abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105217108
Vanwege een vriendin van dat meisje. Een vriend had mij dus die meid getipt, laat ik haar Rosa noemen voor het gemak. Ik was al een tijd single namelijk. Ze is echt wat ik zoek, ze is knap, heeft rood haar en is best aardig. Ik had haar dus toegevoegd via Facebook, en had daar wat met haar gepraat. Gesprek ging wel lekker.

Ik ging eergister dus skaten met die vriend van me. Rosa zou ook komen zei hij. Helemaal top toch? Maar ze kwam met een vriendin zagen we, laat ik de vriendin Linda noemen. Ze stonden dus bij de fietsenrekken ongeveer 50 meter bij de skatebaan vandaan. Mn maat wenkte dus dat ze moesten komen, maar Linda hield Rosa tegen. Waarom? Omdat ze al slecht over me denkt, die Linda.

Ik zie er dan ook niet uit als de standaard puber. Heb zwart haar waft altijd erg wild zit en draag gewoon de kleding die ik zelf wil. Ik luister geen top40 maar Punk en Ska. Veel mensen noemen mij een punker, maar ik geef liever geen label aan mezelf.

Dus, wat kan ik doen? Want ik zal Rosa nooit beter kunnen leren kennen als Linda steeds in de weg zit. Dit doen haar andere vriendinnen trouwens ook wel denk ik.
Namen zijn fictief.
Pogo dancing!
pi_105217214
Ging jij niet weg?
Twiddel
pi_105217283
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 18:01 schreef summer2bird het volgende:
Ging jij niet weg?
Nee hun gingen weg opeens die Linda zei iets en toen gingen ze weg.
Pogo dancing!
pi_105217312
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 18:03 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Nee hun gingen weg opeens die Linda zei iets en toen gingen ze weg.
Nee van FOK!
Je maakte toch een topic erover?
Twiddel
pi_105217334
Gewoon rosa vragen om alleen af te spreken? Zo moeilijk is het toch niet :|W
pi_105217339
Dus, dus, dus, dus.
Zo vanzelfsprekend is het niet.

Maargoed, lastig is dat lijkt me. Als dat meisje slim is, laat ze zich niet teveel beïnvloeden door die 'Linda', maar leert ze je gewoon kennen en vormt ze een eigen mening.
Omdat peer.
pi_105217372
jezus wat een cockblocker die linda
ze is zelf te lelijk en daarom ook erg onzeker en daarom gunt ze haar vriendinnen niet toe dat ze wel succes hebben...
I'm so happy I could scream!
pi_105217380
Punker... dus
Of niet?
  maandag 5 december 2011 @ 18:06:34 #9
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_105217399
Go linda go linda..

nee zeg dat Linda moet oprotten!
Doei!
pi_105217424
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 18:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon rosa vragen om alleen af te spreken? Zo moeilijk is het toch niet :|W
Als haar vriendinnen haar een beeld over mij geven dat niet klopt gaat dat niet he.
Pogo dancing!
pi_105217449
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 18:07 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Als haar vriendinnen haar een beeld over mij geven dat niet klopt gaat dat niet he.
Tsjah, dan is ze toch niet 't type meisje dat je zoekt als ze alleen maar achter har vriendinnen aan loopt en naar ze luistert?:{
pi_105217466
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:06 schreef Self-Catering het volgende:
Punker... dus
Zo mag je mij noemen ja. Ik geef liever geen label aan mezelf.
Pogo dancing!
pi_105217472
piemolpic sturen met je 06 erbij een optie?
pi_105217522
quote:
3s.gif Op maandag 5 december 2011 18:04 schreef Omdatappel het volgende:
Dus, dus, dus, dus.
Zo vanzelfsprekend is het niet.

Maargoed, lastig is dat lijkt me. Als dat meisje slim is, laat ze zich niet teveel beïnvloeden door die 'Linda', maar leert ze je gewoon kennen en vormt ze een eigen mening.
Inderdaad. Een ding zit mee, een van mijn beste vrienden is ook met Rosa bevriend d;
Pogo dancing!
pi_105217577
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:06 schreef Meloewa het volgende:
Go linda go linda..

nee zeg dat Linda moet oprotten!
Dat zeg ik liever niet, wil haar niet afschrikken. Ben sowieso lief voor het vrouwelijke geslacht dus wil niet bozig overkomen :P
Pogo dancing!
pi_105217669
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef superoperator het volgende:
jezus wat een cockblocker die linda
ze is zelf te lelijk en daarom ook erg onzeker en daarom gunt ze haar vriendinnen niet toe dat ze wel succes hebben...
Dat, of ze vinden hem gewoon echt niet leuk en goed voor Rosa.
pi_105217810
Ik ga eten ik lees evt nieuwe reacties zometeen wel.
Pogo dancing!
pi_105218328
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Crocodi1e het volgende:
Dus, wat kan ik doen? Want ik zal Rosa nooit beter kunnen leren kennen als Linda steeds in de weg zit. Dit doen haar andere vriendinnen trouwens ook wel denk ik.
Een betere wingman inschakelen.
Die die Linda "voor het team" batst zodat jij je gang kan gaan met Rosa.
pi_105261922
Schaamteloze kick :@
Pogo dancing!
pi_105262911
quote:
Ik had haar dus toegevoegd via Facebook, en had daar wat met haar gepraat. Gesprek ging wel lekker.
Jezus gast, groei een paar ballen, je hebt haar facebook toch? nou stuur haar een bericht of ze een keertje ergens wat wilt gaan eten. Als ze niet wilt en geen interesse toont, move on.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_105262918
Nou, andere kleren aandoen dus.
En vooral niet gaan zeiken dat je jezelf liever geen label geeft, je hebt gewoon een label maar zorg er dan voor dat het er 1tje is die het goed doet :P

Maar trouwens ROOD HAAR! Ik denk dat ik Rosa even afpak.
Beneath the gold, bitter steel
pi_105265103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:43 schreef Fingon het volgende:
Nou, andere kleren aandoen dus.
En vooral niet gaan zeiken dat je jezelf liever geen label geeft, je hebt gewoon een label maar zorg er dan voor dat het er 1tje is die het goed doet :P

Maar trouwens ROOD HAAR! Ik denk dat ik Rosa even afpak.
Nee ik ga mezelf niet veranderen wtf man. Mischien heb jij daar geen problemen mee maar ik ga mezelf niet anders kleden om aan jullie oppervlakkige eisen te voldoen.
Pogo dancing!
pi_105268798
Jij denkt dat doutzen kroes gelijk belt als ze die foto's van jou ziet in het '' wat draag jij vandaag topic'' ??
pi_105269191
Over Linda heen lopen en zelf initiatief nemen, op haar af stappen, met je toekomstige liefje praten waar Linda bij is en haar dan negeren alsof ze lucht is. What's stopping you? :)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_105269397
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef D_tjuh het volgende:
Over Linda heen lopen en zelf initiatief nemen, op haar af stappen, met je toekomstige liefje praten waar Linda bij is en haar dan negeren alsof ze lucht is. What's stopping you? :)
Idd ts, het boeit jou toch geen flikker wat anderen van jou vinden? Stap dan gewoon op rosa af :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')