waar is zij eigenlijk¿ Zie je ook nooit meer.quote:
Een leven gekregen. Heel af en toe post ze nog welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
waar is zij eigenlijk¿ Zie je ook nooit meer.
wolvendagen (met of zonder fok erachter)quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef Maisnon het volgende:
lol die foto vind je via google heel snel maar ik weet het woord niet meer
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een leven gekregen. Heel af en toe post ze nog wel
wrom hedde gij die groene nie besteld dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef Maisnon het volgende:
Winterjassen zoeken is nu echt lastig met al die vuilniszakken
Klopt. Lelijke trend is hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef Maisnon het volgende:
Winterjassen zoeken is nu echt lastig met al die vuilniszakken
welke?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
Mais, die beige zara jas komt niet meer op de site en is overal uitverkocht, vandaag even rond gebeld, zou ik dan de zwarte halen?
Inderdaad al lang niet meer gezien, jammerquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
wolvendagen (met of zonder fok erachter)
das ricko jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad al lang niet meer gezien, jammer
Als je gewoon Wolvendagen zoekt op google is dit de eerste hit;
[ afbeelding ]
Wel weer bazig dat ie die foto gewoon postquote:
Ja kak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik vind die beige wel veel leuker dan die zwarte
nemenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik vind die beige wel veel leuker dan die zwarte
Leuk! Volgens mij hadden ze vorig jaar ook al zo een, bijna gekocht toen, weet niet waarom niet eigenlijkquote:
Ze hebben ze al 3 jaar achter elkaar en elk jaar veranderen ze er iets aan, telkens denk ik zou ik hem kopen of niet? En nu wil ik hem is ie overal uitverkocht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij hadden ze vorig jaar ook al zo een, bijna gekocht toen, weet niet waarom niet eigenlijk
Nee dat is superXmacho aka puntkinquote:
neequote:
Dat was de enige hit die plausibel leekquote:
Ja zo gaat dat altijd hequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hebben ze al 3 jaar achter elkaar en elk jaar veranderen ze er iets aan, telkens denk ik zou ik hem kopen of niet? En nu wil ik hem is ie overal uitverkocht.
Kijk in mijn fobo, daar staat ze.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was de enige hit die plausibel leek
GRTD maar dat is zo'n kneuzenkermis geworden dat ik daar al weer weg benquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen idee, die ene vage fernandes ofzo en GTRN of hoe heet het
ohja waar staat dat eigenlijk voor?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GRTD maar dat is zo'n kneuzenkermis geworden dat ik daar al weer weg ben
Geen Reet Te Doenquote:
Van het weekend ga ik hem opzettenquote:
Geen ruimte hierquote:
Heb er al vaak besteld, kwaliteit is prima, service ook als er bv wat mis gaat. Alleen verzenden duurt soms langer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga op ASOS denk ik wel slagen, heeft er iemand ervaring met ASOS hier? qua hoe erg wat je krijgt ook daadwerkelijk op wat op de site staat lijkt
Het komt wel goed overeenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga op ASOS denk ik wel slagen, heeft er iemand ervaring met ASOS hier? qua hoe erg wat je krijgt ook daadwerkelijk op wat op de site staat lijkt
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb er al vaak besteld, kwaliteit is prima, service ook als er bv wat mis gaat. Alleen verzenden duurt soms langer.
quote:
Ach, altijd nog sneller dan de h&mquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb er al vaak besteld, kwaliteit is prima, service ook als er bv wat mis gaat. Alleen verzenden duurt soms langer.
quote:
Ohh jammer, hij was toen in de aanbieding ja, voor de helft zelfs volgens mij ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Maisnon het volgende:
Heb de jas gevonden lot maar hij is nu dus 130 euro, dat heb ik nu zo er niet voor
quote:
Onze poes klimt ook altijd in de kerstboom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil gewoon een keer een echte proberen. In ons oude appartement hadden we alleen zo'n klein nepboompje staan maar in ons nieuwe huis is veel meer ruimte voor een grote boom. Alleen hopen dat de katten eruit blijven
Heb ook echt zoveel leuke dingen gekocht voor in de boom
Ohh als ze dat doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Onze poes klimt ook altijd in de kerstboom.
volgens mij wil tli die kopenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Allure_ het volgende:
ik heb die jas in het zwart kom at me maisnon
allure wil rellen met maisnonquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Allure_ het volgende:
Mijn papa wil altijd zo'n super grote (echte) boomquote:
Ja, beige was ie ook wel tof maar zoals gezegd is dat zo'n aanstekelijke kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind hem nog steeds wel leuk hoor
maar in beige leuker
Ik zou 'm echt flippenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn papa wil altijd zo'n super grote (echte) boom. Dus dan klimt ze bijna helemaal naar boven en valt de helft van de kerstballen kapot.
daar moet je een bepaald figuur voor hebben. Weinig mannen staat een trenchcoat echt goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik vind zo'n (beige) trenchcoat ook wel tof eigenlijk, maar weer niet of dat staat.
Ja ik heb al een rouwjas dus nu moet ik nog eentje met een leuke kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, beige was ie ook wel tof maar zoals gezegd is dat zo'n aanstekelijke kleurin de komende ijstijd kun je beter gewoon een rouwjas aantrekken
hmm ja bij winterjassen ga ik liever voor een veilige kleur, maar kleurtje is ook leuk indeed. Ben benieuwd of je iets leuk kunt vinden buiten die hobbezakken omquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb al een rouwjas dus nu moet ik nog eentje met een leuke kleur
Maar ik weet niet hoe gevaarlijk felrode jassen zijn. Je hebt wel mooie groens en een soort donkere turquoise, vind ik wel leuk
Heb je winterjassen eigenlijk wel in veel andere kleuren dan beige, zwart en diep donkerblauw? Niet echt veel toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hmm ja bij winterjassen ga ik liever voor een veilige kleur, maar kleurtje is ook leuk indeed. Ben benieuwd of je iets leuk kunt vinden buiten die hobbezakken om
Daarom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
daar moet je een bepaald figuur voor hebben. Weinig mannen staat een trenchcoat echt goed.
Kan interessant zijn, mits moddergevechtquote:
ga hitten op je kutspelletje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kan interessant zijn, mits moddergevecht
Alle kleuren van de regenboogquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je winterjassen eigenlijk wel in veel andere kleuren dan beige, zwart en diep donkerblauw? Niet echt veel toch?
ja no shitquote:
Wat zijn we weer vriendelijkquote:
Rood is wel leuk bij jouw donkere haarquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe gevaarlijk felrode jassen zijn. Je hebt wel mooie groens en een soort donkere turquoise, vind ik wel leuk
M'n zusje heeft zo'n felrode wollenjas, die staat haar extreem mooi. Ligt wel heel erg aan je haarkleur vind ik. Bij blonde mensen vind ik het niet zo mooi staan. Ja, en bij redheads, maar die staat sowieso vrij weinig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Occupy Eindhoven zoekt nog mensen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Allure_ het volgende:
Wow ik ben vandaag helemaal gebrainwashed. Door zo'n dude die al jarenlang tegen het rechtsysteem ingaat enzo. Maar hij heeft wel punten waarvan je gaat nadenken en zegt hmmmm dit riekt naar bedrog.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusje heeft zo'n felrode wollenjas, die staat haar extreem mooi. Ligt wel heel erg aan je haarkleur vind ik. Bij blonde mensen vind ik het niet zo mooi staan. Ja, en bij redheads, maar die staat sowieso vrij weinig. [ afbeelding ]
bekant 500 euro voor een jasquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://store-de.hugoboss.(...)Black%26size%3DEU_XL
Deze is stoer.
Haha, paarse make up opdoen is op zich al retarded en dan ook nog rood haar hebben. Je zou bijna denken dat ze een statement ermee wil maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:13 schreef Mozy het volgende:
Ik ken een redhead die echt kklelijk is, en dan bij het uitgaan ook al haar makeup diep rood en diep paars zet
als jy je haar weer laat groeien paste gij er zo weer tussen jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Occupy Eindhoven zoekt nog mensen heb ik gehoord
jy hoeft jy haar niet eens te laten groeien, jy siet er zowieso al uit als een zwerver.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
als jy je haar weer laat groeien paste gij er zo weer tussen ja
neitquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
jy hoeft jy haar niet eens te laten groeien, jy siet er zowieso al uit als een zwerver.
Dat laatste bedoelde ik das der webshop im deutsch war najaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Die jas is toch niet duits? :s Hugo Boss heeft altijd toffe jassen en het aanbod op die Duitse webshop is een stuk groter helaas.
Dank jequote:
lol ik beat je ass met mijn metalen laarzenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
jy hoeft jy haar niet eens te laten groeien, jy siet er zowieso al uit als een zwerver.
Ik vind 'm wel leuk alleen die plooitjes aan de onderkant niet zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:18 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is in de categorie dat soort jassen in het rood ook wel iets, weet dat het wel goed is voor mn figuur
hoeveel metalen applicaties heb je dan :S minder als 15 telt niequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol ik beat je ass met mijn metalen laarzen
12 mar zitten nog 16 op mijn broek jongen bamquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoeveel metalen applicaties heb je dan :S minder als 15 telt nie
war heb je die gekgot?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
12 mar zitten nog 16 op mijn broek jongen bam
Ja die vind ik dan weer wel leuk maar bovenin minderquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk alleen die plooitjes aan de onderkant niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Allure_ het volgende:
maisnon ik heb de ideale jas
hij is goed voor een wat voller figuur, hij is rood en heeft ook groen tintenHij was echt leuk geweest, maarja, geen voller figuur heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn BMI is 19 ofzodacht dat ik veel dikker was
ja dan zou ik er een vleesjurk onder dragenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij was echt leuk geweest, maarja, geen voller figuur he
Misschien kan het wel, als je 0 spieren hebt en veel vet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens bmi ben ik ook te licht, echt bullshitquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb je voor 15 euro al liggen bij menig winkel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://store-de.hugoboss.(...)Black%26size%3DEU_XL
Deze is stoer.
Neequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die heb je voor 15 euro al liggen bij menig winkel.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Allure_ het volgende:
Die outfit bij 1:40 is echt vet met dat paarsje jasje en die mooiebroek
.
Waarom is er geen goede dubstep mix van dit nummer?
Ja die mix is boeler, want daar hoor je dat deuntje niet in.quote:
Oh, vandaar dat je zei 'goede' remix.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja die mix is boeler, want daar hoor je dat deuntje niet in.
Joaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat je zei 'goede' remix.
Ik kom wel naar jou huis danquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Joa.
Nu heb ik alweer zin om uit te gaan. Maar ik mag neit
.
Mooi, mag je even de afwas doen. Ik mag mijn knie namelijk niet teveel belastenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jou huis dan.
Okay. Nog meer taken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi, mag je even de afwas doen. Ik mag mijn knie namelijk niet teveel belasten.
Kan toch ook op een been?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi, mag je even de afwas doen. Ik mag mijn knie namelijk niet teveel belasten.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Allure_ het volgende:
maisnon ik heb de ideale jas
hij is goed voor een wat voller figuur, hij is rood en heeft ook groen tintenhahaha aardby YO!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Dat is waar, maar ik heb al 4 dagen op 1 been gesteund waardoor ik nu echt even rust moet nemen. Ik ben geen 18 meerquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb al 4 dagen op 1 been gesteund waardoor ik nu echt even rust moet nemen. Ik ben geen 18 meer.
Heb jij ook Uggs? Is wat makkelijker spotten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie ook dagelijks gasten op Uggs, echt wtf.Okay zelf vind ik het ook wel tof, maar alleen grijzige ofzo en niet te verwijfd.
T-UGSquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij ook Uggs? Is wat makkelijker spotten.
dat klinkt wel redelijk studentelijk jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
iemand hier die op kamers woon. Ik wil een financieel plaatje krijgen. Hoeveel jullie verdienen met werken, hoeveel betalen jullie voor een kamer.
Ik heb net met een rekenhulp (:') lololol faalrekenaar hier) uitgerekend dat ik nog maar net positief uitkom per maand.
Die situation heb ik ook, heb laatst in Excel een 'begroting' gemaakt, na wat te hebben rondgevraagd en van wat websites gemiddelden te hebben geplukt. Die kan ik je wel even sturen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
iemand hier die op kamers woon. Ik wil een financieel plaatje krijgen. Hoeveel jullie verdienen met werken, hoeveel betalen jullie voor een kamer.
Ik heb net met een rekenhulp (:') lololol faalrekenaar hier) uitgerekend dat ik nog maar net positief uitkom per maand.
Dat zou ik heel aardig vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die situation heb ik ook, heb laatst in Excel een 'begroting' gemaakt, na wat te hebben rondgevraagd en van wat websites gemiddelden te hebben geplukt. Die kan ik je wel even sturen?
No man. Wat heb jij meestal om je voeten in public?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij ook Uggs? Is wat makkelijker spotten.
Prada's.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man. Wat heb jij meestal om je voeten in public?
lenenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
mozy is weer te lui om het zelf uit te zoeken
vraag maar vast een lening aan
occupy eindhoven heeft nog een plekje vrijquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
lenenik ga nog liever op straat wonen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
occupy eindhoven heeft nog een plekje vrij
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]octopus kan mijn dick sucken
ik vind dat zo lekka
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef Mozy het volgende:
kan je ook een kamer met huursubsidie krijgen? ik dacht dat dat alleen op appartementen was ofzo. Want dat is al meteen een mega meevaller. En een kamer heb ik nog niet. Ben aan het twijfelen. Of goedkoper in Amersfoort, of in Utrecht.
quote:oorwaarden huursubsidie
Ik wil graag huursubsidie aanvragen, maar wat zijn de voorwaarden hiervoor? Hier leest u wat de voorwaarden zijn voor de huursubsidie.
Met behulp van de huursubsidie krijgt u een tegemoetkoming voor de kosten van het huren van een woning. Daarvoor moet u echter wel aan een paar eisen cq voorwaarden voldoen.
Zo mag de huurprijs niet te hoog zijn en mag uw inkomen niet boven de grens uitkomen. Wat de grenzen zijn leest u verderop in dit artikel. Hieronder ziet u de voorwaarden weergegeven van de huursubsidie danwel huurtoeslag:
De woning dient zelfstandig te zijn en een eigen voordeur te hebben.
Tevens gelden er inkomensgrenzen (zie daarvoor de tabel hieronder);
De aanvrager dient 18 jaar of ouder te zijn;
De aanvrager bezit de Nederlandse nationaliteit of is in het bezit van een geldige verblijfsvergunning
De huur mag niet boven een bepaald bedrag uitkomen. In 2010 moet de huur lager zijn dan ¤647,53 per maand. Voor jongeren onder de 23 jaar geldt een huurgrens van ¤357,37 per maand.
quote:Ook jij als student hebt de mogelijkheid om in aanmerking te komen voor huursubsidie. Het maakt eigenlijk niet eens uit of je student bent of niet. Zolang aan de gestelde voorwaarden wordt voldaan van de huursubsidie, kan iedereen huursubsidie aanvragen.
Zelfs als je studiefinanciering elke maand krijgt overgemaakt van de IB groep, kun je in aanmerking komen voor huursubsidie. Studiefinanciering wordt namelijk niet meegeteld bij je verzamelinkomen wat uiteindelijk van belang is voor de huursubsidie.
Nu vragen studenten zich natuurlijk af of ze ook huursubsidie kunnen krijgen voor hun studentenkamer. Dit is alleen mogelijk indien de kamer zich bevindt in een aangewezen woning. Dit wil zeggen dat de kamer toegewezen moet zijn door bijvoorbeeld een woningbouwcoöperatie.
Het is ook mogelijk om huursubsidie aan te vragen met medestudenten. Hiervoor moet dan wel worden voldaan aan de voorwaarden voor huursubsidie. De inkomens van jou en je medestudenten wordt bij elkaar opgeteld en dat inkomen wordt dan getoetst aan de voorwaarden.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus een kamer in een huis van de woningbouw = toeslag
Misschien moet je nog even wat meer onderzoek verrichten m.b.t. huursubsidie, Mooske.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
allure als huisgenoot = tientje voor een pijpjob
Nee, mogen hier alleen chicks wonen. Anders mocht je m'n kamer zo hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ally kan ik ook bij jou intrekken?
Ik zie haar al lopen door je huis, op sloffen en met een piggybank te rammelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
allure als huisgenoot = tientje voor een pijpjob
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie haar al lopen door je huis, op sloffen en met een piggybank te rammelen.Of Ally 2.0, met een tablet erbij en de hele dag orders de deur uit laten gaan voor obscure kleding en cosmetica. Dozen en plastic zakken van de deurmat tot aan het plafond.
Verstop me onder je bed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, mogen hier alleen chicks wonen. Anders mocht je m'n kamer zo hebben.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik verzorg mijzelf voldoende. Ik douche elke dag, doe mijn haar altijd en als kleding niet fris meer ruikt gooi ik het in de wasmachine. Voor de rest draag ik kleding die ik zelf mooi vind en soms ook zelf maak. Hetzelfde geldt voor mijn haar. Als jullie dat onverzorgd vinden mag je dat vinden, ik slaap er geen nacht minder om
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, maar dan niet meer zeiken om zulke dingen, dat krijg je nou eenmaal:
Moeilijk contact maken met meisje..
Huh, is dat wolvendagen?quote:
wtf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie ook dagelijks gasten op Uggs, echt wtf.Okay zelf vind ik het ook wel tof, maar alleen grijzige ofzo en niet te verwijfd.
wtfquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is WD trouwens lekker. Is zij lang? Dan vind ik haar namelijk niet meer zo lekker. Lange meiden hoe skinny zij ook lijken. Alles groeit toch evenredig mee, voeten, bekken, handen... hoofd.. schaamlippen..
just trollin'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
schenkstroop heeft gewoon al mega veel ervaring als het op schaamlippen aankomt hoort, als je net zo veel kutjes als deze player hebt gezien wil je ook een keer normale :squote:
internet en porn-addiction.. mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
schenkstroop heeft gewoon al mega veel ervaring als het op schaamlippen aankomt hoort, als je net zo veel kutjes als deze player hebt gezien wil je ook een keer normale :s
gastquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is WD trouwens lekker. Is zij lang? Dan vind ik haar namelijk niet meer zo lekker. Lange meiden hoe skinny zij ook lijken. Alles groeit toch evenredig mee, voeten, bekken, handen... hoofd.. schaamlippen..
koop een kunstkerstboomquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef L0t.. het volgende:
we hebben een kerstboom gekocht en zo'n rieten ding voor er omheen. Schroeven we eerst die kerstboom helemaal vast in zo'n standaard om 'm daarna in die ring te tillen, past het niet omdat de bovenkant van die ring te smal toeloopt van de bovenkantgodver
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
koop een kunstkerstboom
staat in ons huis ook sinds 9 december
onze boom was 5 euroquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
als ik al een kunstkerstboom zou nemen wil ik een supermooie die echt lijkt en die zijn echt fucking duurdaar kun je de komende 20 jaar een echte voor halen
Waar heb je dat gekocht dan? Volgens mij heb ik 't nog nooit ergens gezien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef gers het volgende:
vandaag fernandes gekocht
die blauwe is vies
in de kantinequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je dat gekocht dan? Volgens mij heb ik 't nog nooit ergens gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 7 december 2011 04:06 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n uitdrukking zou ik ook hebben, als ik zo vroeg op moest.quote:
Gelukkig ben ik alweer op weg naar huisquote:Op woensdag 7 december 2011 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n uitdrukking zou ik ook hebben, als ik zo vroeg op moest.
jij en ik, das pas kwaliteitquote:Op woensdag 7 december 2011 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kwaliteit is wat we nodig hebben, deze ochtend.
welke¿quote:Op woensdag 7 december 2011 10:50 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die nu massaal die Mona brief aan het posten/tweeten zijn2001 belde..
En wat zei hij?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:50 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die nu massaal die Mona brief aan het posten/tweeten zijn2001 belde..
FGquote:
quote:
quote:
jesus, dat is vertaald vanuit het engels en indd van een heel oud verhaal.quote:
quote:
Ja, daaromquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef wise het volgende:
[..]
jesus, dat is vertaald vanuit het engels en indd van een heel oud verhaal.
echt¿quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
als je van de trap af valt, ben je snel beneden.
Ze was net op de radio.quote:
Tenzij je ergens halverwege blijft hangen, met een hersenschudding.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij je ergens halverwege blijft hangen, met een hersenschudding.
* Ervaringsdeskundige spreekt.
Ik was nog maar klein, dus de schade was niet zo groot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was nog maar klein, dus de schade was niet zo groot.hoe groot ben je dan¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik ben niet met het blote oog zichtbaar.quote:
blote ogenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet met het blote oog zichtbaar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet met het blote oog zichtbaar.
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom dragen mensen (vrouwen) daadwerkelijk grote gebruide truien met rendieren erop?
sinds bobby dat zegtquote:Op woensdag 7 december 2011 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer zijn dat rendieren?
Wat een leuke rendieren in mijn fobo.quote:
het zou pas leuk zijn als je er zelf in stondquote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een leuke rendieren in mijn fobo.
misschien is er al wat geregeldquote:Op woensdag 7 december 2011 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
wise als ik jou was en zo badly haar wilde, dan had ik allang een hookup met 4ebe geregeld
Waarom neem je wise zo serieus?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
wise als ik jou was en zo badly haar wilde, dan had ik allang een hookup met 4ebe geregeld
Mannen zijn zo lekker selectief.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:00 schreef BobbyB het volgende:
Ik las alleen dierenhad "ren" over het hoofd gezien. Sorry hoor.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom neem je wise zo serieus?
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom neem je wise zo serieus?
Goeie comeback.quote:
Nja ik las ook bruine truien somehow.. ik lees op fok niet altijd goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen zijn zo lekker selectief.
Grote bruine truien met dieren erop.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja ik las ook bruine truien somehow.. ik lees op fok niet altijd goed.
thanksquote:
Nja ik zou Naya Rivera niet kunnen weerstaan in haar bruine trui met renpaard.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grote bruine truien met dieren erop.
Hoe onweerstaanbaar.
hmm, beetje raar gezichtquote:Op woensdag 7 december 2011 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja ik zou Naya Rivera niet kunnen weerstaan in haar bruine trui met renpaard.
Je hebt zelf een beetje raar gezicht.quote:
zeg dat in mijn gezicht en zie wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zelf een beetje raar gezicht.
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef Salatrel het volgende:
over bruine truien gesproken. ik ga er ff 1 breien
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zelf een beetje raar gezicht.
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat in mijn gezicht en zie wat er gaat gebeuren.
Ik ook welquote:
dit klinkt als een meet¿quote:
why¿quote:
oud grappig plaatje, 9gag eronder en het is nieuwquote:
Ik kende sommige nog niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef wise het volgende:
[..]
oud grappig plaatje, 9gag eronder en het is nieuw
owh okquote:
Zelfs dikzakken zouden wegwaaien..quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoezo ben je hongerneger geworden?
heul nie!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs dikzakken zouden wegwaaien..
geen last van gehadquote:Op woensdag 7 december 2011 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs dikzakken zouden wegwaaien..
zelfkennis enzoquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grappig dat jullie je aangesproken voelen.
komt in de loop van de middag/avond pas hequote:
Zonder regen?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef wise het volgende:
[..]
komt in de loop van de middag/avond pas he
dunno, zal bestquote:
mosselen (een stuk of 4) zijn wel lekker. Gefrituurd ook wel te doen. Alleen oestersquote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In geen honderd miljoen jaar: bah... zeevruchten.
garnalen cocktail - tapasquote:Op woensdag 7 december 2011 15:26 schreef Maisnon het volgende:
garnalen in superveel knoflook zijn wel heel lekker
wtfquote:
quote:
maar jij en ik welquote:Op woensdag 7 december 2011 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bobbeh en ik gaan nooit garnalen en tapas eten.
not a probquote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan zul je me moeten dwangvoederen.
Zo romantisch.
1963quote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de koning van het SC posten gevonden
goldfinger1963
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |