ja no shitquote:
Wat zijn we weer vriendelijkquote:
Rood is wel leuk bij jouw donkere haarquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb al een rouwjas dus nu moet ik nog eentje met een leuke kleur
Maar ik weet niet hoe gevaarlijk felrode jassen zijn. Je hebt wel mooie groens en een soort donkere turquoise, vind ik wel leuk
M'n zusje heeft zo'n felrode wollenjas, die staat haar extreem mooi. Ligt wel heel erg aan je haarkleur vind ik. Bij blonde mensen vind ik het niet zo mooi staan. Ja, en bij redheads, maar die staat sowieso vrij weinig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb al een rouwjas dus nu moet ik nog eentje met een leuke kleur
Maar ik weet niet hoe gevaarlijk felrode jassen zijn. Je hebt wel mooie groens en een soort donkere turquoise, vind ik wel leuk
Occupy Eindhoven zoekt nog mensen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Allure_ het volgende:
Wow ik ben vandaag helemaal gebrainwashed. Door zo'n dude die al jarenlang tegen het rechtsysteem ingaat enzo. Maar hij heeft wel punten waarvan je gaat nadenken en zegt hmmmm dit riekt naar bedrog.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusje heeft zo'n felrode wollenjas, die staat haar extreem mooi. Ligt wel heel erg aan je haarkleur vind ik. Bij blonde mensen vind ik het niet zo mooi staan. Ja, en bij redheads, maar die staat sowieso vrij weinig. [ afbeelding ]
bekant 500 euro voor een jasquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://store-de.hugoboss.(...)Black%26size%3DEU_XL
Deze is stoer.
Haha, paarse make up opdoen is op zich al retarded en dan ook nog rood haar hebben. Je zou bijna denken dat ze een statement ermee wil maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:13 schreef Mozy het volgende:
Ik ken een redhead die echt kklelijk is, en dan bij het uitgaan ook al haar makeup diep rood en diep paars zet
als jy je haar weer laat groeien paste gij er zo weer tussen jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Occupy Eindhoven zoekt nog mensen heb ik gehoord
jy hoeft jy haar niet eens te laten groeien, jy siet er zowieso al uit als een zwerver.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
als jy je haar weer laat groeien paste gij er zo weer tussen ja
neitquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
jy hoeft jy haar niet eens te laten groeien, jy siet er zowieso al uit als een zwerver.
Dat laatste bedoelde ik das der webshop im deutsch war najaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Die jas is toch niet duits? :s Hugo Boss heeft altijd toffe jassen en het aanbod op die Duitse webshop is een stuk groter helaas.
Dank jequote:
lol ik beat je ass met mijn metalen laarzenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
jy hoeft jy haar niet eens te laten groeien, jy siet er zowieso al uit als een zwerver.
Ik vind 'm wel leuk alleen die plooitjes aan de onderkant niet zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:18 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is in de categorie dat soort jassen in het rood ook wel iets, weet dat het wel goed is voor mn figuur
hoeveel metalen applicaties heb je dan :S minder als 15 telt niequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol ik beat je ass met mijn metalen laarzen
12 mar zitten nog 16 op mijn broek jongen bamquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoeveel metalen applicaties heb je dan :S minder als 15 telt nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |