noh man ik lag er een week uit toen ik verkouden was. en nee ben je gekquote:Op maandag 5 december 2011 22:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik probeer morgen dan te gaan, maar ik zie het somber in. ik dacht dat jij die GOMAD shit deed
ectoquote:
wel zn liftsquote:Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
noh man ik lag er een week uit toen ik verkouden was. en nee ben je gekgewoon net zoals jij 3k eten maar ik doe geen rippletoe maar wel z'n lifts
ben je boos?quote:Op maandag 5 december 2011 22:19 schreef Allure_ het volgende:
nog 1 woord over die fitness bullshit en ik lynch jullie allemaal
nee freak want dan zou ik dus elke trainingsdag moeten squatten en dat trek ik niet. ik doe naast andere oefeningen die lifts dus sinds 2 weken :$quote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wel zn liftsje doet het dus wel
ait ait lekker we on da road to aestheticsquote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nee freak want dan zou ik dus elke trainingsdag moeten squatten en dat trek ik niet. ik doe naast andere oefeningen die lifts dus sinds 2 weken :$
ik vind deadlifts wel echt chill om te doen
quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ait ait lekker we on da road to aesthetics
PIJNLIJKquote:
quote:
alsof jij zou durven komen lololquote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef Lakitu het volgende:
als het gratis is doe ik wel aan meets hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |