Nee van FOK!quote:Op maandag 5 december 2011 18:03 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee hun gingen weg opeens die Linda zei iets en toen gingen ze weg.
Als haar vriendinnen haar een beeld over mij geven dat niet klopt gaat dat niet he.quote:Op maandag 5 december 2011 18:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon rosa vragen om alleen af te spreken? Zo moeilijk is het toch niet
Tsjah, dan is ze toch niet 't type meisje dat je zoekt als ze alleen maar achter har vriendinnen aan loopt en naar ze luistert?:{quote:Op maandag 5 december 2011 18:07 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Als haar vriendinnen haar een beeld over mij geven dat niet klopt gaat dat niet he.
Inderdaad. Een ding zit mee, een van mijn beste vrienden is ook met Rosa bevriend d;quote:Op maandag 5 december 2011 18:04 schreef Omdatappel het volgende:
Dus, dus, dus, dus.
Zo vanzelfsprekend is het niet.
Maargoed, lastig is dat lijkt me. Als dat meisje slim is, laat ze zich niet teveel beïnvloeden door die 'Linda', maar leert ze je gewoon kennen en vormt ze een eigen mening.
Dat zeg ik liever niet, wil haar niet afschrikken. Ben sowieso lief voor het vrouwelijke geslacht dus wil niet bozig overkomenquote:Op maandag 5 december 2011 18:06 schreef Meloewa het volgende:
Go linda go linda..
nee zeg dat Linda moet oprotten!
Dat, of ze vinden hem gewoon echt niet leuk en goed voor Rosa.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef superoperator het volgende:
jezus wat een cockblocker die linda
ze is zelf te lelijk en daarom ook erg onzeker en daarom gunt ze haar vriendinnen niet toe dat ze wel succes hebben...
Een betere wingman inschakelen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Crocodi1e het volgende:
Dus, wat kan ik doen? Want ik zal Rosa nooit beter kunnen leren kennen als Linda steeds in de weg zit. Dit doen haar andere vriendinnen trouwens ook wel denk ik.
Jezus gast, groei een paar ballen, je hebt haar facebook toch? nou stuur haar een bericht of ze een keertje ergens wat wilt gaan eten. Als ze niet wilt en geen interesse toont, move on.quote:Ik had haar dus toegevoegd via Facebook, en had daar wat met haar gepraat. Gesprek ging wel lekker.
Nee ik ga mezelf niet veranderen wtf man. Mischien heb jij daar geen problemen mee maar ik ga mezelf niet anders kleden om aan jullie oppervlakkige eisen te voldoen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:43 schreef Fingon het volgende:
Nou, andere kleren aandoen dus.
En vooral niet gaan zeiken dat je jezelf liever geen label geeft, je hebt gewoon een label maar zorg er dan voor dat het er 1tje is die het goed doet
Maar trouwens ROOD HAAR! Ik denk dat ik Rosa even afpak.
Idd ts, het boeit jou toch geen flikker wat anderen van jou vinden? Stap dan gewoon op rosa afquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef D_tjuh het volgende:
Over Linda heen lopen en zelf initiatief nemen, op haar af stappen, met je toekomstige liefje praten waar Linda bij is en haar dan negeren alsof ze lucht is. What's stopping you?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |