quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:57 schreef Allure_ het volgende:
ik heb die jas in het zwart kom at me maisnon
Mijn papa wil altijd zo'n super grote (echte) boomquote:
Ja, beige was ie ook wel tof maar zoals gezegd is dat zo'n aanstekelijke kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind hem nog steeds wel leuk hoor
maar in beige leuker
Ik zou 'm echt flippenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn papa wil altijd zo'n super grote (echte) boom. Dus dan klimt ze bijna helemaal naar boven en valt de helft van de kerstballen kapot.
daar moet je een bepaald figuur voor hebben. Weinig mannen staat een trenchcoat echt goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik vind zo'n (beige) trenchcoat ook wel tof eigenlijk, maar weer niet of dat staat.
Ja ik heb al een rouwjas dus nu moet ik nog eentje met een leuke kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, beige was ie ook wel tof maar zoals gezegd is dat zo'n aanstekelijke kleurin de komende ijstijd kun je beter gewoon een rouwjas aantrekken
hmm ja bij winterjassen ga ik liever voor een veilige kleur, maar kleurtje is ook leuk indeed. Ben benieuwd of je iets leuk kunt vinden buiten die hobbezakken omquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb al een rouwjas dus nu moet ik nog eentje met een leuke kleur
Maar ik weet niet hoe gevaarlijk felrode jassen zijn. Je hebt wel mooie groens en een soort donkere turquoise, vind ik wel leuk
Heb je winterjassen eigenlijk wel in veel andere kleuren dan beige, zwart en diep donkerblauw? Niet echt veel toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hmm ja bij winterjassen ga ik liever voor een veilige kleur, maar kleurtje is ook leuk indeed. Ben benieuwd of je iets leuk kunt vinden buiten die hobbezakken om
Daarom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
daar moet je een bepaald figuur voor hebben. Weinig mannen staat een trenchcoat echt goed.
Kan interessant zijn, mits moddergevechtquote:
ga hitten op je kutspelletje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kan interessant zijn, mits moddergevecht
Alle kleuren van de regenboogquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je winterjassen eigenlijk wel in veel andere kleuren dan beige, zwart en diep donkerblauw? Niet echt veel toch?
ja no shitquote:
Wat zijn we weer vriendelijkquote:
Rood is wel leuk bij jouw donkere haarquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe gevaarlijk felrode jassen zijn. Je hebt wel mooie groens en een soort donkere turquoise, vind ik wel leuk
M'n zusje heeft zo'n felrode wollenjas, die staat haar extreem mooi. Ligt wel heel erg aan je haarkleur vind ik. Bij blonde mensen vind ik het niet zo mooi staan. Ja, en bij redheads, maar die staat sowieso vrij weinig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Occupy Eindhoven zoekt nog mensen heb ik gehoordquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Allure_ het volgende:
Wow ik ben vandaag helemaal gebrainwashed. Door zo'n dude die al jarenlang tegen het rechtsysteem ingaat enzo. Maar hij heeft wel punten waarvan je gaat nadenken en zegt hmmmm dit riekt naar bedrog.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusje heeft zo'n felrode wollenjas, die staat haar extreem mooi. Ligt wel heel erg aan je haarkleur vind ik. Bij blonde mensen vind ik het niet zo mooi staan. Ja, en bij redheads, maar die staat sowieso vrij weinig. [ afbeelding ]
bekant 500 euro voor een jasquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://store-de.hugoboss.(...)Black%26size%3DEU_XL
Deze is stoer.
Haha, paarse make up opdoen is op zich al retarded en dan ook nog rood haar hebben. Je zou bijna denken dat ze een statement ermee wil maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:13 schreef Mozy het volgende:
Ik ken een redhead die echt kklelijk is, en dan bij het uitgaan ook al haar makeup diep rood en diep paars zet
als jy je haar weer laat groeien paste gij er zo weer tussen jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Occupy Eindhoven zoekt nog mensen heb ik gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |