We moeten het maar zo bekijken, wij zijn wel goede waakpietjes geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Waarom geloofden jullie Honkey niet gewoon een keertje
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Rave_NL het volgende:
Oh, en ik kom om in m'n werk. Nachtpost staat op losse schroeven.
Ze zei niks over de dagpostquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat net te kijken inderdaad.
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Rave een hij was.quote:
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Rave een hij was.
As hij het te druk voor de nachtpost heeft denk ik dat dat ook voor de dagpost geldt.
En dan ga je humor kopen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.
Ja ja, en als je de R van rookworst haalt, heb je ook worst. Maar daar tippelen we niet in, jongemanquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ja, en als je de R van rookworst haalt, heb je ook worst. Maar daar tippelen we niet in, jongeman
Misschien ben je stiekem al 16 uur doodquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat te bedenken dat ik m'n account even wilde aanpassen
bedacht me nog op tijd
Hoezo misschien? Jij weet dat toch al lang?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien ben je stiekem al 16 uur dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |