Nee timmmmm en Theatermama zijn nog over en moeten hun stem ook nog uitbrengen, en Rave_NL meedeelt wie aankomt (en waar), en wie dood gaat/is.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee timmmmm en Theatermama zijn nog over en moeten hun stem ook nog uitbrengen, en Rave_NL meedeelt wie aankomt (en waar), en wie dood gaat/is.
It ain't over till the fat lady sings.![]()
Waarom dan die opmerking?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Zo moeilijk om niks meer te zeggen nu
Daar heb ik al een tijdje last van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Zo moeilijk om niks meer te zeggen nu
Omdat ze nog maar met zijn vieren zijn, waarvan 1 BM. Dus 5 stemmen.quote:
Dat verklaard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat ze nog maar met zijn vieren zijn, waarvan 1 BM. Dus 5 stemmen.
Nu zijn 3 van de 5 stemmen voor 1 persoon. Dus doet het er niet meer toe wat die andere 2 stemmen.
Maar omdat jullie lang genoeg op mij hebben gewacht zal de stemming open blijven tot timmmm en theatermama hun stem hebben uitgebracht.
Ik stem ook theatermama, en ik kan je verzekeren dat wij alledrie onze stem niet meer wijzigenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef Rave_NL het volgende:
Nouja in principe kan iedereen nog gelynched worden, er hoeft slechts één iemand zijn stem aan te passen en alles is weer mogelijk.
Totdat theatermama heeft gestemd blijft de optie tot een dubbellynch open.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem ook theatermama, en ik kan je verzekeren dat wij alledrie onze stem niet meer wijzigen
Oke joh, we rekken het nog langerquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Totdat theatermama heeft gestemd blijft de optie tot een dubbellynch open.
Dan zal ik bij deze die hoop de grond in boren. Er komt geen dubbele lynch!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Totdat theatermama heeft gestemd blijft de optie tot een dubbellynch open.
Waarom ook niet. Lynchen we die ander ook joh.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zal ik bij deze die hoop de grond in boren. Er komt geen dubbele lynch!
Nee!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand om te lynchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |