Je hebt in elke geval weer iets geleerdquote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb niet eens de aftocht kunnen blazen
Bij deze dan
Ik voel me gebruikt verraden en verlaten
Adieu wrede pieten

Sorry.quote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb niet eens de aftocht kunnen blazen
Bij deze dan
Ik voel me gebruikt verraden en verlaten
Adieu wrede pieten

TRUST NO ONEquote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je hebt in elke geval weer iets geleerd

NOOIT MEERquote:

Maar het was niet eens mijn schuld dat ik BM werd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
NOOIT MEER
Jou vertrouw ik sowieso nooit meer

Sorry hoor, maar als je zo verschrikkelijk retarded bent dat je zonder reden ineens je rol er zomaar uit gooit, dan maakt het niet uit of je individuele users wel of niet vertrouwt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
NOOIT MEER
Jou vertrouw ik sowieso nooit meer

quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het was niet eens mijn schuld dat ik BM werd.

ach jij, dat hoorde natuurlijk gewoon bij het complotquote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het was niet eens mijn schuld dat ik BM werd.

Nee, want zij wisten niet dat ik de spion was en ze ff wilde fucken :pquote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach jij, dat hoorde natuurlijk gewoon bij het complot

Ja ik denk dat men gewoon een paar keer mee moet doen, en het dan vanzelf onder de knie krijgt. Weet echter niet of ik een volgend maal weer mee speel aangezien het met het tijd verschil (NLD - U.S. [EST -6]) nogal moeilijk is.quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Het vervelende aan dit spel is dat je het pas snapt door mee te doen. Daar verandert een nieuwe OP echt niks aan

Misschien in spoiler een mooie kill pakken en deze uitleggen aan de hand van de hints?quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Etcetera het volgende:
Het vervelende aan dit spel is dat je het pas snapt door mee te doen. Daar verandert een nieuwe OP echt niks aan

Donequote:Op donderdag 19 april 2012 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Thanks misschien ook een TT-change dat we weer willen beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |