quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef Mozy het volgende:
kan je ook een kamer met huursubsidie krijgen? ik dacht dat dat alleen op appartementen was ofzo. Want dat is al meteen een mega meevaller. En een kamer heb ik nog niet. Ben aan het twijfelen. Of goedkoper in Amersfoort, of in Utrecht.
quote:oorwaarden huursubsidie
Ik wil graag huursubsidie aanvragen, maar wat zijn de voorwaarden hiervoor? Hier leest u wat de voorwaarden zijn voor de huursubsidie.
Met behulp van de huursubsidie krijgt u een tegemoetkoming voor de kosten van het huren van een woning. Daarvoor moet u echter wel aan een paar eisen cq voorwaarden voldoen.
Zo mag de huurprijs niet te hoog zijn en mag uw inkomen niet boven de grens uitkomen. Wat de grenzen zijn leest u verderop in dit artikel. Hieronder ziet u de voorwaarden weergegeven van de huursubsidie danwel huurtoeslag:
De woning dient zelfstandig te zijn en een eigen voordeur te hebben.
Tevens gelden er inkomensgrenzen (zie daarvoor de tabel hieronder);
De aanvrager dient 18 jaar of ouder te zijn;
De aanvrager bezit de Nederlandse nationaliteit of is in het bezit van een geldige verblijfsvergunning
De huur mag niet boven een bepaald bedrag uitkomen. In 2010 moet de huur lager zijn dan �647,53 per maand. Voor jongeren onder de 23 jaar geldt een huurgrens van �357,37 per maand.
quote:Ook jij als student hebt de mogelijkheid om in aanmerking te komen voor huursubsidie. Het maakt eigenlijk niet eens uit of je student bent of niet. Zolang aan de gestelde voorwaarden wordt voldaan van de huursubsidie, kan iedereen huursubsidie aanvragen.
Zelfs als je studiefinanciering elke maand krijgt overgemaakt van de IB groep, kun je in aanmerking komen voor huursubsidie. Studiefinanciering wordt namelijk niet meegeteld bij je verzamelinkomen wat uiteindelijk van belang is voor de huursubsidie.
Nu vragen studenten zich natuurlijk af of ze ook huursubsidie kunnen krijgen voor hun studentenkamer. Dit is alleen mogelijk indien de kamer zich bevindt in een aangewezen woning. Dit wil zeggen dat de kamer toegewezen moet zijn door bijvoorbeeld een woningbouwco�peratie.
Het is ook mogelijk om huursubsidie aan te vragen met medestudenten. Hiervoor moet dan wel worden voldaan aan de voorwaarden voor huursubsidie. De inkomens van jou en je medestudenten wordt bij elkaar opgeteld en dat inkomen wordt dan getoetst aan de voorwaarden.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus een kamer in een huis van de woningbouw = toeslag
Misschien moet je nog even wat meer onderzoek verrichten m.b.t. huursubsidie, Mooske.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
allure als huisgenoot = tientje voor een pijpjob
Nee, mogen hier alleen chicks wonen. Anders mocht je m'n kamer zo hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ally kan ik ook bij jou intrekken?
Ik zie haar al lopen door je huis, op sloffen en met een piggybank te rammelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
allure als huisgenoot = tientje voor een pijpjob
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie haar al lopen door je huis, op sloffen en met een piggybank te rammelen.Of Ally 2.0, met een tablet erbij en de hele dag orders de deur uit laten gaan voor obscure kleding en cosmetica. Dozen en plastic zakken van de deurmat tot aan het plafond.
Verstop me onder je bed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, mogen hier alleen chicks wonen. Anders mocht je m'n kamer zo hebben.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik verzorg mijzelf voldoende. Ik douche elke dag, doe mijn haar altijd en als kleding niet fris meer ruikt gooi ik het in de wasmachine. Voor de rest draag ik kleding die ik zelf mooi vind en soms ook zelf maak. Hetzelfde geldt voor mijn haar. Als jullie dat onverzorgd vinden mag je dat vinden, ik slaap er geen nacht minder om
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok�, maar dan niet meer zeiken om zulke dingen, dat krijg je nou eenmaal:
Moeilijk contact maken met meisje..
Huh, is dat wolvendagen?quote:
wtf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie ook dagelijks gasten op Uggs, echt wtf.Okay zelf vind ik het ook wel tof, maar alleen grijzige ofzo en niet te verwijfd.
wtfquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is WD trouwens lekker. Is zij lang? Dan vind ik haar namelijk niet meer zo lekker. Lange meiden hoe skinny zij ook lijken. Alles groeit toch evenredig mee, voeten, bekken, handen... hoofd.. schaamlippen..
just trollin'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |