Afterburn kan wel zorgen dat je sneller afvalt zodra je die triggert.quote:Op zondag 4 december 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Afterburn is een beetje de whey van het vetverlies. Ja het bestaat, nee het gaat geen fuck uitmaken of je daardoor een vette big blijft of niet.
Het gaat nog altijd om het verschil energieopname - energieverbruik. Die paar tientallen kcals extra energieverbruik, als je die al niet offset met extra eten door extra hongergevoel als je niet oplet, gaan niet uitmaken of jij een flabby belly houdt of een sixpack.quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Afterburn kan wel zorgen dat je sneller afvalt zodra je die triggert.
Je stond uren met je handen op de leuning van de brug?quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
Annabool, het wordt niets zonder jou, Annabool.
Dat inderdaad ja. Dus niet zoals veel mensen denken een tijdje een "dieet" volgen (wat vaak gewoon gelijk staat aan gezond eten) en dan is het gepiept.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wat wel uit gaat maken zijn de echt belangrijke dingen: consistente workouts, fatsoenlijk eten. Over een periode van jaren.
De EPOC die je krijgt van krachttraning of interval training (en ik durf te wedden dat de meeste mensen niet intensief genoeg interval trainen om ueberhaupt de labcondities te halen van de HIIT research papers) is geen magische afslankpil.
http://www.msnbc.msn.com/id/30826120/
Ik squat dus ik besta.quote:qOp maandag 5 december 2011 11:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je stond uren met je handen op de leuning van de brug?
Ik leg mn handdoek altijd over de timerquote:Op maandag 5 december 2011 11:13 schreef Snakey het volgende:
Oh geloof me, ik begin vanaf de eerste seconde dat ik op de crosstrainer sta al naar dat fucking klokje te kijken. Ik haat cardio, ik zie het als een noodzakelijk kwaad. Maar het werkt, ik begin, na wat tijd stil te hebben gestaan weer wat gewicht te verliezen. Dat is motivatie genoeg voor me om minimaal 3x per week even een half uur mezelf hersendood te maken en door te trappen.
Dan ga ik op de klok kijken die voor me aan de muur hangt.quote:Op maandag 5 december 2011 11:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik leg mn handdoek altijd over de timer. Gaat 't een stuk sneller van.
De productomschrijvingen van B&F shop.quote:Op maandag 5 december 2011 12:15 schreef Ethanolic het volgende:
HMB Pure Caps
Body & Fit Sportsnutrition
HMB zorgt voor een sneller spierherstel en vergroot spiermassa en kracht.
Studies hebben aangetoond dat het met HMB in combinatie met een hoge proteine inname mogelijk is in 3 weken tijd 300% meer aan spiermassa en 295% meer aan kracht te winnen.
In de aanbieding bij Body&Fit, wat een supplement. 300% spiermassa in 3 weken!!!!!!! en 295% meer kracht!!!111 omggggggggg
Mooi fysiek. Onderarmen lopen wel een beetje achter.quote:Op maandag 5 december 2011 12:18 schreef Snakey het volgende:
Het werkt echt!!Ik was drie weken geleden nog een ecto, en kijk nu eens!!!
[ afbeelding ]
Nee man gaat wel om functionele krachtquote:Op maandag 5 december 2011 12:52 schreef mtchel112 het volgende:
300% meer kracht, dus van 100kg squat naar 300 met paar capsules, ik zeg doen!
Ik lig dubbel jij bent echt kapotgrappigquote:Op maandag 5 december 2011 15:50 schreef 16meter het volgende:
klopt van bdoybuilden krijg je geen functionele kracht is allemaa llucht man ik heb een vriend die doet aan taikwondo en die is veel sterker kan opdrukken met 1 hand en 25 keer optrekken nou denk maar niet dat zon vieze opgepompt bodybuilder dat kan met die vieze shakies met spieren pompen doet hij ook zon grote halter 30x met elke hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op maandag 5 december 2011 16:18 schreef msnk het volgende:
Nemen jullie nog iets bij de magere kwark eigenlijk?
Is hier al eerder gepost. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit geen trollen zijn. Maar het gewicht is ook maar tot 8 kilo hequote:
Sommigen roeren whey erdoorheen.quote:
Is het geen optie om van gym te veranderen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst 100 kg op mijn rug gehad voor een paar squats. Alleen wordt me dit te gortig, er is bij mij geen (power)rack, wel een smithmachine, stangen + EZ-bar, curl station, bench bankje, losse bankjes en je kunt er snel dumbbells bouwen tot 50 kg ofzo. Verder veel (cardio)machines, waarvan ik eigenlijk alleen legpress / lat pulldown / cable row gebruik. Ze kijken niet op wanneer je aan het deadliften bent, bonkt lekker en ik gooi altijd het raam open omdat het hok anders binnen 10m vacuum is en het zwart voor mijn ogen wordt. Lekker cheap, superdichtbij.
Alleen ik heb nu vandaag voor de laatste keer gepraat over dat er echt een rack moet komen, heb ze ook uitgelegd waarom, heb ze voorbeelden gegeven, incluis prijzen, benodigde ruimte, etc. Heb ze zelfs Henk van DBB zijn powercages laten zien, voor het geval dat kosten een probleem zouden zijn. Maar het antwoord bleef nee, de ene eigenaar had die beslissing al lang geleden gemaakt en de andere is juist helemaal voor zo'n rack, maar die komt er dus niet tegenin.
Zonde, want het is zo cheap en dichtbij, en een rack is het enige wat ik mis.Ik ben 1.77m, en wat ik nu doe voor squat: stang @ bench press bankje op hoogste positie. Dan eronder staan en gewicht op rug laden. Dan over het bankje heen stappen naar de lege ruimte, set squatten, teruglopen, terugstappen over het bankje, en dan komt het: proberen de stang terug te leggen op die kleine haken, terwijl je op een manier staat waarbij Mark Rippetoad zou janken. Want die haken zijn net te laag. Rinse & repeat voor het aantal sets, na de laatste set dodelijk vermoeid weer over het bankje heenstappen en telkens net weer niet je nek breken.
Dit kan echt niet meer en durf ook niet zwaarder te gaan squatten nu, dit gaat nog een keer fout en lekker voor je rug is dat terugracken van het gewicht echt niet. Heb me al goed georiënteerd, maar zit op dit moment niet in een goede positie om van gym te switchen door stage lopen. Er zit wel een F4F in de buurt van mijn stageplek, maar dan zit ik daar meteen een jaar aan vast. Dus het is nog even doorbikkelen tot februari ofzo.
Nee, lijkt me niet verstandig; zou het houden bij curl.quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen voor de eerste keer sinds 3 maanden weer trainen (wel in nieuwe gym), heb er zin in.
Is het trouwens verstandig om full-body te trainen na een lange periode niks doen?
Tuurlijk. Waarom niet?quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen voor de eerste keer sinds 3 maanden weer trainen (wel in nieuwe gym), heb er zin in.
Is het trouwens verstandig om full-body te trainen na een lange periode niks doen?
Geen idee. Was dat i.i.g. van plan om te doen, heb sinds ik train nog nooit zo'n lange periode stilgezeten dus heb geen flauw idee wat slimste is om te doenquote:
Dit dus, heb mn eigen boek geschreven, om succes te boeken volg dit schema 12weken:quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet verstandig; zou het houden bij curl.
Lijkt mij wel je legt minder de druk op 1 bepaalde spiergroep.quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef ZuidGrens het volgende:
dat is goed ja 100 situps, laat ze goed branden die buikspiertjesquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dit dus, heb mn eigen boek geschreven, om succes te boeken volg dit schema 12weken:
Workout a: 3x12 barbell curl 3*50 situp
Workout b: 3x12 dumbell curl 1*100 situp
Mha vind je dat niet weinig. Heb je tog in een paar minuutjes gedaan. Cristiano Ronaldo doet er 3000 op 1 dag en moet je eens wat hij voor een figur heft.quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
dat is goed ja 100 situps, laat ze goed branden die buikspiertjes
300 ! zoals spartacus het deed.quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha vind je dat niet weinig. Heb je tog in een paar minuutjes gedaan. Cristiano Ronaldo doet er 3000 op 1 dag en moet je eens wat hij voor een figur heft.
Precies, dacht ik ook.quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt mij wel je legt minder de druk op 1 bepaalde spiergroep.
Misschien daarna split schema doen als je een beetje 'opgewarmd'' bent.
Oja beginnen met de beentjesquote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Precies, dacht ik ook.
Zo ga ik het dus doen.
Linkje?quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb trouwens een interessant stuk gelezen over de achterblijvende spiergroep; de benen.
Werken met intensiviteit, gewicht met nadruk op de excentrische fase (negatieve fase).
Voor degenen die interesse hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |