Neen, alleen maar nieuwe fratsen waar ik geen verstand van heb...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Pumatje het volgende:
fijn, meer gladio.
m'n put is al leeg.
zaten er ook tanks in het programma?
Misschien dat dit tijdelijk is, een echte bouwkeet dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zat straks ook al te kijken ja. Dacht dat het veel groter zou zijn.
Mja weet niet hoe druk het gaat worden maar de beestenmarkt is natuurlijk niet echt grootquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Misschien dat dit tijdelijk is, een echte bouwkeet dus.
Het water word ook geütiliseerd als podium. Niet dat het dan wel groot is...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mja weet niet hoe druk het gaat worden maar de beestenmarkt is natuurlijk niet echt groot
Op het interne deel van de Natres site staat er best veel over. Iig is het wel pittig, en ook veel zaken komen er aan bod die je normaal bij de Natres nooit krijgt (dus veel zelf studeren en oefenen ervoor).quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Mensen hier weleens de Cambrian Patrol gelopen?
Vorig jaar is het gebeuren wegens geldgebrek niet doorgegaan. Zijn bezig dit jaar weer een delegatie op te zetten. Maar wel veel trainen in eigen tijd en veel aanschaf van spullen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Schild het volgende:
[..]
Op het interne deel van de Natres site staat er best veel over. Iig is het wel pittig, en ook veel zaken komen er aan bod die je normaal bij de Natres nooit krijgt (dus veel zelf studeren en oefenen ervoor).
Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Mensen hier weleens de Cambrian Patrol gelopen?
Veel plezier, waar gaat het over?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo lekker tukken. Morgen gastcollege van J. de Hoop-Scheffer.
NATO uiteraard.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Veel plezier, waar gaat het over?
De film is volledig onrealisties.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef Pumatje het volgende:
Wat een rare film, hurtlocker... idiote acties en gedrag wat ik niet kan verklaren.. op zoek naar een ied vent zonder versterker, zonder je mee werkende eenheden daarin te betrekken, laat staan inwittigen....![]()
Dan vraag je erom.
Not to say the least..quote:Op donderdag 8 december 2011 06:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De film is volledig onrealisties.
Wat was er gisteravond dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 06:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik meld me ook weer eens!
Godver nog steeds een kut gevoel als ik aan gisteravond denk
Ajax? Ben geen Ajax fan, maar ze zijn inderdaad van 2 kanten flink genaaid ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 06:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik meld me ook weer eens!
Godver nog steeds een kut gevoel als ik aan gisteravond denk
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
En Lotusss gisteren mij bekritiseren dat ik niet naar haar luister als ik CoD MW3 speel.
Ik ga tenminste nog DKWVV"end voorwaarts, Lotusss is niet vooruit te branden
-weg-quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
En Lotusss gisteren mij bekritiseren dat ik niet naar haar luister als ik CoD MW3 speel.
Ik ga tenminste nog DKWVV"end voorwaarts, Lotusss is niet vooruit te branden
quote:
10 December toch pas?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:07 schreef Rave_NL het volgende:
Demspec en John, gefeliciteerd macs!
Wat ben jij weer aardig en netjes vandaag.quote:
quote:
Ga jij je nou maar tegen dat maffia topic aan bemoeien. Is weer typisch mariniers, wel iets beginnen maar afmaken ho maar.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar tegen dat maffia topic aan bemoeien. Is weer typisch mariniers, wel iets beginnen maar afmaken ho maar.
Als: denken mee te kunnen bier drinken, maar na 30 bier de 31ste niet meer op kunnenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar tegen dat maffia topic aan bemoeien. Is weer typisch mariniers, wel iets beginnen maar afmaken ho maar.
Tuinbonen...quote:Op donderdag 8 december 2011 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
dadelijk heerlijk 4 peppersteaks in de pan flikkeren met tuinboontjes en friet
Als er al iets is wat niet te vreten is dan zijn het tuinbonen... Dan kun je nog beter tulpenbollen naar binnen werken.quote:
Wel eens tulpenbollen gevroten??quote:Op donderdag 8 december 2011 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er al iets is wat niet te vreten is dan zijn het tuinbonen... Dan kun je nog beter tulpenbollen naar binnen werken.
Wat is "het"?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het wordt vandaag gevierd, omdat 10 dec op zaterdag is.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:20 schreef jankaas020 het volgende:
Twee zeer wijze mannen bedachten 346 jaar geleden dat marinepersoneel toch wel te duur was om over hoop te laten knallen, en toen kwamen ze met kanonnevoer.
Gooi de frituurpan ff aan om het te vierenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:20 schreef jankaas020 het volgende:
Twee zeer wijze mannen bedachten 346 jaar geleden dat marinepersoneel toch wel te duur was om over hoop te laten knallen, en toen kwamen ze met kanonnevoer.
op safari? of verlof?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:28 schreef jankaas020 het volgende:
Vanmiddag het meeuwennest al laten doen.lekkere slappe, lauwe patat.
Gelukkig ben ik daar de komende 4 weken vanaf.
De meeuwen, krotdorp...quote:Op donderdag 8 december 2011 19:28 schreef jankaas020 het volgende:
Vanmiddag het meeuwennest al laten doen.lekkere slappe, lauwe patat.
Gelukkig ben ik daar de komende 4 weken vanaf.
En toen was de republiek in 1x in staat om Engeland de grootste maritieme nederlaag ever toe te delen.. En sinds dien neigt de vorst/vorstin naar ons. C'est ca.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:20 schreef jankaas020 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |