war heb je die gekgot?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
12 mar zitten nog 16 op mijn broek jongen bam
Ja die vind ik dan weer wel leuk maar bovenin minderquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk alleen die plooitjes aan de onderkant niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:23 schreef Allure_ het volgende:
maisnon ik heb de ideale jas
hij is goed voor een wat voller figuur, hij is rood en heeft ook groen tintenHij was echt leuk geweest, maarja, geen voller figuur heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn BMI is 19 ofzodacht dat ik veel dikker was
ja dan zou ik er een vleesjurk onder dragenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij was echt leuk geweest, maarja, geen voller figuur he
Misschien kan het wel, als je 0 spieren hebt en veel vet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens bmi ben ik ook te licht, echt bullshitquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb je voor 15 euro al liggen bij menig winkel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://store-de.hugoboss.(...)Black%26size%3DEU_XL
Deze is stoer.
Neequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die heb je voor 15 euro al liggen bij menig winkel.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Allure_ het volgende:
Die outfit bij 1:40 is echt vet met dat paarsje jasje en die mooiebroek
.
Waarom is er geen goede dubstep mix van dit nummer?
Ja die mix is boeler, want daar hoor je dat deuntje niet in.quote:
Oh, vandaar dat je zei 'goede' remix.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja die mix is boeler, want daar hoor je dat deuntje niet in.
Joaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat je zei 'goede' remix.
Ik kom wel naar jou huis danquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Joa.
Nu heb ik alweer zin om uit te gaan. Maar ik mag neit
.
Mooi, mag je even de afwas doen. Ik mag mijn knie namelijk niet teveel belastenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jou huis dan.
Okay. Nog meer taken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi, mag je even de afwas doen. Ik mag mijn knie namelijk niet teveel belasten.
Kan toch ook op een been?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi, mag je even de afwas doen. Ik mag mijn knie namelijk niet teveel belasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |