huis geweest
Dank je.quote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef liesje1979 het volgende:
Trouwens, Rave ontzettend bedankt voor je tijd en moeite.
Dat is waar. Jullie hebben trouwens wel ijzersterk samengewerkt om mij te killenquote:Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
onwaar. Als BM ben je sowieso verdacht, en kan je niet zomaar alles doen wat je wil
Daar hadden we echt geen strategie voor. In het begin wordt bijna altijd dorp gelyncht, geen kunst aan.quote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is waar. Jullie hebben trouwens wel ijzersterk samengewerkt om mij te killen
Niet als je een beetje goed hints zoekt.quote:Op zondag 11 december 2011 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar hadden we echt geen strategie voor. In het begin wordt bijna altijd dorp gelyncht, geen kunst aan.
In het begin zijn er zo weinig hints dat de badguys er wel mee over weg kunnen, en anders offeren ze wel een van de leden opquote:Op zondag 11 december 2011 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar hadden we echt geen strategie voor. In het begin wordt bijna altijd dorp gelyncht, geen kunst aan.
Je hebt in elke geval weer iets geleerdquote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb niet eens de aftocht kunnen blazen
Bij deze dan
Ik voel me gebruikt verraden en verlaten
Adieu wrede pieten
Sorry.quote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb niet eens de aftocht kunnen blazen
Bij deze dan
Ik voel me gebruikt verraden en verlaten
Adieu wrede pieten
TRUST NO ONEquote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je hebt in elke geval weer iets geleerd
NOOIT MEERquote:
Maar het was niet eens mijn schuld dat ik BM werd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
NOOIT MEER
Jou vertrouw ik sowieso nooit meer
Sorry hoor, maar als je zo verschrikkelijk retarded bent dat je zonder reden ineens je rol er zomaar uit gooit, dan maakt het niet uit of je individuele users wel of niet vertrouwt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
NOOIT MEER
Jou vertrouw ik sowieso nooit meer
quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het was niet eens mijn schuld dat ik BM werd.
ach jij, dat hoorde natuurlijk gewoon bij het complotquote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het was niet eens mijn schuld dat ik BM werd.
Nee, want zij wisten niet dat ik de spion was en ze ff wilde fucken :pquote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach jij, dat hoorde natuurlijk gewoon bij het complot
Ja ik denk dat men gewoon een paar keer mee moet doen, en het dan vanzelf onder de knie krijgt. Weet echter niet of ik een volgend maal weer mee speel aangezien het met het tijd verschil (NLD - U.S. [EST -6]) nogal moeilijk is.quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Het vervelende aan dit spel is dat je het pas snapt door mee te doen. Daar verandert een nieuwe OP echt niks aan
Misschien in spoiler een mooie kill pakken en deze uitleggen aan de hand van de hints?quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Het vervelende aan dit spel is dat je het pas snapt door mee te doen. Daar verandert een nieuwe OP echt niks aan
Donequote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Thanks misschien ook een TT-change dat we weer willen beginnen?
Ik wacht even af tot er een SL zich meldt. Want daar loopt het nog wel eens op mis.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Misschien?Als jij mee doet, doe ik ook mee
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
Bart helemaal happy, heeft ie eindelijk Mafia
Wij deden het uitstekend.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe ook mee, maar niet als SL want dat is kut.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
Bart helemaal happy, heeft ie eindelijk Mafia
alleen dingen wijzigen als je meedoet. je loopt dan wel al sinds je blauw bent op onze reeks te azen, meedoen of je hebt niks te zeggen hier, al ben je nog zo blauw.quote:
Nee. Ik kan de komende tijd niet garanderen elke dag online te zijn, helaas...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
alleen dingen wijzigen als je meedoet. je loopt dan wel al sinds je blauw bent op onze reeks te azen, meedoen of je hebt niks te zeggen hier, al ben je nog zo blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Het is zomer!!quote:
U vraagt, ik draai!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Props voor degene die met een ohohcherso versie komt. met labiele exen als maffia, en de sma als dorpsbewoner
Het is weer tijd. Nu. Bring it, bitches.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou ook super graag mee willen doen, waar kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |