quote:
Ohh jammer, hij was toen in de aanbieding ja, voor de helft zelfs volgens mij ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef Maisnon het volgende:
Heb de jas gevonden lot maar hij is nu dus 130 euro, dat heb ik nu zo er niet voor
quote:
Onze poes klimt ook altijd in de kerstboom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil gewoon een keer een echte proberen. In ons oude appartement hadden we alleen zo'n klein nepboompje staan maar in ons nieuwe huis is veel meer ruimte voor een grote boom. Alleen hopen dat de katten eruit blijven
Heb ook echt zoveel leuke dingen gekocht voor in de boom
Ohh als ze dat doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Onze poes klimt ook altijd in de kerstboom.
volgens mij wil tli die kopenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Allure_ het volgende:
ik heb die jas in het zwart kom at me maisnon
allure wil rellen met maisnonquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Allure_ het volgende:
Mijn papa wil altijd zo'n super grote (echte) boomquote:
Ja, beige was ie ook wel tof maar zoals gezegd is dat zo'n aanstekelijke kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind hem nog steeds wel leuk hoor
maar in beige leuker
Ik zou 'm echt flippenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn papa wil altijd zo'n super grote (echte) boom. Dus dan klimt ze bijna helemaal naar boven en valt de helft van de kerstballen kapot.
daar moet je een bepaald figuur voor hebben. Weinig mannen staat een trenchcoat echt goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik vind zo'n (beige) trenchcoat ook wel tof eigenlijk, maar weer niet of dat staat.
Ja ik heb al een rouwjas dus nu moet ik nog eentje met een leuke kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, beige was ie ook wel tof maar zoals gezegd is dat zo'n aanstekelijke kleurin de komende ijstijd kun je beter gewoon een rouwjas aantrekken
hmm ja bij winterjassen ga ik liever voor een veilige kleur, maar kleurtje is ook leuk indeed. Ben benieuwd of je iets leuk kunt vinden buiten die hobbezakken omquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb al een rouwjas dus nu moet ik nog eentje met een leuke kleur
Maar ik weet niet hoe gevaarlijk felrode jassen zijn. Je hebt wel mooie groens en een soort donkere turquoise, vind ik wel leuk
Heb je winterjassen eigenlijk wel in veel andere kleuren dan beige, zwart en diep donkerblauw? Niet echt veel toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hmm ja bij winterjassen ga ik liever voor een veilige kleur, maar kleurtje is ook leuk indeed. Ben benieuwd of je iets leuk kunt vinden buiten die hobbezakken om
Daarom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
daar moet je een bepaald figuur voor hebben. Weinig mannen staat een trenchcoat echt goed.
Kan interessant zijn, mits moddergevechtquote:
ga hitten op je kutspelletje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kan interessant zijn, mits moddergevecht
Alle kleuren van de regenboogquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je winterjassen eigenlijk wel in veel andere kleuren dan beige, zwart en diep donkerblauw? Niet echt veel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |