quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alles daar valt klein of zoalthans, al die jassen en shirts zitten strak bij mij.
Oh, goed dat je het even zegt, want ik wilde vanaf nu alles 1 maat groter bestellenquote:
Je kunt ook naar Den Haag.quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het even zegt, want ik wilde vanaf nu alles 1 maat groter bestellen. Maar schoenen is altijd lastig, en helemaal naar Brabant is ook een beetje overdreven.
Die schoenen zijn wel tof.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef Lakitu het volgende:
Krijgen jullie het niet koud in zulke dunne schoenen?
Ging om de broekquote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ja als ik een keer een dag 'vrij' heb kan ik wel eens met de trein daar heen.
[..]
Die schoenen zijn wel tof.
Als ik mn vans in de winter aan doe krijg ik het wel koud ja. plus nat en shit.quote:
Mwa je weet niet wat ze willen he, gewoon gevoel over.quote:Op maandag 5 december 2011 22:02 schreef Lakitu het volgende:
lool. hoe ging je buitenlanddinges pitch?
hoeveel concurrentie heb je? en voor welk land was het eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa je weet niet wat ze willen he, gewoon gevoel over.
jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef Lakitu het volgende:
Krijgen jullie het niet koud in zulke dunne schoenen?
50 man ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoeveel concurrentie heb je? en voor welk land was het eigenlijk?
Oh. ik hoop voor je dat je een sterke torie hebt verteld.quote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
50 man ofzoweet niet. Na mij kwamen nog !8!
metallaarzen zoals jij zekerquote:Op maandag 5 december 2011 22:10 schreef Mozy het volgende:
waarom zetten jullie niet een boots stylo? dat kunnen jullie vast wel zetten.
gewoon steady improving each weekquote:Op maandag 5 december 2011 22:09 schreef Lakitu het volgende:
hey chuck ben je er? hoe gaat het met je lifts? :$
Ik heb deesquote:Op maandag 5 december 2011 22:10 schreef Mozy het volgende:
waarom zetten jullie niet een boots stylo? dat kunnen jullie vast wel zetten.
nice. maar had ik laatst ook vriend. je kan deze hele week wel wegstrepen, say goodbye to your gains :Squote:Op maandag 5 december 2011 22:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
gewoon steady improving each weekmaar lig nu ziek op bed op een TRAININGDAY. kan wel huilen.
dus je vond m'n post grappig?quote:
maar we mogen er niet teveel over praten hier dat vindt ally niet leuk :$quote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wtf man panjamaus infect iedereen met zyzz virus :S
nee want dan raak jij ook uit verhouding main :$quote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
maar we mogen er niet teveel over praten hier dat vindt ally niet leuk :$
ik probeer morgen dan te gaan, maar ik zie het somber in. ik dacht dat jij die GOMAD shit deedquote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nice. maar had ik laatst ook vriend. je kan deze hele week wel wegstrepen, say goodbye to your gains :S
quote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahaha ik moest serieus hardop lachen ik weet niet eens waarom.
Metaal laars![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |