die heb je van mijn facebook!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:12 schreef Mozy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)el_good_filmpje.html
hier doe je het toch voor
ga je stuiterenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb al twee bakjes koffie op en begin aan mijn derde.. oh my...
Vouwfietsenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanmorgen in de trein stapte een man in met zo'n kut klapfiets.
Gaat hij dat ding half tegen mijn been aanzetten
Dus ik kijk hem aan. Hij durft niet terug te kijken ofzo maar weet dat ik kijk dus schuift hij hem iets verder.
Daarna voor de 2de keer tegen mijn been
Voordat ik mijn oordopjes uit mijn oren haal had hij het alweer door.
Klapfietsen in de trein
[/lief-dagboek]
Op dit moment heb ik het nodig.quote:
is niet zielig hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik het nodig.
Zielig he?![]()
Ben je afhankelijk van koffiequote:
is dat een vraag¿quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je afhankelijk van koffie
Nee een persoonlijke constateringquote:
Dit lieg je. Dat kan niet andersquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vouwfietsenx infinity
Ik werd een keer gevraagd door zo'n vouwfiets-bezitter of ik niet ergens anders wilde gaan zitten, zodat hij zijn vouwfiets neer kon zetten.
Wat dacht je van: nee.
Waarom zou ik liegen op een forum?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee een persoonlijke constatering
ja? =$quote:
Dan had ik die fiets in zijn gezicht gegooid.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen op een forum?
Mja, heb hem gewoon genegeerd..quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan had ik die fiets in zijn gezicht gegooid.
Nja gewoon doen man. Vooral zo hoog mogelijk gooienquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, heb hem gewoon genegeerd..
Ik wilde zijn banden laten leeglopen, maar er waren getuigen...
Het lijkt mij tevens lachen om die vouwfiets op een tussenstation uit de trein te zetten, maar daar ben ik dan weer te schijterig voor..
bad-ass 4ebequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, heb hem gewoon genegeerd..
Ik wilde zijn banden laten leeglopen, maar er waren getuigen...
Het lijkt mij tevens lachen om die vouwfiets op een tussenstation uit de trein te zetten, maar daar ben ik dan weer te schijterig voor..
Alleen in mijn hoofd.quote:
quote:
van 4ebequote:
wil ze niet sturenquote:
4ebe niet gezien hebbenquote:
Nee.quote:
quote:
welke andere¿quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Zit iedereen weer in andere SC's te posten? Vieze overlopers
ohw, das in ONZquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen idee, die ene vage fernandes ofzo en GTRN of hoe heet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |