quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Allure_ het volgende:
maisnon ik heb de ideale jas
hij is goed voor een wat voller figuur, hij is rood en heeft ook groen tintenhahaha aardby YO!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Dat is waar, maar ik heb al 4 dagen op 1 been gesteund waardoor ik nu echt even rust moet nemen. Ik ben geen 18 meerquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb al 4 dagen op 1 been gesteund waardoor ik nu echt even rust moet nemen. Ik ben geen 18 meer.
Heb jij ook Uggs? Is wat makkelijker spotten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie ook dagelijks gasten op Uggs, echt wtf.Okay zelf vind ik het ook wel tof, maar alleen grijzige ofzo en niet te verwijfd.
T-UGSquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij ook Uggs? Is wat makkelijker spotten.
dat klinkt wel redelijk studentelijk jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
iemand hier die op kamers woon. Ik wil een financieel plaatje krijgen. Hoeveel jullie verdienen met werken, hoeveel betalen jullie voor een kamer.
Ik heb net met een rekenhulp (:') lololol faalrekenaar hier) uitgerekend dat ik nog maar net positief uitkom per maand.
Die situation heb ik ook, heb laatst in Excel een 'begroting' gemaakt, na wat te hebben rondgevraagd en van wat websites gemiddelden te hebben geplukt. Die kan ik je wel even sturen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
iemand hier die op kamers woon. Ik wil een financieel plaatje krijgen. Hoeveel jullie verdienen met werken, hoeveel betalen jullie voor een kamer.
Ik heb net met een rekenhulp (:') lololol faalrekenaar hier) uitgerekend dat ik nog maar net positief uitkom per maand.
Dat zou ik heel aardig vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die situation heb ik ook, heb laatst in Excel een 'begroting' gemaakt, na wat te hebben rondgevraagd en van wat websites gemiddelden te hebben geplukt. Die kan ik je wel even sturen?
No man. Wat heb jij meestal om je voeten in public?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij ook Uggs? Is wat makkelijker spotten.
Prada's.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man. Wat heb jij meestal om je voeten in public?
lenenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
mozy is weer te lui om het zelf uit te zoeken
vraag maar vast een lening aan
occupy eindhoven heeft nog een plekje vrijquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
lenenik ga nog liever op straat wonen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
occupy eindhoven heeft nog een plekje vrij
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]octopus kan mijn dick sucken
ik vind dat zo lekka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |