SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Bart op 19-04-2012 09:00:25 ]
Weet ik, maar die is al meer dan een uur offline. En the show must go on.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Niemand deed het omdat de SL dat normaal doet
What is this I don't even
Gomi 3 keer zelfs niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef CaLeX het volgende:
Gomi heeft inderdaad 2 keer niet gestemt, amber 1 keer niet
maak jij dan ook even de dagpost?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar die is al meer dan een uur offline. En the show must go on.
LOL!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maak jij dan ook even de dagpost?
Graag zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maak jij dan ook even de dagpost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De honkeytonk show bedoel je?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar die is al meer dan een uur offline. En the show must go on.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
Wat nou als ik toch de spion ben? Goh, dat zou een goede grap zijn
Quote voor het nageslacht. En Timmmmm want because.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
hoi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht. En Timmmmm want because.
We moeten het maar zo bekijken, wij zijn wel goede waakpietjes geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Waarom geloofden jullie Honkey niet gewoon een keertje
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Rave_NL het volgende:
Oh, en ik kom om in m'n werk. Nachtpost staat op losse schroeven.
Ze zei niks over de dagpostquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat net te kijken inderdaad.
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Rave een hij was.quote:
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Rave een hij was.
As hij het te druk voor de nachtpost heeft denk ik dat dat ook voor de dagpost geldt.
En dan ga je humor kopen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.
Ja ja, en als je de R van rookworst haalt, heb je ook worst. Maar daar tippelen we niet in, jongemanquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geldt moet je met dt schrijven, dat doe je goed. Dan haal je de T eraf en de rest gaat naar mij.
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ja, en als je de R van rookworst haalt, heb je ook worst. Maar daar tippelen we niet in, jongeman
Misschien ben je stiekem al 16 uur doodquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat te bedenken dat ik m'n account even wilde aanpassen
bedacht me nog op tijd
Hoezo misschien? Jij weet dat toch al lang?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien ben je stiekem al 16 uur dood
Jij hebt mij het graf ingepraat, kneusquote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Waarom doe je dan ook zo verdacht, koekwaus?
Ik stel voor dat als honkeytonk zichzelf nog 1 keer het graf in praat, hij voor straf 10x niet meer mee mag doen.
Dat deed je zelf.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt mij het graf ingepraat, kneus![]()
Je hebt mij beschuldigd met hints die niet kónden kloppen.
Ik neem aan dat we deze dag overslaanquote:Op woensdag 7 december 2011 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik voel het einde naderen, is het nou nog nodig om te stemmen voor een lynch, we hebben immers geen nachtpost gehad nog
Jij ben dood, dus ga maar lekker in DM lopen klooien weerquote:Op woensdag 7 december 2011 15:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt mij het graf ingepraat, kneus![]()
Je hebt mij beschuldigd met hints die niet kónden kloppen.
Jij was in mijn DM aan het klooienquote:Op woensdag 7 december 2011 17:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jij ben dood, dus ga maar lekker in DM lopen klooien weer
Dat doe ik heul nooitquote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was in mijn DM aan het klooien
Gewoon lekker wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik voel het einde naderen, is het nou nog nodig om te stemmen voor een lynch, we hebben immers geen nachtpost gehad nog
Jammer dit, gewoon 2 dagen stilgelegd nuquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zal m'n best doen. Alle kills waren al doorgegeven.
Ik ga er eigenlijk al van uit dat het afgelopen is hoor, de trouwe pieten hebben verloren vrees ikquote:Op donderdag 8 december 2011 09:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dit, gewoon 2 dagen stilgelegd nu
Dat is een klein beetje afhankelijk op hoeveel CP's en hoeveel TP's er nog zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk al van uit dat het afgelopen is hoor, de trouwe pieten hebben verloren vrees ik
Dat moet jij als bewezen mob toch weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is een klein beetje afhankelijk op hoeveel CP's en hoeveel TP's er nog zijn.
En hoe omgegaan wordt met Gomi zijn afwezigheid en wat zijn rol is
Bewezen??? Welke moord heb ik gepleegd dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet jij als bewezen mob toch weten.
Je was de spion sletje, jij weet het, ik weet het, iedereen die over het verstand beschikt wat onze lieve heer een komkommer heeft gegeven (ongeveer de helft van de deelnemers dus) weet het. Dus geen spelletjes spelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bewezen??? Welke moord heb ik gepleegd dan?
Ja maar HT kwam ermee, dus dan gelooft niemand het meer, zelfs ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je was de spion sletje, jij weet het, ik weet het, iedereen die over het verstand beschikt wat onze lieve heer een komkommer heeft gegeven (ongeveer de helft van de deelnemers dus) weet het. Dus geen spelletjes spelen.
Dat weet nog niemand zeker.quote:
Ik wel. Tel maar na.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja maar HT kwam ermee, dus dan gelooft niemand het meer, zelfs ik niet.
8maarquote:Op donderdag 8 december 2011 16:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn nu minder dan 10 spelers in het spel, tot 10 tellen lukt toch wel?
whut?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Onze glorieuze SL, waar ik niets negatiefs over mag zeggen wat hallelujah enzo, heeft niet de tijd hier even te reageren terwijl hij ons al 2 dagen laat wachten, maar wel tijd om in de sc even mensen uit te schelden trouwens
Dat, ik probeer hem ook al te activeren.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Onze glorieuze SL, waar ik niets negatiefs over mag zeggen wat hallelujah enzo, heeft niet de tijd hier even te reageren terwijl hij ons al 2 dagen laat wachten, maar wel tijd om in de sc even mensen uit te schelden trouwens
Dat is niet voor niets weggeedit, numbskullquote:Op donderdag 8 december 2011 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, ik probeer hem ook al te activeren.
[DEF]SC#303 Waar samthegreat5 laffe borrelaar is.
Nou en dat is me toch een belediging waar ik zeker wekenlang wakker van ga liggen...quote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is niet voor niets weggeedit, numbskull
Je snapt toch zelf ook wel dat je geen geeditte berichten terug moet plaatsen?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou en dat is me toch een belediging waar ik zeker wekenlang wakker van ga liggen...![]()
Kweek eens wat vel man.
Er zit natuurlijk een verschil vwb edits in de verschillende subfora. Wat in LIF weggemod' wordt zal in KLB prima blijven staan.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat je geen geeditte berichten terug moet plaatsen?
Niet waar. Als in LIF iets weggemod wordt, en je zegt in KLB dit stond er, wordt dat in KLB ook weggemod.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil vwb edits in de verschillende subfora. Wat in LIF weggemod' wordt zal in KLB prima blijven staan.
Het zal allemaal wel, ik vond het het wegmodden niet waard.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet waar. Als in LIF iets weggemod wordt, en je zegt in KLB dit stond er, wordt dat in KLB ook weggemod.
Ik wel. Laat ik nou wel dingen weg kunnen modden, en jij niet. Maar het was een gastmoderatie hier in MIS, dus voel je vrij aan harajuku te vragen of ze het er mee eens isquote:Op donderdag 8 december 2011 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel, ik vond het het wegmodden niet waard.
Als je denkt dat ik er wakker van lig dat iemand iets weggemod heeft van mij, nou nee. Ik ga daar niet eens vragen over stellen, vind het allemaal wel prima.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wel. Laat ik nou wel dingen weg kunnen modden, en jij niet. Maar het was een gastmoderatie hier in MIS, dus voel je vrij aan harajuku te vragen of ze het er mee eens is
Het is vrij duidelijk. Hij kan blijkbaar wel beledigingen posten, maar is te bedonderd om hier te posten.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik er wakker van lig dat iemand iets weggemod heeft van mij, nou nee. Ik ga daar niet eens vragen over stellen, vind het allemaal wel prima.
Echter was jij degene die hier weer een cliffhanger plaatste waar terecht vragen op komen.
Correct!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk. Hij kan blijkbaar wel beledigingen posten, maar is te bedonderd om hier te posten.
klopt had eigenlijk gewoon zin om te postenquote:
Niet naar mij, maar ik vond het desondanks wel een goed idee dat iedereen gewoon de mail + rol opnieuw stuurt naar een 3e persoon die al is uitgeschakeld of niet mee deed deze ronde.quote:
Rave kan inderdaad, als hij geen plannen meer heeft de ronde af te maken, het best even een mailtje naar een 3de sturen. Misschien valt hara wel te porren de ronde voor ons af te maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet naar mij, maar ik vond het desondanks wel een goed idee dat iedereen gewoon de mail + rol opnieuw stuurt naar een 3e persoon die al is uitgeschakeld of niet mee deed deze ronde.
Volgens mij heeft hij er gewoon geen zin meer in. Was 20 minuutjes geleden nog online:oquote:Op donderdag 8 december 2011 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rave kan inderdaad, als hij geen plannen meer heeft de ronde af te maken, het best even een mailtje naar een 3de sturen. Misschien valt hara wel te porren de ronde voor ons af te maken.
Ja, gek he, dat je er op rekent dat als iemand vrijwillig dit spel wil leiden, dat hij het ook afmaakt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Rave_NL het volgende:
Lui, door mijn werk ben ik dronken en ontoerekeningsvatbaar, en mobiel.
Terwijl al mijn gegevens op mijn laptop thuis staan.
Dus ik ben niet in de gelegenheid om iets relevants te posten.
Mocht je het erg vinden, voel je geroepen om zelf het hele spel te leiden, vorige week ofzo.
Gek hè, of zal ik door jouw toedoen mijn prioriteiten wat verschoven hebben?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, gek he, dat je er op rekent dat als iemand vrijwillig dit spel wil leiden, dat hij het ook afmaakt.
Van eergisteren toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
Enfin, in het gunstigste geval morgen de nachtkill van gisteren.
Begin er dan niet aan, of zeg ik nu iets geks?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gek hè, of zal ik door jouw toedoen mijn prioriteiten wat verschoven hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |