mjaaa. bij de een mag dat wel. bij de ander is het gewoon fayaquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ligt aan je bouw. Maar vanaf cup A vind ik wel tieten.
Alsof jij dat bepaalt. Zou me geen echte vrouw voelen zonder borsten denk ik. En daar heeft een vent niks mee te maken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liever lichamelijke imperfectie, dan kunstmatige perfectie.
ik begrijp deze boy wel hoor. ik heb ook liever gewoon mooie meisje dan dat ik ophook met robot. of wa bedoel je brother? xquote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liever lichamelijke imperfectie, dan kunstmatige perfectie.
Heidi Montag. Meer zeg ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef fyah het volgende:
[..]
ik begrijp deze boy wel hoor. ik heb ook liever gewoon mooie meisje dan dat ik ophook met robot. of wa bedoel je brother? x
Alsof jij wat te zeggen hebt als vrouwquote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Alsof jij dat bepaalt. Zou me geen echte vrouw voelen zonder borsten denk ik. En daar heeft een vent niks mee te maken.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef fyah het volgende:
[..]
plaats dan een pic vriend. ik ga echt niet googlen
is dit het boegbeeld van lichamelijke imperfectie of is de insteek van HEIDI als referentie verdanderd toen ik even niet keek?quote:
Vroeger had ze geen bovenlip.quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vroegah:
[ afbeelding ]
(rechts)
Liever dat dan dat gedrocht dat ze nu is.quote:
Sowieso, mensen die het niet met mij eens zijnquote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef fyah het volgende:
ik ga deels akkoord met bobbyB en nu ga ik stekem een sigaretje roken x
Volgens mij is dat ook expres want op die andere foto heeft ze wel wenkbrouwen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef L0t.. het volgende:
Het staat echt raar dat ze bijna geen wenkbrauwen heeft, alles nep maar dat tekent ze niet bij
welke andere, die oude?quote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook expres want op die andere foto heeft ze wel wenkbrouwen.
jaquote:
quote:
Ohja ik weet wie je bedoelt maar ik kan ook niet op de naam komenquote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik moest meteen weer denken aan die compleet verbouwde zweedse maar ik heb altijd wd nodig om me de naam te geven
Deze?quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik moest meteen weer denken aan die compleet verbouwde zweedse maar ik heb altijd wd nodig om me de naam te geven
ja. waar koop je?quote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://static.pullandbear(...)estamp=1322761516875
Zijn deze goedgekeurd?
Told ya. Gelukkig leef ik in town.quote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alles daar valt klein of zoalthans, al die jassen en shirts zitten strak bij mij.
Klopt. Heb die ene jas in L nu, kan nétquote:Op maandag 5 december 2011 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Told ya. Gelukkig leef ik in town.
not badquote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://static.pullandbear(...)estamp=1322761516875
Zijn deze goedgekeurd?
pics¿quote:Op maandag 5 december 2011 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Iedereen heeft compliments over voor mijn leren jas.
gadverquote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Maisnon het volgende:
Foto's van Sky naakt alleen met die jas aan op een plein in Praag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |