Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Heeft Xbox geen 1943?quote:Op maandag 5 december 2011 10:22 schreef Rauw. het volgende:
Beter doen ze gewoon de X360 versie ook releasen morgen van b2k, PS3ers zijn ondertussen al verwend met hun 1943.
Bijna vakantie, Bf3 nog grijzer spelen.
Hoezo verwend met hun 1943? denk toch dat als je BF veel speelt je die toch al had.....quote:Op maandag 5 december 2011 10:22 schreef Rauw. het volgende:
Beter doen ze gewoon de X360 versie ook releasen morgen van b2k, PS3ers zijn ondertussen al verwend met hun 1943.
Bijna vakantie, Bf3 nog grijzer spelen.
Dat was de reden dat ze die week exclusive gekregen hebben toch? Omdat ze verdrietig waren omdat ze geen BF1943 erbij kregen?quote:Op maandag 5 december 2011 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo verwend met hun 1943? denk toch dat als je BF veel speelt je die toch al had.....
Nee, wat PS3 gebruikers hadden een rechtszaak aangespannen in de USA, en EA ging die sowieso verliezen dus de keuze is gauw gemaakt danquote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat was de reden dat ze die week exclusive gekregen hebben toch? Omdat ze verdrietig waren omdat ze geen BF1943 erbij kregen?
Ja, en dus hebben ze als nog gratis 1943 aangeboden aan PS3 gebruikers, waardoor hun recht op een week exclusive naar mijn idee vervalt.quote:Op maandag 5 december 2011 10:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee, wat PS3 gebruikers hadden een rechtszaak aangespannen in de USA, en EA ging die sowieso verliezen dus de keuze is gauw gemaakt dan
Gaat voor iedereen weer wennen worden gok ik, gezien de destructions enzo.quote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef Quantic het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe ( eigenlijk oude )maps een beetje bevallen. Ik heb hiervoor nooit bf gespeeld dus zal in t begin wel flink geowned worden.
Volgens mij 15 euro. Zo duur was DLC Vietnam in ieder geval voor BFBC2 dus ik gok dat ze het op die prijs gooien.quote:Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef Sant. het volgende:
Vanavond maar eens even langs de winkel gaan om een PSN tegoedje te kopen.
paar map erbij is altijd prima natuurlijk.
Wat gaat dat geintje kosten? 10 - 15 euro?
Die van mij is: Longest Headshot 671 mquote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Net even bezig geweest met long range sniperen. 648m gehaald. Iemand hier al rond de 900-1000 gehaald?
[PC - Battlefield 3] #66 - Ejaculerende IRNV-users.quote:Op maandag 5 december 2011 13:41 schreef MrKikker het volgende:
dus hoe bevalt dit spel tot dusver op de PC (mochten er hier PC gamerts rondlopen?)
cheaters? bugs? is het wel een shooter of ligt de nadruk meer op vliegen/rondrijden/etc?
Zie de OP Sorry foutje. ergens in het vorige topic of het topic daarvoor. Ik ben te lui om t voor je op te snorren. Maar daar staat ook een volledige uitleg.. tevens denk ik dat je met de zoekterm "Battlefield 1943 gratis dowload" in Google ook al een eind komt. Lamme paterquote:
Is alleen gratis op de PS3.quote:
Op de PC en PS3 is die bug al gepatched volgens mij, snap niet waarom dat zo lang duurt voor de 360..quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Catkiller het volgende:
En zo win je dik en zo komt er een onsterfelijke retard tussen die de boel verneukt![]()
Je hebt dat dik door dus wmb mogen ze al die gasten een dikke ban aan naaien voor het misbruiken van een bug. Is nog een teringbooster ook met zijn 916 SPM, met scores van 0 - 13 en 7 - 14 de laatste twee games en dan wel een K/D van 2 hebben zeker
Misschien moet ie door de controle van Microsoft?quote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Op de PC en PS3 is die bug al gepatched volgens mij, snap niet waarom dat zo lang duurt voor de 360..
Nice! Al is het record iets van 3000 meterquote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef KoningStoma het volgende:
Haha ik maakte net een dubbele headshot van 260 meter
Pics?quote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice! Al is het record iets van 3000 meter
Krijg je van teveel Skyrim spelen.quote:
PP2000 doet het wel goed bij mij, krijg er extended mags op en zet ammo squad ding aan en shit will be hitting the fan.quote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef Catkiller het volgende:
Nou zeg, ik zit er gewoon van te blozen.
Terug naar het spelletje, was is de beste PDW? Of misschien bestaat er niet zoiets als beste PDW omdat ze allemaal even kut zijnMaar ik wil die medal ook halen
Beter hou je die van jezelf open als ik aan het ownen ben!quote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef Catkiller het volgende:
Als je ogen het wel aan kunnen om de legende in actie te zien.
zelf vind ik de as-val het best, vooral als je met recon bezig bentquote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef Catkiller het volgende:
Nou zeg, ik zit er gewoon van te blozen.
Terug naar het spelletje, was is de beste PDW? Of misschien bestaat er niet zoiets als beste PDW omdat ze allemaal even kut zijnMaar ik wil die medal ook halen
quote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef Catkiller het volgende:
Als je ogen het wel aan kunnen om de legende in actie te zien.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
jij bent het dus die altijd tegen zijn katten aan het lullen is.
Nog nooit met m gegamed ik mag m nu alquote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 18:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)1954513/2/174975597/
Ein-de-lijk ben ik eens de beste.
quote:
quote:Voordat je reageert
Als je nou ziet dat je nick niet in de OP komt na meerdere malen posten DM/PM de GAM mods dan even. We lezen niet altijd elke pagina na om te zoeken naar mensen die hun nick in de OP willen en de TS ziet het ook vaak genoeg over het hoofd.
3000quote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice! Al is het record iets van 3000 meter
Dus daarom praten mensen vaak niet terug tegen mij, ze denken dat ik tegen mijn katten aan het praten benquote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
Voordat je reageertquote:
Die had ik ook al gepost.quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Als je nou ziet dat je nick niet in de OP komt na meerdere malen posten DM/PM de GAM mods dan even. We lezen niet altijd elke pagina na om te zoeken naar mensen die hun nick in de OP willen en de TS ziet het ook vaak genoeg over het hoofd.
I luikz poddings Hhhuuuuurrrr.quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Morgen- het volgende:
[..]
jij bent ook een retard, jij deed eraan mee
Maar ik heb wel gewonnen!quote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Morgen- het volgende:
[..]
jij bent ook een retard, jij deed eraan mee
Oeh, zie ik nu pas. Nu is mijn epenis nog groterquote:Top Assault
Hbc_Helios
SPM
394
Top Helicopter Pilot
Hbc_Helios
SPM
129
Speel jij ook PS3? Waren weer een paar goede potjes net! Hele squad het dubbele aan punten dan de best of the restquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:40 schreef Catkiller het volgende:
Bij Xbox 1.06 gemiddeld en bij de PS3 1.03 gemiddeld.
[..]
Oeh, zie ik nu pas. Nu is mijn epenis nog groter![]()
Alleen jammer dat ik nooit pilot ben geweest maar altijd gunner ben.
Gelukkig niet, dat ik hem ook voor de PC heb is al erg zat. Die stats staan gewoon bij hun platoon net zoals bij ons.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Speel jij ook PS3? Waren weer een paar goede potjes net! Hele squad het dubbele aan punten dan de best of the rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd goede potjes. Alleen op Highway ben ik geknifed door een rank 13Heb hem direct na mijn spawn terug geknifed en daarna nog 1 maar toch
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik zou echt niet moeten denken aan een 40 man Bazaar, Seine Crossing of Metro.quote:Op dinsdag 6 december 2011 04:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vind het echt een vet spel, maar vind het echt zo jammer dat je maar met 24 tegelijk op de PS3 kunt spelen. Mis toch een beetje dat echte slagveld gevoel en sommige levels zijn gewoon niet leuk met maar 24 man.
Zit er sterk over te denken een nieuwe pc te halen, maar dat vind ik ook weer zoiets voor 1 spel
K/D is leuk, maar SPM is de shitquote:
SPM is eigenlijk ook onzin om aan skills te linken, begon zelf op 0,0 skills met FPS op de Xbox,quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef 67Impala het volgende:
K/D is leuk, maar SPM is de shit![]()
Imo is het behalen van een goede K/D en SPM gewoon een uitdaging niets meer en niets minder
Je unlockt wapens t/m 45, daarna moet je tering veel XP halen voor nieuwe ranks. Rank 45 naar 46 is 230000 score.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:08 schreef Sant. het volgende:
Ik zit nog ver van mijn max niveau, maar bij SPM is wel stijgende.
K/D let ik niet op, al is het wel frustrerend als je amper kills maakt, maar wel veel doodgaat natuurlijk.
Verder heb ik vooral de kerstvakantie om flink te levelen. Op dit moment heb ik niet de tijd om uren achter de PS3 te zitten. Helaas
Wat is de max rang die je eigenlijk kunt halen of hoe zit dat?
of werkt ook dit met prestigen e.d.
quote:After Rank 45 (Colonel) you will earn Service Stars to your Colonel Rank each time you rank up. You can earn a max of 100 Service Stars, making the total ranks 145.
sowieso stop je op lvl 45quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef Sant. het volgende:
quote:
After Rank 45 (Colonel) you will earn Service Stars to your Colonel Rank each time you rank up. You can earn a max of 100 Service Stars, making the total ranks 145.
Dat ga ik nooit halen
En eigenlijk wil ik dat ook niet, dan moet je wel een no-lifer zijn
Maar als SPM weinig met skill te maken (cheaters/ boosters daargelaten) en K/D daar ook niet van invloed voor is. Hoe meet je het dan? Dat skill level wat er op Battlelog bij staat is nu ook niet echt verhelderend. Dus dan wordt het vrij lastig om nu te bepalen wanneer iemand nu goed is.quote:Op
dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
SPM is eigenlijk ook onzin om aan skills te linken, begon zelf op 0,0 skills met FPS op de Xbox,
en zit nu op een SPM van 302. SPM van de laatste 10 dagen ben ik zelf bijvoorbeeld veel benieuwder naar, verwacht dat ik nu wel rond de 400/450 zit namelijk.
K/D en W/L zijn evengoed flink gestegen sinds de laatste 2 weken.
Zit nu ongeveer op mijn max niveau denk ik, grootste uitdaging is nu vooral de ribbons en medals scoren.
Ik wordt echt gek als het niet lukt om kills te maken. Ik ben altijd wel voor het capturen van vlaggen, maar ook van het kills maken. Ben nu Colonel 2 stars, maar om nu te zeggen dat het tering lang duurt voordat je level up gaat, nee. Sowieso zie ik mijzelf geen 100 stars worden, maar ik ben wel plan ongeveer gelijkwaardige uren erin te steken als BC2. Daar kan natuurlijk wel een aantal maanden tussen zit dat ik wat anders speelquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:08 schreef Sant. het volgende:
Ik zit nog ver van mijn max niveau, maar bij SPM is wel stijgende.
K/D let ik niet op, al is het wel frustrerend als je amper kills maakt, maar wel veel doodgaat natuurlijk.
Verder heb ik vooral de kerstvakantie om flink te levelen. Op dit moment heb ik niet de tijd om uren achter de PS3 te zitten. Helaas
Wat is de max rang die je eigenlijk kunt halen of hoe zit dat?
of werkt ook dit met prestigen e.d.
Is inderdaad moeilijk, maar denk dat die SPM van 300 niet echt representatief is voor mijn huidige niveau van skill, zit bijna elke pot in de top 5 met een mooi aantal punten, en als ik dan zie dat gasten die vaak tussen plek 6 en 12 van de server spelen ook met die SPM van 300 zitten dan moet ik toch ergens daarboven zitten qua skill met dezelfde SPM.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Maar als SPM weinig met skill te maken (cheaters/ boosters daargelaten) en K/D daar ook niet van invloed voor is. Hoe meet je het dan? Dat skill level wat er op Battlelog bij staat is nu ook niet echt verhelderend. Dus dan wordt het vrij lastig om nu te bepalen wanneer iemand nu goed is.
Maar ik lees net dat je ook 320 uur BC2 gespeeld hebt, dat is al 320 uur voorsprong qua FPS op de 360quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:13 schreef 67Impala het volgende:
Dat is inderdaad waar. Maar heel kort door de bocht is SPM gewoon je totaal score gedeeld door het totale aantal gespeelde uur. Dat zit bij mij dan op 527. Maar het is heel afwisselend hoe ik speel, soms kom ik niet in de buurt van de mvp en eindig ik 8e ofzo, en de andere keer een aantal keer achter elkaar 1e of 2e.
(Overigens is het echt kut om MVP 3 medal te krijgen)
BC2 320 uur ja, BF3 60 uur. Overigens speelt BF3 totaal anders dan BC2 (vind ik dan).quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar ik lees net dat je ook 320 uur BC2 gespeeld hebt, dat is al 320 uur voorsprong qua FPS op de 360
Daarom zou het voor mijn statslibido gunstiger zijn, en denk in het geheel boeiender als er ook een SPM van "een bepaalde laatste tijd" zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef 67Impala het volgende:
Ik bedoelde trouwens dat jij al 320 uur had leren mikken met een xboxcontroller en dat ik dat ook nog moest lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder zijn eigen plezier in het spel toch! vind stats een leuke toevoeging maar speel puur voor om plezierig mijn vrije tijd te doden."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Wees blij dat je m vandaag iig kunt binnen halenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef Quantic het volgende:
Dat is wel prijzig voor slechts 4 maps.. Vooral voor een game die nog niet af is..nja waarschijnlijk koop ik hem vanavond toch wel
Tenzij je een TDM variant speelt natuurlijk. TDM is best leuk in dit spel. Misschien zelfs nog leuker als de spawns beter uitpakken na de komende patch.quote:
Ik speel zelf vaak SQDM, dan is een goede K/D ook vrij belangrijk. Bij rush of CQ staat meer de team prestatie voor op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tenzij je een TDM variant speelt natuurlijk. TDM is best leuk in dit spel. Misschien zelfs nog leuker als de spawns beter uitpakken na de komende patch.
ik heb een 80GB PS3, dus kon laatst DC Online niet downloaden. Dit soort idioot grote patches helpen dan niet bepaald mee, en al helemaal niet als straks wellicht Modnation racers nog voorbij komt als Christmas Deal met alle DLC, want dan kom ik denk ik toch al wel in de problemen qua schijfruimte, terwijl er niet eens zoveel op staat...quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:27 schreef Pumatje het volgende:
ik krijg die 250 gig echt niet vol hoor..
en die patch is zo groot, omdat er gigantisch veel mis is met het spel.
Nee. Die patch bevat content, daarom is 'ie zo groot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:27 schreef Pumatje het volgende:
ik krijg die 250 gig echt niet vol hoor..
en die patch is zo groot, omdat er gigantisch veel mis is met het spel.
Wat voor content dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Die patch bevat content, daarom is 'ie zo groot.
hoeveel procent is content van die patch dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Die patch bevat content, daarom is 'ie zo groot.
Ik kan me nog een patch herinneren van BC2 van 1767 mb. Die duurde lang.. dus dit is echt geklaag om niets.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
WTF man.... eerst een fucking patch van iets van 700 MB groot(!!!!), en dan die DLC die ook nog eens 1300 MB groot is ofzo...
...en het downloaden gaat fucking langzaam, dus op die manier staat je PS3 al snel 2 uur aan puur en alleen om die meuk binnen te trekken
Maar sowieso die patch, hoe halen ze het in hun hoofd om een patch 700MB groot te maken!?!? Wat is dat voor onzin? En hoeveel van dat soort patches kun je nog verwachten? Zo hou je geen HDD-ruimte meer over
Ik begrijp ook niet goed waarom ie zo snel al vol zit, afgezien van wat games die ik kon downloaden met die actie van een half jaar geleden dat je gratis games had vanwege de security-breach op PSN... (Dus heb er nu Infamous, Dead Nation, WipeoutHD, Rachet and Clank QfB, en The Last Guy op staan, en nog 2 kleine games (Flow en Ragdoll Kung Fu).quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:49 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik kan me nog een patch herinneren van BC2 van 1767 mb. Die duurde lang.. dus dit is echt geklaag om niets.
Het downloaden heeft meer te maken met je internet verbinding.. Ik heb overigens een 40 gig fatboy en heb nog nooit last gehad dat mijn HD vol zat
Voertuigen / wapens die niet perse voor iedereen beschikbaar hoeven te zijn. Dat denk ik, ten minste, omdat het uitvoerbare bestand vaak niet groter is dan 10 mb. Als ze 700 mb nodig hebben om een "paar" bugs te patchen dan is dat wel erg inefficiënt.quote:
De maps zijn voor de PS3 en Xbox aangepast he? Ze zijn kleiner gemaakt zodat ze speelbaarder zijn voor 24 man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou echt niet moeten denken aan een 40 man Bazaar, Seine Crossing of Metro.
40 man Caspian border zou mijn part wel mogen, 40 man Operation firestorm ook wel.
Maar over het algemeen vind ik rond de 24 toch wel genoeg per map.
Haha, make me..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef Catkiller het volgende:
Ja inderdaad, de stukken die je bijvoorbeeld bij rush hebt die je bij conquest niet hebt op crossing die zitten er bij de PC wel bij geloof ik
Mij lijkt het aan de ene kant wel tof maar aan de andere kant ben je nu al best vaak de lul met gasten die achter elkaar lopen, is dan denk ik alleen maar erger ondanks de grotere maps.
En ik wil deze hele week niks lezen over B2K, zet het maar in spoilers ofzo!![]()
...met de downloadtijden voor de PS3 is het voor mij waarschijnlijk ook een week wachten...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Voor ons (360/PC gamers) is het nog een week wachten.
Is je internet zo slecht? ik had hem binnen 10 minutjes gedownload.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...met de downloadtijden voor de PS3 is het voor mij waarschijnlijk ook een week wachten...
Mijn internet op de 360 is razendsnel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Is je internet zo slecht? ik had hem binnen 10 minutjes gedownload.
Klopt, kon zelf beter via internet bf3 kopen en een paar dagen wachten. Maar bij de aankoop van een nieuwe ps3 kon ik het gewoon niet laten om hem meteen te kopen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn internet op de 360 is razendsnel.
Mijn internet op de PC is razendsnel.
Mijn internet wanneer ik online Battlefield 3 SPEEL is razendsnel.
... maar wanneer ik iets van PSN moet downloaden, dan duurt het op de een of andere manier een eeuwigheid
Heel irritant.
Anyway, de mappack is binnen. Zojuist even gespeeld, en de maps lijken me in ieder geval al een stuk beter dan de standaard maps die bij de game zaten. Wat dat betreft zullen mensen die die mappack niet gratis hebben zich wel verdomd opgelicht voelen.
Dacht al zo iets! Waren wel lekker bezig in die tankquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm sorry Rensje, mijn Playstation 3 valt weer opeens uit
Ik kon de LE 1,5 week ook nog wel krijgen online, wou ook niet wachten. Ach ja, dan die 15 euro maar. Whatever.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, kon zelf beter via internet bf3 kopen en een paar dagen wachten. Maar bij de aankoop van een nieuwe ps3 kon ik het gewoon niet laten om hem meteen te kopen.
Ik ken de standaard maps nog niet, dus ben daar nog een tijdje zoet mee :p
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
godsamme ik wou ff een paar potjes doen, had ik eerst een update van de ps3 zelf, daarna voor die mappen en daarna nog voor bf3 zelf
Was godverdomme een uur verder voordat ik kon ik spelen en toen had ik al geen zin meer
Ja ben nu maar chelsea aan het kijken tegen valenciaquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij is aan het downloaden. 7 minuten resterend. In 30 seconden al op 7%.
Karkand is echt überhaupt vet! Zojuist potje met quantic denk die gingen echt top ook al waren we met ze twee. Golf is ook tof, morgen even de rest proberen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een maps. Golf of Oman een potje conquest gedaan.![]()
Nu Karkand. En die voicechat.Ik hoor niet eens of het Engels of Duits is zo stottert het. Ligt dat aan mijn headset?
Ja dat was ik idd, waren een paar prima games. Ken de maps nog totaal niet dus was voornamelijk rondlopen op goed gevoel ^^ desalniettemin stonden we samen steeds dik bovenaan, ging dus prima!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Karkand is echt überhaupt vet! Zojuist potje met quantic denk die gingen echt top ook al waren we met ze twee. Golf is ook tof, morgen even de rest proberen!
Ik had wel bij sommige punten van: heey dit ken ik ergens van.. Maar veelal ook op goed geluk rondlopenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ja dat was ik idd, waren een paar prima games. Ken de maps nog totaal niet dus was voornamelijk rondlopen op goed gevoel ^^ desalniettemin stonden we samen steeds dik bovenaan, ging dus prima!
Oh oke, hopelijk neemt het je verleden ook mee dan, iemand dood branden is toch wel lastig somsquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:36 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Ja zeker, t zijn nieuwe wapens die je moet unlocken door opdrachten uit te voeren, zoals 50 kills met AT + 1 kill met je repair tool + nog iets. Wel tof gedaan naar mijn idee
Jep, maar ik filter ze wel in de server browser.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe zit het met de B2K maps?
Zijn ze gewoon tussen de andere maps gevoegd?
Er zijn ook speciale B2K servers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe zit het met de B2K maps?
Zijn ze gewoon tussen de andere maps gevoegd?
Nop. Vannacht of morgen wssquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:43 schreef Morgen- het volgende:
Iemand al xbox dash update gehad? (die niet aan de beta heeft meegedaan)
Oke beter,quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jep, maar ik filter ze wel in de server browser.
Ik ook. Ben met deze 4 maps wel even zoet. Stukken beter dan de BF3 maps.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jep, maar ik filter ze wel in de server browser.
Ik speelde echte slecht, speelde als assault maar heb niks geunlocked nogquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:18 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Dacht al zo iets! Waren wel lekker bezig in die tankwel jammer dat de servers niet meer vol zitten op de normale maps vanwege karkand!
Met 4 FOK!kers in een squad is leuk. 12 FOK!ers in een team is nog leukerquote:Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik speelde echte slecht, speelde als assault maar heb niks geunlocked nog
Normaal speel ik als engineer
Ik moet ook nog steeds een bluetooth headsetje hebben.
Ik merk dat het spel (mits gespeeld met FOK!kers) een stuk leuker wordt.
Ik dacht al: heeujj, doe is reviven dan :p Headsetje is wel een pre vind ik, maar geen must. Het werkt alleen wel stukken beter als je kan communiceren :pquote:Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik speelde echte slecht, speelde als assault maar heb niks geunlocked nog
Normaal speel ik als engineer
Ik moet ook nog steeds een bluetooth headsetje hebben.
Ik merk dat het spel (mits gespeeld met FOK!kers) een stuk leuker wordt.
die stuck bij Monument square op Seine Crossing begint me ook te irriteren.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:24 schreef Morgen- het volgende:
Is die update voor bf3 (xbox) er nou al? ze moeten die squads echt gaan fixen
Op internet lees je van heel veel gefrustreerde kinderen die DIce uitmaken voor retards en vervolgens dreigen met een rechtzaak.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef 67Impala het volgende:
Ik snap al die download problemen nietIk heb hem zonder enige moeite binnen geharkt
Ik ook. Van het beginnen met downloaden tot het daadwerkelijk spelen was echt maximaal 20 minuten of zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef 67Impala het volgende:
Ik snap al die download problemen nietIk heb hem zonder enige moeite binnen geharkt
Voornamelijk kleine dingetjes. Zoals de Cap-cirkel die de verkeerde ronde maakt als de enemy aan het cappen is. Team/squadbalance krijgt als het goed is wat tweaks.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zie iedereen hier om een patch voor 360 vragen, wat moet er gefixed worden dan? Ik kom nauwelijks problemen / vage dingen tegen.
IRNV, flashlight, onsterfelijkheid.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zie iedereen hier om een patch voor 360 vragen, wat moet er gefixed worden dan? Ik kom nauwelijks problemen / vage dingen tegen.
Dat kan toch wel over meerdere potjes toch? Anders duurt het wat langerquote:Op woensdag 7 december 2011 14:46 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Famas is een assigment, 10 heals + 10 revives als assault en hij is binnen! Adelaar is vanaf rank 45 en je kan adelaar 100 halen :p
Eitje dus, tellen je behaalde scores ook al of moet je dat opnieuw halen (of op een B2K map misschien?)quote:Op woensdag 7 december 2011 14:46 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Famas is een assigment, 10 heals + 10 revives als assault en hij is binnen! Adelaar is vanaf rank 45 en je kan adelaar 100 halen :p
Ach ja zo moeilijk zijn ze niet..quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Klopt helemaal, alleen je oude scores worden niet meegenomen!
Dat is inderdaad ook een optie, gewoon mensen in hun game joinen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef 67Impala het volgende:
Ik merk wel dat ik echt keihard moet wennen aan de maps.. Voel me bijna weer een nOObje! Maar ze zijn wel super dik!
@ sant je moet gewoon random Fokkers inviten geheid dat er een aantal je sqd joinen!
Nee je moet eerst de bovenste halen en vervolgens gaat hij tellen voor de onderste. Overigens denk ik dat de FAMAS beter is dan de F2000quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach ja zo moeilijk zijn ze niet..
Voor de onderste vijf: worden je scores al bijgehouden ook al heb je de bovenste 5 nog niet? Bv voor de MG36: worden de 100 LMG kills al wel bijgehouden als ik de 2 mortar kills voor de QBB95 nog niet heb?
FAMAS RoF = 900 RPM!
Famas? wasda?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee je moet eerst de bovenste halen en vervolgens gaat hij tellen voor de onderste. Overigens denk ik dat de FAMAS beter is dan de F2000![]()
Inmiddels service star voordat ding en met reddot is hij ideaal. Wel vaag dat de wapens als je ze unlockt voorzien zijn van 12x zoom
Hoe krijg je die? met b2k?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef 67Impala het volgende:
Assault rifle met 900 date of fire. Maar heel erg sterk.. Ik denk dat hij de F2000 overtreft
Nadat ik weg was zeker!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef 67Impala het volgende:
Net wel een aantal zeer goeie potjes achter de rugB2K is gewoon vet! Overigens ook mijn kill gemaakt met die shovel voor like à boss trophy
Met heatseakers gaat het iig snellerquote:Op woensdag 7 december 2011 17:55 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ja, waren wel lache potjes, jammer dat we aardig wat verloren.
Eindelijk heatseakers op de jet unlocked, het lukte me maar niet om met de standaard gun genoeg punten bij elkaar te sprokkelen, maar nu toch gelukt.
Met de attack-heli kun je tenminste nog meeliften op een goede driver als gunner.
Het helpt toch wel, een goed squad, met headsets.
Ik kom er aan :pquote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef 67Impala het volgende:
Wie komt er knallen @ ps3 ? Headset is aanwezig maar ik bied ook morele steun aan mensen zonder. Referenties bij Quantic!
Ja die zijn er voor de Ps3quote:
Voor de PS3 wel, en VEEL beter dan de standaard maps die bij de game zitten.quote:
De maps van BF2 ken ik nog helemaal uit me hoofd, vanavond is kijken wat het kost op PSN.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor de PS3 wel, en VEEL beter dan de standaard maps die bij de game zitten.
Best wel dieptriest eigenlijk.
Ik heb alleen ge- rage quit... Niets lukte... Dus ben er ff klaar mee.. Maar er zijn nog meer FOK!ers actiefquote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef mar456 het volgende:
67impala,
Als jij mij ook even accepteert speel ik ook mee.
EDit al gedaankom er zo aan :p.
Super vervelend, van die lui die een hele match in een tank zitten met een engineer of 2/3/4..quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:18 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Dacht al zo iets! Waren wel lekker bezig in die tankwel jammer dat de servers niet meer vol zitten op de normale maps vanwege karkand!
Het moet gewoon werken. Ik betaal er voor.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het moet gewoon werken. Ik betaal er voor.
Met hoeveel man spelen jullie al? Anders kan ik misschien mee doen? Mits ie het weer doet.quote:
ik ben nou net gestopt omdat ik geen kut meer kon zo, maar we waren met ongev 7 man in een party.. (die waarschijnlijk allang uit elkaar is)quote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met hoeveel man spelen jullie al? Anders kan ik misschien mee doen? Mits ie het weer doet.
Nee, de Xbox staat uitquote:
PC, PS of XB?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb hem gekocht, ga nu spelen.
Succes! Ik moest heel erg wennen, maar ik vind de b2k maps beter dan de bf3 mapsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb hem gekocht, ga nu spelen.
Het zijn betere maps dan de standaard maps, dus als je goede maps wilt hebben waar je veel plezier aan gaat beleven, dan is het het waard...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Wordt tijd dat ik ook maar eens ga spelen... Het is alweer effe geleden... Alleen om ¤ 15,- uit te geven voor de nieuwe maps.... Is het dat waard?
PS3 man. Had het spel al op release maar ik bedoelde de pack. Jij ook toch? Zag je namelijk al staan op PS3 platoon.quote:
Ja sowieso, de BF2 maps blijven baas.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Succes! Ik moest heel erg wennen, maar ik vind de b2k maps beter dan de bf3 maps
Erg jammer inderdaad, vanavond nog een poging doen om met 12 fokkers een team in te vullen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik ben nou net gestopt omdat ik geen kut meer kon zo, maar we waren met ongev 7 man in een party.. (die waarschijnlijk allang uit elkaar is)
Had je geen limited edition dan? Dan was hij nl, gratis geweest...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Wordt tijd dat ik ook maar eens ga spelen... Het is alweer effe geleden... Alleen om ¤ 15,- uit te geven voor de nieuwe maps.... Is het dat waard?
Vanavond spelen?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Had je geen limited edition dan? Dan was hij nl, gratis geweest...
Zeker. Driedubbel.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Jouw UI maakt mijn dag weer een stukje beter.quote:
quote:
Rond half negen ben ik er denk ik wel, dan heb ik anderhalf uur de tijd om ff te spelen. Als ik tenminste niet al te gaar ben. Veel te weinig slaap is kut!quote:
Hoe heet jij op PSN dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
[..]
Rond half negen ben ik er denk ik wel, dan heb ik anderhalf uur de tijd om ff te spelen. Als ik tenminste niet al te gaar ben. Veel te weinig slaap is kut!
Hoe zit het nu eigenlijk met die code van BF1943 op de PS3? Is die nu al te krijgen? En waar dan? Ik hoop dat de code niet aan je PSN-id vast zit, ik heb hem namelijk al, en wil hem weggeven aan een maat van me.
Nee hij zit gekoppeld aan je origin-account! Je moet naar battlefield1943redemption.com of 1943redemption.com. Daar moet je inloggen met je EA-origin account. Vervolgens krijg je een code die je weer in moet lossen op je ps3 bij accountbeheer. Code invoeren et voila, downloaden maarquote:Op donderdag 8 december 2011 10:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die code van BF1943 op de PS3? Is die nu al te krijgen? En waar dan? Ik hoop dat de code niet aan je PSN-id vast zit, ik heb hem namelijk al, en wil hem weggeven aan een maat van me.
Ik denk het ookquote:
Geweldig! Waarschijnlijk heb je liggen campen want het rondje heb je alsnog verloren.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lekker potje net.
http://battlelog.battlefi(...)1614302/4/231172663/
Dat is waar, maar origin zit niet gekoppelt aan de playstation-store, dus de store kan niet controleren of degene die de code inlost hem ook gekregen heeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:02 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Dat moet je inderdaad even proberen, maar je Origin zit wel gekoppeld aan je PSN-id dus ik denk dat hij pech heeft
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Geweldig! Waarschijnlijk heb je liggen campen want het rondje heb je alsnog verloren.
Meer respect naar de nummer 1 van de tegenpartij die wel druk bezig was met vlaggen cappen en team maten helpen.
Ik vind het altijd een beetje kansloos als er iemand op 1 staat met een dikke k/d en het rondje toch verloren gaat.
Ja vanmiddag ookquote:Op donderdag 8 december 2011 12:25 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Nog mensen die vanmiddag gaan knallen op PS3?
Nmquote:Op donderdag 8 december 2011 12:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
u mad bro?
Kijk is bij Top Vehicle dan, wie staat daar?
Heb heletijd in de tank lopen sjeezen en vlaggen pakken, ga niet te snel oordelen.
Ik kan ook wel, alleen heb die nieuwe mappen nog niet :x... Moet daarvoor nog zo'n PSN card halen..., maar het weer is gewoon vies en dus geen zin om naar de stad te gaan...-_-"quote:
Doh... duh... waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht.. Ik heb mijn code binnen... en nu maar downen!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Creditcard!![]()
Zijn trouwens verder ook zat aanbieders die je na betaling een code op de mail doen!
Dat ding is echt fucked up te besturen, niet normaal meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Kan je trouwens met die nieuwe jet (FA-35) ook in hover-mode?
Beter schiet je opquote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Doh... duh... waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht.. Ik heb mijn code binnen... en nu maar downen!
Klik hierquote:Op donderdag 8 december 2011 13:21 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel, alleen heb die nieuwe mappen nog niet :x... Moet daarvoor nog zo'n PSN card halen..., maar het weer is gewoon vies en dus geen zin om naar de stad te gaan...-_-"
Die moet nog verstuurd worden, dat duurt weer een dag!quote:
Ik ben al bezig met b2k aan het downenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Die moet nog verstuurd worden, dat duurt weer een dag!
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:04 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met b2k aan het downenHad de PSN code binnen 30 sec bij een andere online winkel. Nu nog alles updaten enzo, want heb de ps3 al effe niet meer aangehad.
Daar kan je voor kiezen in een B2K server. Je kan er ook voor kiezen om in een normale server te spelen en dan rouleren de 13 Maps. De wapens kun je overal gebruiken aangezien het geen dlc is als BC Vietnam maar eigenlijk een mappack met wat extra wapens.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef pugehenis het volgende:
Mensen die de maps al hebben, zitten de maps met z'n 4en in een aparte playlist? En de nieuwe wapens kan je ook in de oude maps gebruiken?
Voor een map met tanks, helos en jets vind ik Kharg nog erg leuk, al zijn urban maps meer mijn ding, Metroquote:Op donderdag 8 december 2011 18:02 schreef Mister_T het volgende:
Heerlijk potje gehad vanmiddag!
Kharg Island, toch wel mijn favo map!
http://battlelog.battlefi(...)2447535/2/174824162/
Ik ben metro ook echt heel erg gaan waarderenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor een map met tanks, helos en jets vind ik Kharg nog erg leuk, al zijn urban maps meer mijn ding, Metro![]()
Hmm.. ik moet eerlijk zijn dat ik de F2000 een fijner wapen blijf vinden. De reload time bij de famas is toch wel vrij lang en de recoil vind ik gewoon niet chillquote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef 67Impala het volgende:
Ik vind die B2K Maps echt vet, maar vind wel als je een B2K only server hebt dat het wel een beetje overkill is. Misschien komt het omdat ik dolgraag wil weten hoe de Famas zich houd op Metro.
Even wat vergeleken ook. De F2000 heeft een RoF van 850 en de Famas van 900. Ze gebruiken hetzelfde soort ammunitie dus zou het damage hetzelfde zijn. Kortom Famas
Maar is die spawnprotection er wel? Weet nog heel goed dat ik een aantal keer heb meegemaakt dat ik op iemand spawnde en gelijk voor die gozer een mes mocht vangen..quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Catkiller het volgende:
Joined er een Amerikaan uit mijn vriendenlijst onze game, gaat expres op het andere team zitten om tags te pakken, knifed hij Dventola met zijn [FOK] tag in de hoop dat ik het was om mij vervolgens blij een bericht te sturenKrijgt hij dezelfde game nog een knife terug van Dventola. De volgende game krijgt hij 2 knifekills op zich en zijn broer die er bij was gekomen 3 geloof ik? Krijg je er van als je een grote mond hebt
Wel weer onzin, hij spawnde op zijn broer en die spawnprotection he, donder op met die onzin wanneer iemand spawnt op zijn squad ofzo. Niet in je basis spawnen is gewoon het risico van de gebruiker in mijn ogen.
Nu je het zegt heb ik het zo ook wel eens gedaan, dan zal het wel weer gewoon game fuckup zijn geweestquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar is die spawnprotection er wel? Weet nog heel goed dat ik een aantal keer heb meegemaakt dat ik op iemand spawnde en gelijk voor die gozer een mes mocht vangen..
In het PC topic is er wel 1 geloof ik, maar dat is nog niks gezien de hoeveelheid mannenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwelijke battlefielders of zijn alle vooroordelen toch waar?
Mijn vriendin doet wel eens een potje, maar het is niet om aan te zien. En ze snapt nog geen kut van de voertuigen. Het is niet erg bevordelijk voor mijn spm.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwelijke battlefielders of zijn alle vooroordelen toch waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |