noh man ik lag er een week uit toen ik verkouden was. en nee ben je gekquote:Op maandag 5 december 2011 22:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik probeer morgen dan te gaan, maar ik zie het somber in. ik dacht dat jij die GOMAD shit deed
ectoquote:
wel zn liftsquote:Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
noh man ik lag er een week uit toen ik verkouden was. en nee ben je gekgewoon net zoals jij 3k eten maar ik doe geen rippletoe maar wel z'n lifts
ben je boos?quote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Allure_ het volgende:
nog 1 woord over die fitness bullshit en ik lynch jullie allemaal
nee freak want dan zou ik dus elke trainingsdag moeten squatten en dat trek ik niet. ik doe naast andere oefeningen die lifts dus sinds 2 weken :$quote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wel zn liftsje doet het dus wel
ait ait lekker we on da road to aestheticsquote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nee freak want dan zou ik dus elke trainingsdag moeten squatten en dat trek ik niet. ik doe naast andere oefeningen die lifts dus sinds 2 weken :$
ik vind deadlifts wel echt chill om te doen
quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ait ait lekker we on da road to aesthetics
PIJNLIJKquote:
quote:
alsof jij zou durven komen lololquote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef Lakitu het volgende:
als het gratis is doe ik wel aan meets hoor
waarom wachtenquote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Allure_ het volgende:
zomer 2012 huur ik een villa en nodig ik jullie uit voor de klb sc shore
xxxxquote:
Wat zit je me op te geilen, je weet hoe gevoelig ik daarvoor ben.quote:
ik zeg gewoon wat we beide denken.quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit je me op te geilen, je weet hoe gevoelig ik daarvoor ben.
zeg even al jullie allemaal weg zijn, zit ik voor niks te wachten.
ik ben er nogquote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit je me op te geilen, je weet hoe gevoelig ik daarvoor ben.
zeg even als jullie allemaal weg zijn, zit ik voor niks te wachten.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat we beide denken.
quote:
wat... niet goed?quote:
Spot niet met mijn liefde voor jouquote:
Is dat een hint =$?quote:
Ik heb het antwoord al op die vraag.quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Spot niet met mijn liefde voor jou.
[..]
Is dat een hint =$?
quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef Allure_ het volgende:
hahah bridget op tv, gingen ze geesten oproepen.
Zegt zo'n opa die zich voordoet als spokenjager dat er een geest bij bridget thuis is
dus bridget belt die vriend op, gaat die opa via de telefoon die geest eruit trekken
hahaha veeg me op
rtl5 maar ze zijn al over iets anders bezig.quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]![]()
welke zender? of is het al afgelopen
haha nu in het nederlandsquote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
chuck als het aan mij ligt dan komt A_F naar aclo zelf moet ik ook gym switchen
squats zijn voor meisjesquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dit dus, heb mn eigen boek geschreven, om succes te boeken volg dit schema 12weken:
Workout a: 3x12 barbell curl 3*50 situp
Workout b: 3x12 dumbell curl 1*100 situp
neequote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
volgens mij kan ik jou straks niet meer serieus nemen als ik je zie of roep je irl ook altijd tegen alles en iedereen hommo en ecto
die heb je van mijn facebook!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef Mozy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_good_filmpje.html
hier doe je het toch voor
ga je stuiterenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb al twee bakjes koffie op en begin aan mijn derde.. oh my...
Vouwfietsenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanmorgen in de trein stapte een man in met zo'n kut klapfiets.
Gaat hij dat ding half tegen mijn been aanzetten
Dus ik kijk hem aan. Hij durft niet terug te kijken ofzo maar weet dat ik kijk dus schuift hij hem iets verder.
Daarna voor de 2de keer tegen mijn been
Voordat ik mijn oordopjes uit mijn oren haal had hij het alweer door.
Klapfietsen in de trein
[/lief-dagboek]
Op dit moment heb ik het nodig.quote:
is niet zielig hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik het nodig.
Zielig he?![]()
Ben je afhankelijk van koffiequote:
is dat een vraag¿quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je afhankelijk van koffie
Nee een persoonlijke constateringquote:
Dit lieg je. Dat kan niet andersquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vouwfietsenx infinity
Ik werd een keer gevraagd door zo'n vouwfiets-bezitter of ik niet ergens anders wilde gaan zitten, zodat hij zijn vouwfiets neer kon zetten.
Wat dacht je van: nee.
Waarom zou ik liegen op een forum?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee een persoonlijke constatering
ja? =$quote:
Dan had ik die fiets in zijn gezicht gegooid.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen op een forum?
Mja, heb hem gewoon genegeerd..quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan had ik die fiets in zijn gezicht gegooid.
Nja gewoon doen man. Vooral zo hoog mogelijk gooienquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, heb hem gewoon genegeerd..
Ik wilde zijn banden laten leeglopen, maar er waren getuigen...
Het lijkt mij tevens lachen om die vouwfiets op een tussenstation uit de trein te zetten, maar daar ben ik dan weer te schijterig voor..
bad-ass 4ebequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, heb hem gewoon genegeerd..
Ik wilde zijn banden laten leeglopen, maar er waren getuigen...
Het lijkt mij tevens lachen om die vouwfiets op een tussenstation uit de trein te zetten, maar daar ben ik dan weer te schijterig voor..
Alleen in mijn hoofd.quote:
quote:
van 4ebequote:
wil ze niet sturenquote:
4ebe niet gezien hebbenquote:
Nee.quote:
quote:
welke andere¿quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Zit iedereen weer in andere SC's te posten? Vieze overlopers
ohw, das in ONZquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen idee, die ene vage fernandes ofzo en GTRN of hoe heet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |