Je lust het niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Kerstpakketten ook bij PostNL aangekomen.
Die van mij gaat naar voedselbank.
Jawel hoor, maar ik krijg een dubbel kerstpakketquote:
Je mag ook nar mij doorsturen hoor.quote:
Een pakket van post en een pakket van de begrafenisondernemers?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik krijg een dubbel kerstpakket
Nee, eentje van Randstad, eentje van TNT, en eentje van PostNLquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een pakket van post en een pakket van de begrafenisondernemers?
Aangezien ze in de biblebelt alleen hun dochters ter beschikking hebben. Mag ik eens mee op een rit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, eentje van Randstad, eentje van TNT, en eentje van PostNL
Daarnaast bij klanten krijg je vaak nog wat extra's.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien ze in de biblebelt alleen hun dochters ter beschikking hebben. Mag ik eens mee op een rit?
Denk dat je dan een heggenschaar, scheermessen + scheerschuim mee moet nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien ze in de biblebelt alleen hun dochters ter beschikking hebben. Mag ik eens mee op een rit?
Gasbrander moet het wel doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat je dan een heggenschaar, scheermessen + scheerschuim mee moet nemen.
En je moet er rekening mee houden dat ze je papa gaan noemen
Que??quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gasbrander moet het wel doen.
En mbt het tweede, er is dan een bekende mee; ER.
Lezen Lotusss, lezen.quote:
Dan snap ik het nog niet.quote:
Nice! Alsnog feli dan!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lotusss, de Wiskunde/Katten-man had inderdaad een of ander foutje gemaakt waardoor nu een 6.1 ipv een 5.4.
Nog steeds kut van de denk/redeneer fout die ik gemaakt heb, maar tenminste wel een voldoende nu.
Gratz !quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lotusss, de Wiskunde/Katten-man had inderdaad een of ander foutje gemaakt waardoor nu een 6.1 ipv een 5.4.
Nog steeds kut van de denk/redeneer fout die ik gemaakt heb, maar tenminste wel een voldoende nu.
Ligt aan de moeilijkheidsgraad die je speelt, ik knalde er zo doorheen.quote:
Ik zou net zeggen, SP stelde niet zoveel voor, maar ja, dat was op de PC. ER loopt weer te kutten met zo'n console...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef jankaas020 het volgende:
Ligt aan de moeilijkheidsgraad die je speelt, ik knalde er zo doorheen.
Dat dusquote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, SP stelde niet zoveel voor, maar ja, dat was op de PC. ER loopt weer te kutten met zo'n console...
Uuuuh, ff denken...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Toch altijd sunt dat die iconen de pijp uitgaan, en wat krijgen we ervoor terug???
Ga ik gemakshalve ook niet vanuit nee...quote:
Maakt ook niet uit, als we maar geleefd hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uuuuh, ff denken...
[..]
Ga ik gemakshalve ook niet vanuit nee...
Dat!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, als we maar geleefd hebben
Ik zal binnenkort eens vragen of ze die depots eens aanvullen.quote:
Doe dat, want die mede cursisten zuipen elke keer een loeiende eb in mijn koelkast.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens vragen of ze die depots eens aanvullen.
Zat straks ook al te kijken ja. Dacht dat het veel groter zou zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:37 schreef m.k het volgende:
Liep net ff door Leiden, Ik ben benieuwd of dit het definitieve "glazen huisje" zal zijn. het is meer een bouwkeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |