Bij het lezen van de naam en het probleem, stelde ik mij ook al een bezopen kamper bij de burgelijke stand voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:35 schreef Mikkie het volgende:
Als je 'm dan toch verandert, maak er dan gewoon 'Kim' van. Da's wat minder kampstyle
Hahaha nou 1 ding is zeker, ik ben geen kamperquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Bij het lezen van de naam en het probleem, stelde ik mij ook al een bezopen kamper bij de burgelijke stand voor.
of maak er Wolfje94 vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:35 schreef Mikkie het volgende:
Als je 'm dan toch verandert, maak er dan gewoon 'Kim' van. Da's wat minder kampstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rijksoverheid.(...)ornaam-wijzigen.htmlquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:32 schreef Wolfje94 het volgende:
Hallo,
Ik zou graag mijn naam willen veranderen van Kimberley naar Kimberly, komt omdat er een fout is gemaakt tijdens het aangeve van mijn geboorte. Eigenlijk kwam ik hier pas achter toen ik 16 was, dus heb eigenlijk mijn hele leven al Kimberly geheten, maar moet nu dus eigenlijk officeel mijn naam altijd met een e ertussen schrijven. Ik vind dit echt niet leuk, omdat ik niet het gevoel heb dat ik dat echt ben.
Ik lees op verschillende websites wat je moet doen, de een zegt gewoon naar de gemeente gaan en de ander naar de rechter. Ook staan er verschillende prijzen overal, varieerend van ¤49 tot ¤740.. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaan en hoeveel je precies moet betalen?
Groetjes Kimberly
dit x infquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:44 schreef Dagonet het volgende:
Al is het natuurlijk wel vreemd dat je op je zestiende erachter komt dat er een foutje is gemaakt en nu opeens voel je je alsof je niet Kimberley bent.
Het zit kennelijk in de familiequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:32 schreef Wolfje94 het volgende:
tijdens het aangeve van mijn geboorte
Of als tattoo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef mime_negert het volgende:
Hoe heb je het aan je ketting hangen?
Ik heb het ook niet over dat ik het irritant vind van vrienden, want die schrijven het wel allemaal goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:50 schreef Karina het volgende:
Je kunt het toch gewoon zelf goed schrijven? Boeiend dat het in je paspoort verkeerd staat, alsof je vrienden in je paspoort gaan zitten kijken.
Als je niet op je eigen spelling let, waarom dan wel hoe je eigen naam wordt geschreven?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:50 schreef Wolfje94 het volgende:
Als ik officele brieven krijg met Kimberley voel ik me niet echt aangesproken..
Nee, die schrijven het allemaal verkeerd, de officiele instanties, die schrijven het goed!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:50 schreef Wolfje94 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over dat ik het irritant vind van vrienden, want die schrijven het wel allemaal goed.
Meer dan jou schijnbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:52 schreef Karina het volgende:
HOE vaak krijg je een officiële brief?
Hier staat trouwens precies hoe het moet.
Alleen dan ben je er nog niet, alles moet je zelf nog laten aanpassen, rijbewijs, diploma's, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |